Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2016 20:20 - Първият сняг!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3571 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Танц при първи сняг - за здраве
Всяко зло да ни забрави
Не ви орисвам за богатство и имане
А за добрина - у всеки да остане
Не я прогонвайте от този свят
Без нея ще настане ад
Живи, здрави останете
С мене пейте и се веселете!
За много години!

image

image

image

image

image




Гласувай:
9



1. of4arsnakovalnia10 - http://of4arsnakovalnia10.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/01/03/shte-pookeanoslovstvam-basi-dano-niakoi-ima-syvest-i-se-zami.1419644
03.01.2016 21:49
Прехвърлям коментара си в изричен постинг, тъй като уважавам желанието и волята на домакинката.

А ти ще уважиш ли и тези нейни, че не желае да бъде замесвана по какъвто и да е начин в кретенски помпания, интрижки, комплексарски изцепки?!

Аз казах.
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
08.01.2016 16:07
Прекрасен постинг, Весевър!
На многая лета!
П и е р
цитирай
3. vesever - Привет, Пиер! За много години, ...
08.01.2016 16:32
Привет, Пиер!
За много години, жив и здрав бъди и ти пожелавам само добрини!
цитирай
4. paciencia - За ,много години, Веси!
09.01.2016 10:54
Традиционният ритуален зимен танц - чудесни снимки:)
Спомням си едно клипче, което ми подари преди време с танц в снега. Видях и последните ти зимни снимки и също много ми харесаха. Страшно много обичам зимата. Благодааря ти за удоволствието. Бъдете здрави ти и децата! Любов, плодородие, късмет, усмивки, от всичко в изобилие! За здравето не се съмнявам - при такова закаляване:)
цитирай
5. vesever - Вася, здравей!Жива и здрава и ти ...
09.01.2016 11:14
Вася, здравей!
Жива и здрава и ти бъди и ти пожелавам само добрини!
Щастлива съм, Дядо Коледа ми подари фотоапарат /е, сама си го купих, с малко закъснение след празниците, но пак, да кажем, че е от Дядо Коледа/, и вчера направих първите си снимки с него, инак маса време ползвах телефоните на децата.
Пуснах зимните снимки и тук снощи, но после ги деактивирах, ти явно във фейса си ги видяла, радвам се, че са ти харесали. То беше такава радост, вчера, при реката...
Тук заради проблема с помпането деактивирам постингите си, когато се качват на първа, може би довечера ще активирам поста с моята зима, да го видят и другите ми приятели.
Аз чрез такива "приключения" понасям по-леко зимата. Защото поначало съм пристрастена към лятото.
За твоето клипче и аз се сетих, именно докато буйствах вчера при реката ))). Такива хубави спомени...
цитирай
6. paciencia - Веси,
09.01.2016 12:08
Честито за фотоапарата! Снощи наистина видях снимките ти във Фейса и ми направи впечатление качеството, даже подозирах за фотоапарата:) Радвам се, за теб е много нужен. Продължавай да запечатваш емоции и усещания!
Приятна зима, Веси! Жалко, че се налага да се деактивират постинги...
цитирай
7. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=it2Rn5MirUs
09.01.2016 12:40
:) Благодаря ти, Вася!
Значи правилно си заподозряла ситуацията :)
От много време се канех и все не намирах възможност, накрая реших, че няма какво да чакам повече, а и ми липсва фотографията.
Вчера да видиш веселба, блогът не приема снимките. Маса време се чудих какво става, и таман щях да пиша на едни приятел, технолог, да ми помогне, но се сетих, че параметрите им надвишават допустимото в блога и така се оказа, компресирах ги и успях да ги кача. Още не съм разучила докрай менюто, най-много обичам да снимам детайли, на режим супер макро, и това ще стане, особено като се появят отново цветята....Пращам ти един от старите ми клипове, сигурно е от преди 2 години...
Една есенна утрин, още сънена, съзрях изненадващи красоти в градината, и набързо се събудих, чак се ококорих от тази магия, се проявих достойно като папарак )))
Де факто постингите ми ще излизат с 24 часа закъснение, пак няма да се губят, мисля, че това е най-разумното решение, хем мир да има, с прословутата първа, обичам да си кротувам )))
цитирай
8. kvg55 - Първият сняг беше радост, макар и не ...
09.01.2016 23:36
Първият сняг беше радост, макар и не за дълго.
цитирай
9. vesever - Да, за съжаление не успяхме да се ...
09.01.2016 23:55
Да, за съжаление не успяхме да се пързаляме, дано има поне още един хубав сняг до края на зимата...
На края на улицата ми има прекрасен склон, всяка зима се пързаляме там...по 10-ина деца се нареждат с шейните, и аз с тях, много е забавно. Но този път не ми остана време, затова ще поискам втори шанс - втори сняг :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4065241
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол