Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2013 18:05 - Eдно тъжно, но истинско стихотворение, една мечта за бялата рокля:):)....картините са просто илюстрации, разкриващи по-добре чувствата ми. О
Автор: romanticgirl25 Категория: Поезия   
Прочетен: 7003 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 20.05.2020 19:52


 

Ти само покажи ми че ме искаш

Твоето тяло, измислям го  в мечтите си….
лика ти, рисуват го затворените ми очи.
image

Ръцете ми разперени напред те търсят и в съня,
и сълзите за тебе капят, неизбърсани от силна, но добра ръка.
image

image
 
Сънувам те, как устните ми лекичко целуваш
и спокойна вече съм поне до сутринта.
image

Но събудя ли се хормоните в мен пак се разбушуват…
разбирам, че видяла съм те само във съня.

 image
Не знам какво сгрешила съм - животе мой,
кажи ми, ти сега,

че срещам досега единствено сърдечни разочарования, тъга.
image
Омръзнало ми  от егоисти, секс маняци, подлеци,
неразбиращи, че ний жените не само тяло имаме, а носим и души.
image
Преди време мислех, че ще те намеря лесно,
големият град ми нашепваше това…
Но видях духовното пропадане, позорни индивиди, 
даващи пари за да бъдат само за нощта с жена.

 image
Не искам принц на кон бял да бъдеш, не желая палати и купища пари,
не могат зелените хартийки да ме стоплят,
да ме направят щастлива не умеят, уви!
image

А искам ти да ме откриеш, и обикнеш такава - каквато съм
и сърцето ми пълно от болка да изпита отново пламъците на любовта.
image

Не съм ни принцеса, нито пък кралица, не съм и най-чаровната градска хубавица,
но и аз копнея за домашното огнище, истинска любов, доверие и най-вече за дечица!
image
Ти само покажи ми че ме искаш, точно мен, точно сега, бъди настоятелен, уверен

и нежно отвлечи ме от моя земен ад,
бъди и малко властен, но добър мой господар!

 image
Какво ще ти дам ли, някой несъмнено ще се пита, ще се раздам за теб цялата от мига в който зърна твоите очи…
любими гозби ще ти готвя, всеки ден ще ти показвам колко много значиш ти.

image
Ще бъда приятелка, любовница, успокояваща с прегръдки до насита,

многолика, различна всеки ден и дръзка палава лъвица.

image
Не се страхувай от сега намръщените устни и ела,
а погледни в тъжните очи, перманентно пълноводни като езера.

Побързай, че биологичния часовник цъка, 
а времето е скъпо мили мой….
по-скоро покажи се и ми докажи,
че не напразно 29 години изживяла съм в мечти!


image imageimageimage








Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - красиво...
13.02.2013 22:48
по женски мило и обично си казала всичко...
хубава песен... много, поздравявам те,
от сърце...
цитирай
2. faktifakti - красиво и много романтично .
14.02.2013 13:43
приятелят ти е щастливец, че те има.
цитирай
3. romanticgirl25 - благодаря ти скъпа...писала съм го отдавна, но когато го видях си казах че е писано за него!
15.02.2013 14:55
:) а ти пишеш много красиво-с много фантазия и хъс...мойто е по-скоро детинско. но такава душа съм:)
цитирай
4. romanticgirl25 - Песента е Bryan Adams-everything for you
28.12.2019 19:35
;) все ми се махат клиповете
цитирай
5. romanticgirl25 - ;)
28.12.2019 19:36
https://m.youtube/watch?v=Y0pdQU87dc8
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: romanticgirl25
Категория: Поезия
Прочетен: 211180
Постинги: 56
Коментари: 127
Гласове: 475
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031