Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2012 20:48 - ФАЛШИВА ОБИЧ - НИКОЛАЙ СПАСОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.02.2012 23:27



                                      ФАЛШИВА  ОБИЧ

                         ЦЯЛА  ВЕЧЕР  КАТО  ГЛАДНА  КОТКА
                         ХИТРО  ОБМИСЛЯШ  ВСЕКИ  СЛЕДВАЩ  ХОД:
                         КРИЕШ,  БЛЪФИРАШ,  ВСЕКИ  ЗНАК  Е  КЛОПКА,
                         ВСЯКА  КЛОПКА  -  ДО  ЖИВОТ!

                         ХАЙДЕ  ДА  ВИДИМ  С  МЕНЕ  КАК  ЩЕ  СТАНЕ,
                         ЗНАМ  ФАЛШИВАТА  ИГРА.
                         ТРЯБВА  ИСКРИЦА  САМО,  ЗА  ДА  ПЛАМНЕМ...
                         СВАЛЯЙ  КАРТИТЕ  СЕГА!

                         ПРИПЕВ:

                         ФАЛШИВА  ОБИЧ  ВЕЧНО  МЕ  ПРЕСЛЕДВА,
                         ДЪЛБОКО  В  МЕН  СЪРЦЕТО  МИ  ГОРИ...
                         КАКВО  МЕ  ЧАКА  -  КРАЙ  ИЛИ  НАДЕЖДА,
                         РУСКА  РУЛЕТКА  В  ТВОИТЕ  ОЧИ!

                         ФАЛШИВА  ОБИЧ  ВЕЧНО  МЕ  ПРЕСЛЕДВА,
                         ДЪЛБОКО  В  МЕН  СЪРЦЕТО  МИ  ГОРИ.
                         ФАЛШИВА  ОБИЧ...  НЕКА  МЕ  ПРЕСЛЕДВА,
                         ЩОМ  МЕ  ЦЕЛУВАШ  ИСТИНСКИ,  НАЛИ?

                         НЯМА  ИГРА,  КОЯТО  СЪМ  ЗАГУБИЛ,
                         ЗНАЯ  ТЕЗИ  ПРАВИЛА,
                         НЯКОЙ  НАКРАЯ  ПАДА  СМЪРТНО  ВЛЮБЕН,
                         ДЪРПАЙ  СПУСЪКА  СЕГА!

                           Николай Спасов
                             
2010 г.
 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12193819
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80660
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930