Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2013 09:54 - РЕПЛИКА - ВАЛЕНТИН ЧЕРНЕВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 353 Коментари: 0 Гласове:
2



                              РЕПЛИКА

            „Но  работата  не  е  там:  как  да 
     излезеш  от  Долината  на  скръбта,
     а  -  накъде  да  тръгнеш  после".
                  Валентина  Радинска

       НАИСТИНА,  НЕ  Е  ВЪПРОСЪТ:  „КАК?",
ПЪТЕКАТА,  КОЯТО  МЕ  ДОВЕДЕ,
СЕ  СТАПЯ  ДОЛУ  В  ЛЕДЕНИЯ  МРАК.
НО  ТОЗИ  СТРЪМЕН  СКАТ  НЕ  Е  ПОСЛЕДЕН.

       НАД  ДОЛИНАТА  НА  СКРЪБТА  ЛЕЖИ
ПРОТЯЖНА  ТЪМНИНА,  СРЕДНОЩНА  ДОБА
И  СЯКАШ  ДАЖЕ  ВЪЗДУХЪТ  ТЕЖИ
ОТ  СТОНОВЕ,  ОТ  КЛЕТВИ,  ОТ  ПРОКОБИ.

       ОТ  СТОНОВЕ  В  ПЪЛЕН  МРАК,  ПРЕЗ  СНЯГ
И  КАЛ,  БИХ  ИЗКАТЕРИЛ  СИПЕЯ  ОПАСЕН,
ДО  ГРЕБЕНА  ПРЕД  МЕН  БИХ  ДОПЪЛЗЯЛ,
ОСТАВИЛ  ДОЛИНАТА  ЗАД  ГЪРБА  СИ.

       НО  ТАМ,  ОТВЪД,  Е  ДРУГА  ДОЛИНА  - 
НА  БОЛКАТА,  НА  СЛЯПОТО  СЪМНЕНИЕ,
СВЕТЪТ  НА  ОСЪЗНАТАТА  ВИНА,
СВЕТЪТ  НА  НЕИЗВЕСТНОТО  ПРЕД  МЕНЕ.

       ЗАД  НЕЯ  -  ДРУГА!  ОЩЕ!  ДО  БЕЗЧЕТ!
СВЕТЪТ  Е  ДОЛИНА  И  ДРУГО  НИЩО.
АЗ  ВЕЧЕ  ЗНАМ  КАКВО  МЕ  ЧАКА  „СЛЕД",
И  ЗНАМ  КОЯ  ПО  РЕД  ЩЕ  МЕ  РАЗНИЩИ.

       АЗ  ВЕЧЕ  ЗНАМ  -  НЕ  Е  ВЪПРОСЪТ:  „КАК?"
СЛЕД  ДОЛИНАТА  ДОЛИНА  МЕ  ЧАКА,
А  ЩОМ  ЗАД  ХРЕБЕТА  Е  СЪЩО  МРАК,
ВЪПРОСЪТ  Е:  ЗАЩО  ДА  СМЕНЯМ  МРАКА?

                    image

Валентин  Чернев




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12187076
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80627
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930