Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2018 20:20 - Хайде на купон!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6148 Коментари: 10 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                            image

                                                     image
                                                                                
                                       
                                      image                                                                        image










Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Аз мислех че работиш в градината...
22.02.2018 20:58
А ти купонясваш по време на Великите пости.
Поне разсад си насади...И асмата сигурно не си рязала...
Но март ще е топъл и ще има време за всичко.
Важното е да си добре и да се забавляваш.
И да не пропуснеш мартенския сняг.:)
цитирай
2. vesever - Краси, тази сутрин осъмнахме със ...
22.02.2018 22:30
Краси, тази сутрин осъмнахме със сняг, а аз се готвех да сея ранните зеленчуци....
само да дръпне за ден-два влагата и гепвам мотиката!
Нямам търпение! И рози мисля да садя през март...
Лозичките мисля да пробвам да ги режа идната седмица...не умея много, честно казано, правя го по усмотрение..май се получава прилично, все пак...
Обичам мартенски сняг, понеже знам, че наближава пролетта и е някак едно особено носталгично настроението ми, хем радост, хем носталгия...
А поводи за празнуване да имаме повече пожелавам..

цитирай
3. lexparsy - То си знаем че винаги може да се на...
22.02.2018 22:50
То си знаем че винаги може да се намери повод за празнуване, ама я сподели бе Веси...
Мене ме подсетиха за еди рожденик примерно :-)
И тази анимация прекалено бързо налива в чашите и се изпразват....я да внимавате там.. Или за много стари любови се сетихте, както се опитах да припомня :-)))
цитирай
4. vesever - Лекси, така е, да има поводи. . . . Ми ...
22.02.2018 23:02
Лекси, така е, нека да има поводи....
Ми рожденикът купонясва сега с близките, ние тук също отразяваме с най-добри чувства...и ще видим кога ще се появи...
А за чашите....бързаци да искаш. )))
Нямах време да ги забавя, инак би било интересно да се налива баааавно виното, по-въздействащо би било.
Утре може и да опитам да ги забавя, и може малко да им увелича размера... само че ме подпукаха пак интензивно, и напоследък почти не ми остава време за блога, но все пак не пропускам приятните поводи,
цитирай
5. dpenkov - Честит празник!
23.02.2018 10:05
Честит празник на купонясващите! Запазете от емоциите...и най-вече от виното и за след постите за постещите сега!
цитирай
6. vesever - Димитър, благодаря :) Ще запа...
23.02.2018 11:32
Димитър, благодаря :)
Ще запазим, и от емоциите, и от виното...дай Боже повече добри емоции за всички!
Поздрави!
цитирай
7. emi1ts - Поздрави Веси!
23.02.2018 21:21
Както казваш - нека са повече добрите емоции!Има време за всичко!С пожелание за хубава вечер!
цитирай
8. vesever - Еми, благодаря ти! Хубави да са ...
24.02.2018 13:55
Еми, благодаря ти!
Хубави да са дните ти :)
цитирай
9. krassko - Днес е Тодоров ден!
24.02.2018 20:45
Очаквах да те видя да препускаш на кон:)
цитирай
10. vesever - Краси, препусках аз, както си знам, ...
24.02.2018 20:52
Краси, препусках аз, както си знам, ала без кон...искам кон, но още не му е времето явно. А ми е мечта...
Сега се кротнах малко...събота вечер, нужен е релакс.

Имах много добър приятел Тодор, от моето село, богослов. Какви разговори водехме с него...
Почина преди по-малко от година...днес исках да отида на гроба му, но не успях...
Ще отида утре, на патерица :)
Май ще вали сняг при нас...а ми е нужен само час за сеитбата...
дано изпреваря снега...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044645
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол