Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2019 21:17 - Можем да обичаме, както го прави Бог!
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 8332 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Научихме ли се да плуваме в морето на живота?! 

Можем да обичаме, както го прави Бог!

Научихме ли се, 
научихме ли се да плуваме в морето на живота?!
Научихме ли се да се движим в океана от време?!
Понякога водата е кална и мръсна,
понякога водата е блатиста и ни дърпа надолу,
но ние можем да бъдем като лотос и да израстваме над нея!
Понякога стоим в средата на пространството си 
и се полюшкваме.
Полюшкваме се за майка си, 
полюшкваме се за баща си,
полюшкваме се за братята и сестрите си,
полюшкваме се за любимия си
и за себе си, когато сме самотни,
когато искаме да ни прегърнат силно!
Понякога е наистина трудно и тежко,
но ние се учим да плуваме в морето на живота 
и ще успеем!
Вярвам!
Полюшкваме се заради свободата си,
заради чувството за нашата жадувана свобода,
поради някаква страст, заради някаква тръпка,
заради някой, който ни сочи с пръст,
защото се борим за морето от време.
Научихме ли се да плуваме,
научихме ли се да се движим в морето от време?!
Ако не искаме да се удавим в калната вода,
трябва да се научим да плуваме,
трябва да се научим да изплуваме от нея,
да израстваме над нея като лотос.
Наречете ме мечтателка, 
наречете ме летяща в облаците,
но аз вярвам, че ние можем това.
Правя го всеки ден от дете и знам,
че е възможно 
и знам, че Бог е с нас и в нас,
за да ни научи да обичаме по неговия начин,
той никога не е грешен!
Бог ни кара да забравим себе си и да бъдем Него!
Ето аз съм тук, 
щастлива съм заради начина, по който се чувствам,
и не се притеснявам, когато открия 
кое е фалшиво и кое истинско,
и не се страхувам да застана лице в лице със себе си
и да си казвам истини в очите!
Имам толкова много да давам 
и да уча какво означава да даваш Любов!
Научихме ли се, научихме ли се да обичаме истински?!
А Любовта беше вече там, за да бъде открита!
Стоя на прага на отворена врата, тръгвам сега,
за да събера разпилените парченца,
за да разбера какво е имало отвътре.
Аз имам толкова красива мечта 
и вярвам, че тя ще се сбъдне!
Любовта ми е по-силна, 
по-силна дори от мен самата!
И аз обичам да я наблюдавам как ме извисява!
Любовта беше вече там, за да бъде открита!
Сливам се с нея, защото имам нужда да бъда нея,
защото искам да бъда Любовта и да съм добре,
защото аз и вие имаме толкова много да даваме
и да се учим какво означава да даваш Любов
и да обичаш истински.
Любовта беше вече там, за да бъде открита,
по-добре отиди и я вземи,
по-добре се научи какво значи да бъдеш Любов,
да даваш и да обичаш истински!
Всеки път, когато обичам 
се старая да обичам истински,
както го прави Бог, 
неговият начин е истински и верен!
Не ме е страх от Любовта, 
не ме е страх от мен самата.
Аз искам да съм Любовта и да съм добре,
аз знам, че имам толкова много да давам
и да се уча какво означава 
да обичам истински, безусловно!
„Любов“ е по-добрата дума, 
„Любов“ е по-съвършена дума,
„Любов“ е единствената дума, която разбирам!
Защото съм дете на Любовта, 
защото съм любовно създание,
и Бог иска от мен 
да давам толкова много 
и да се науча,
да се науча да обичам като Него, 
неговият начин е единствено верен!

image




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183972
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031