Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2013 09:37 - ИЗМИСЛИЦА - ВАЛЕНТИН ЧЕРНЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 257 Коментари: 0 Гласове:
3



                            ИЗМИСЛИЦА

               „Не  измисляй  себе  си... "

                        Георги  Трифонов

ЖИВЕЯ  В  СВЯТ  БЕЗУМЕН  И  РАЗЛИЧЕН,
МОЙ  СОБСТВЕН  СВЯТ,  ОТ  МЕНЕ  СЪЧИНЕН.
ДЕНЯТ  МИ  Е  ИЗМИСЛЕН  -  НЕ  ПРИЛИЧА
НА  ВАШИЯ,  УЖ  ИСТИНСКИЯ  ДЕН...

       ...  ИЗМИСЛЕН  ПЛУВА  ОБЛАКЪТ  НАД  МЕНЕ,
СЛЪНЦАТА  ДЕНЕМ,  ВЪЗДУХЪТ  СРЕБРИСТ,
ЛУНИТЕ  ЯРКИ  В  НОЩИТЕ  СТУДЕНИ,
ЗВЕЗДИТЕ  В  СИНЯТА  НЕБЕСНА  ВИС.

       И  СЕБЕ  СИ  ИЗМИСЛИХ  НАЙ-НАКРАЯ  - 
ЧЕРТИТЕ  СИ,  ГЛАСА  СИ  СЪЧИНИХ.
СРЕД  ТОЛКОВА  ИЗМИСЛИЦИ  НЕ  ЗНАЯ
ДАЛИ  Е  ИСТИНСКИ  И  ТОЗИ  СТИХ...

       ИЗМИСЛЕНО  Е  ВСИЧКО!  САМ  ПОИСКАХ
ЖИВОТЪТ  МИ  ДА  БЪДЕ  ЧАС  СЛЕД  ЧАС
ЕДИН  ИЗМИСЛЕН  СЪН.  ПОЕЛ  СЪМ  РИСКА
ИЗМИСЛЕН  ДА  Е  ПЪТЯТ  МИ  СРЕД  ВАС.

ИЗМИСЛЕН  СНЯГ  В  КОСИТЕ  МИ  БЕЛЕЕ
        И  ПАДАТ  СЪЧИНЕНИ  ДЪЖДОВЕ;
С  ИЗМИСЛЕНИ  ПРИЯТЕЛИ  ЖИВЕЯ,
С  ИЗМИСЛЕНИ  ВОЮВАМ,  ВРАГОВЕ.

       ИЗМИСЛЕНА  Е  ХРАБРОСТТА  МИ  ДНЕШНА
И  СЪЧИНЕН  -  БЕЗГРИЖНИЯТ  МИ  СМЯХ...
...  АЗ  САМО  ЗНАЯ  КОЛКО  БУЗУТЕШНО
РИДАЕ  МЪКА  В  МЕН  И  ТРЪПНЕ  СТРАХ.

ПРЕПЪВАМ  СЕ  В  РЕАЛНОСТТА  КРАЙ  МЕНЕ,
ВЪВ  ЗЛОБАТА,  В  НАСТРЪХНАЛАТА  СТРЪВ  - 
        ДОСУЩ  ЕДНА  ИЛЮЗИЯ  РАНЕНА,
ЕДНА  ИЗМИСЛИЦА,  НО  С  ТОПЛА  КРЪВ...

image

Валентин  Чернев



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12153993
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80269
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031