Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2012 21:36 - Благодарствено писмо до блог.бг за хейтването, постоянно бликащо тук
Автор: ssstto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4559 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 14.05.2012 10:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Уважаеми блог.бг, знам, че няма да ми отговорите, но просто искам да споделя възхищението си от модераторите,  подкрепящи  постингите  преливащи от хейт, аргументиран по най-абсурден начин, и превръщайки ги в лице на блог.бг. Давайте все така, сигурен съм, че нишата за хейтъри ако не е вече ваша, ще бъде със следваната от вас модераторска политика. 

Бях забягнал в туитър, но там просто не можех да хейтя, както бях свикнал в блогбегето. 140 знака може и да стигат на някои хора, но не и на един закоравял хейтър.
Никога не съм бил по-горд, че съм хейтър, и не съм чувствал, че това което върша е правилно, както когато се върнах в блог.бг и заварих познатата ми канцерогенна атмосфера.

Не разбирам защо продължавате да криете модераторите, вместо да ги покажете кои са за да могат с блогърите едно хубаво да се нахейтят взаимно. Сигурен съм, че и на двете страни ще им хареса!  

(Следват някои примера за най-страхотен хейт)

Иначе защо в избрани има толкова меко казано странни постинги, че вестник Уикенд ги преписва?! Един блогър съвсем сериозно смята, че Галеви са скрити от  Румен Петков-
Запалката , защото се е срещал веднъж с тях. 

С подобни разсъждения може да се докаже, че Галеви са скрити в един от апартаментите на ЦЦ, щото 1. Министърът е лапал мухите. 2 Си пада по мангизите, а Галеви ги имат и си купуват защита 3. Къде е най-малко вероятно да ги търсят Галевите? Ами в апартамента на министъра на вътрешните работи, дето се заканва да ги хване, ама това е прах в очите на хората, той вечер се гушка с тях!


Много се радвам, че тук още вървят клишетата колко са мързеливи гърците. В истинския свят всички научиха, че гърците изработват два пъти повече часове от германците и другите богати северни народи. Но най-много напоследък вървят постингите защо не бива да се чисти. Приятно се изненадвам не от негативизма в тях, а от напълно ненормалните им доводи.  

А най-много обичам, както и всеки трол, като дойде Първи май, който освен международен ден на труда е и неофициален ден на хейтъра. Тогава хейтометрите ви, драги модератори, сигурно изпушват, защото тогава е пика на хейтването, а ние хейтърите от всичко най-много хейтим те това-да се трудим.

Уважаеми блог.бг, надявам се със съвместни усилия да разбием конкуренцията в областта на несвързаните бръщолевения в лицето на професор Вучков и кифлата и тутманика Вито от Нова телевизия. 
Щях да пиша "xoxo" ама не върви, това тук да не е mylittlepony форум!


Тагове:   блогбг,


Гласувай:
8



1. noir - ~ N ~
13.05.2012 22:19
Тоа, па! А на бас, че не си ти на снимката на аватара!!!
цитирай
2. ssstto - Да, но
13.05.2012 22:23
така се чувствам
цитирай
3. bale11 - Аз се опитвам да внеса малко позитивизъм в блога,
13.05.2012 22:31
но веднага се появяват хейтърите и ме хейтват. :(((
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9782651
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094