Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2014 08:58 - РИТЪМ - АТАНАС КОЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 437 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                               РИТЪМ

                                          На  Андро

      СМЯХ  НАПИРА  В  ОЧИТЕ  МИ  -  КАТО  МОРЕ.
БУЦА  МИ  СТЯГА  ГЪРЛОТО  -  ВЯТЪР  НА   БЯЛ  КОН  МЕ  БИЕ.
АКО  НЕ  БЯХА  НОЗЕТЕ  МИ,  ВЯТЪРЪТ  КАК  ЩЕ  МЕ  СПРЕ?
КАК  ВЪВ  КОСАТА  МИ  ГНЯЗДО  ЩЕ  СВИЕ?

ВЕЧНО  КРАКЪТ  НА  ПЕДАЛА  -  С  ВРЕМЕТО  ВСЕ  СМЕ  НА  НОЖ.
ТЪРСЯТ  МЕ  -  НЯМА  МЕ...  ТАМ  СЪМ,  КЪДЕТО  ПОТРЯБВАМ.
      УТРО  ЛИ,  ВЕЧЕР  ЛИ,  ДЕН  ЛИ  Е  ИЛИ  ПЪК  НОЩ  - 
МОЯТ  ЖИВОТ  КАТО  ЛУДА  ФИЕСТА  МЕ  ГРАБВА.

ДЕЛНИК  И  ПРАЗНИК  -  ТЪПАНИ  БИЯТ  В  КРЪВТА,
БИЯТ,  ОТМЕРВАТ  НА  ВРЕМЕТО  ВЕРНИЯ  РИТЪМ.
       НЕКА  ГОДИНИТЕ  БЪРЗАТ!  НО  СТАРОСТТА,
ДОКАТО  СТИГНЕ  ДО  МЕНЕ  -  ЩЕ  ИМА  ДА  ПИТА!...

       ДИШАЙ,  ЧОВЕКО!  ВЛАСТВАЙ  НАД  ТАЗИ  ЗЕМЯ!
НЕКА  ДУШАТА  ДА  ПЕЕ  -  ГРОБА  ТИ  КОЙ  ЩЕ  ОТКРАДНЕ?
... АКО  СЛУЧАЙНО  СМЪРТТА  МЕ  ПРЕПЪНЕ  -  ТЯ  ДА  МИ  ТЕГЛИ  СРАМА.
АЗ  ВЪВ  НЕЙНАТА  ПАЗВА  С  УСМИВКА  ЩЕ  ПАДНА.


                              image

                                                Атанас  Коев



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12151036
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80256
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031