Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2014 08:27 - ДОБРОЖЕЛАТЕЛ - ГАЛЕН ГАНЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 372 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                 ДОБРОЖЕЛАТЕЛ

КЪДЕТО  И  ДА  ТЕ  ЗАВАРЯ,  ГРИЖЛИВО  ТОЧИШ  СИ  БРЪСНАЧА.
РЕШИШ  ЛИ  В  ЛОКВА  ДА  МЕ  ДАВИШ,  УМЕЕШ  ДАЖЕ  И  ДА  ПЛАЧЕШ.
       ОТБИЕШ  ЛИ  СЕ  ЗА  МИНУТА,  ОКОТО  ТИ  СТЕНОГРАФИРА
КИЛИМА,  ДРЕХИТЕ,  МЕНЮТО,  КАКТО  И  КАК  СЕ  КОНСУМИРА.

И  ВИНАГИ  СИ  ВОДОРАВЕН,  КОГАТО  ВДИГАШ  СИ  ОТВЕСА
       И  АКУРАТНО  ПРЕЦЕНЯВАШ  КЪДЕ  И  КАК  ДА  МЕ  ОБЕСИШ.
НЕ  ДАЙ  СИ  БОЖЕ,  ДА  ТИ  КАЖА  ЕДНА  НЕПРЕДПАЗЛИВА  ДУМА,
СЛЕД  МИГ  И  БЛИЗКИТЕ  МИ  ДАЖЕ  ЩЕ  МЕ  ПОМИСЛЯТ  ЗА  БЕЗУМЕЦ.

С  ПРИЯТЕЛИТЕ  СИ  ПРИЯТЕЛ,  КЪМ  ВРАГОВЕТЕ  -  НАЙ-СЪРДЕЧЕН,
НО  НЯМАШ  МИЛОСТ,  АКО  НЯКОЙ  ПРЕД  ТВОЯ  МИЛОСТ  СЕ  ИЗПРЕЧИ.
      УМЕЕШ  НИСКО  ДА  СЕ  КЛАНЯШ  ПРЕД  ХОРА,  СЕДНАЛИ  ВИСОКО.
ЗА  МИЛОСЪРДНИЯ  СИ  РАНА,  ЗА  СЧУПЕНИТЕ  ЗЪБИ  -  КОКАЛ.

      КАЖИ  МИ  КАК  ДА  ТЕ  СЪБУДИ  РАЗСЪРДЕНАТА  МИ  ПОЕЗИЯ?
НО  СТРАХ  МЕ  Е,  СЛЕД  ВСИЧКО  ЧУТО,  ОТНОВО  С  МЕН  ЩЕ  СИ  ЛЮБЕЗЕН.


                                           image

                                                        Гален  Ганев




Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12150583
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80256
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031