Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2012 09:45 - НЕИЗПРАТЕНО ПИСМО - ВЕСЕЛИН АНДРЕЕВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 686 Коментари: 0 Гласове:
1



             НЕИЗПРАТЕНО   ПИСМО

                                                                   На  мама

ПРИТИХНА  ЛАГЕРЪТ ...  ДЪЛБОКО  СПЯТ
       ДРУГАРИТЕ.  БДИ  САМО  ЧАСОВОЯ ...
ОЧИ  ОТВОРЯ  ЛИ  -  ЗА  СТОТЕН  ПЪТ,  - 
       ТИ  ИДВАШ  ПАК,  В  СЪНЯ  МИ  НЕСПОКОЕН.

И  ПАК  ДЪЛБОКА  НЕЖНОСТ  МЕ  ОБЗЕ,
       СЪБУДЕНА  ОТ  МАЙЧИНАТА  ОБИЧ  - 
ЗНАЙ,  ТВОЯ  КЪТ  Е,  МАМО,  НЕЗАЕТ
       В  СЪРЦЕТО  МИ,  ИЗПЪЛНЕНО  СЪС  ЗЛОБА ...

НО  МЪКА,  ЧЕРНА  МЪКА  МИ  ТЕЖИ:
       НЕ  МОГА  ДА  СИ  ДОЙДА,  ДА  ТЕ  ВИДЯ  - 
И  СКРИШОМ  ПИТАШ  ТИ  -  ДАЛИ  СЪМ  ЖИВ?  - 
       А  ЗНАМ,  ЗНАМ  КОЛКО  СЪМ  ТИ  СВИДЕН.

ЕДИН  СЕ  ГУБИ  НЯКЪДЕ  БЕЗ  ВЕСТ,
       А  ДРУГИЯ  -  ТЪЙ  МЛАД,  ЛЕВЕНТ  -  ПОГРЕБА,
СЕГА  И  МЕНЕ  БУРЯТА  ОТВЕ  - 
       КАКВО  ОСТАНА,  МАЙЧИЦЕ,  ЗА  ТЕБЕ? ...

НО  МИГАР  ИМАМ  ДРУГИ  ПЪТ  СЕГА?
       ТИ  СВОЕТО  СЪРЦЕ  СИ  МИ  ДАРИЛА  - 
ТО  БИЕ  ОТ  ОМРАЗА  КЪМ  ВРАГА,
       ДОРИ  ОТ  ЛЮБОВТА  ПО-СИЛНА ...

А  ЩОМ  ПРЕМИНЕ  КЪРВАВИЯ  БОЙ,
       НА  ВРАТНЯТА  ИЗЛЕЗ  ПО  ПЪЛНОЛУНИЕ  - 
ТИ  МОЖЕ  БИ  ЩЕ  СРЕЩНЕШ  СИН  ГЕРОЙ,
       ПО  ЧЕЛОТО  С  ЛЮБОВ  ДА  ГО  ЦЕЛУНЕШ ...

Балкана, ноември 1943
Веселин Андреев



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12218286
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80785
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930