Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2013 08:24 - ОТГОВОР НА ГОРСКАТА КЛЮКА - КРАСИМИРА ОБРЕТЕНОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 907 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    ОТГОВОР   НА   ГОРСКАТА   КЛЮКА

НЯМАМ  ШАПКА.  ТОВА  ЛИ  ВИ  СЛИСА
      И  ВИ  ХВЪРЛИ  В  ТРЕВОГА  ДУШАТА?
ПРОСТО  СБЪРКАХТЕ,  АЗ  СЪМ  АЛИСА  - 
МОМИЧЕТО  ОТ  ЧУДЕСАТА.

       И  НИКАКВИ  ШАПЧИЦИ  СИНИ
ТОВА  БЕШЕ  МИЛ  ПСЕВДОНИМ.
АЛА,  ГУЗНИТЕ,  ВЗЕХТЕ  ЗА  ИСТИНА
ВСЯКА  МАСКА  И  ТВОРЧЕСКИ  ГРИМ...

       И  КОЙ  МИ  Е  КРИВ,  ЧЕ  УМЕЯ
„ДА  РАЖДАМ  И  ДЕЦА,  И  СТИХОВЕ".
СЪВСЕМ  ПО  ЧОВЕШКИ  ЖИВЕЯ
И  НЕ  МЕ  ТРЕСАТ  ТИКОВЕ,

ЧЕ  ВАШИТЕ  ТАЙНИ  ПРЕГЛЪЩАМ  - 
       ИЗНЕВЕРИ  И  ОТКРОВЕНИЯ,
А  ПОСЛЕ  ПОД  МОИТЕ  ПРЪСТИ
ТЕ  ПОКЪЛВАТ  В  СТИХОТВОРЕНИЯ.

ЧЕ  МЪЖЕТЕ  ОТ  ВАШИТЕ  СЪНИЩА
       С  МЕНЕ  СИ  ПИЯТ  КАФЕТО.
КОЛКО  СМЕШНА  И  ТЪЖНА  Е  ВСЪЩНОСТ
ТАЗИ  ВЕЧНА  КВАРТАЛНА  ВЕНДЕТА.

       ТОВА  ЛИ  ВИ  МЪЧИ,  ЧЕ  ВКЪЩИ
С  ДЕЦАТА  СИ  КРОТКО  ЗАМРЪКВАМ,
ЧЕ  ПОСЛЕ  ПАК  ТЕ  МЕ  ПРЕГРЪЩАТ  - 
ПРЕДИ  СЪНЧО  ДА  ГИ  ОТМЪКНЕ.

       ЧЕ  СА  ВИ  ЯЛОВИ  ДНИТЕ
В  МОИТЕ  СМЕТКИ  НЕ  ВЛИЗА.
И  ДНЕС  ЩЕ  ВИ  СТОПЛЯ  ДУШИТЕ
С  ЕДИНСТВЕНАТА  СИ  РИЗА.

          image

            Красимира  Обретенова



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12203070
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80743
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930