Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2014 12:39 - РОДЕНА ПРЕЗ АВГУСТ - РАДОСТ ДАСКАЛОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 367 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
РОДЕНА  ПРЕЗ  АВГУСТ

КАТО  ПУКНАТА  ДИНЯ  УСМИХВА  СЕ  АВГУСТ
И  НА  ЗАХАРЕН  СОК  МИ  ТЕЧЕ  ПО  БРАДИЧКАТА.
ЗРЕЛИ  ИРИСИ  МЯТА,  РАЗПРЪСКВА  ЖАРАВА
И  ТВЪРДИ,  С  ТЪНКА  РУСА  УСТА,  ЧЕ  РАЗЛИЧНА  СЪМ.

В  КАЛЕНДАРА  СИ  ЦВЕТЕН,  НАПРАВИЛ  МИ  МЯСТО
(ТОЧНО  В  КРАЙНИТЕ  СРИЧКИ  ОТ  ДАТИ  СЪМ  ПИСАНА)  -
ПО  БЕДРОТО  НА  ПЛАЖА  С  ВЪЛНИЧКИ  ПРОБЛЯСКВА
И  МИ  ШУШНЕ,  ЧЕ  ТОЧНО  ТАКАВА  СЪМ  ИСКАНА.

ВСЕКИ  АВГУСТ  Е  МОЙ  -  ВЕЧЕ  ДАЛ  МИ  Е  КЛАТВА.
НАЙ-ГАЛЬОВЕН  ЛЮБОВНИК  ОТ  ВСИЧКИТЕ  МЕСЕЦИ  -
С  ПОЩУРЕЛИ  ЩУРЦИ  СЕРЕНАДИ  МИ  СПРЕТВА
И  С  ФЕНЕРА  ОТ  ДИНЯ  МЕ  МАМИ  ПРИ  СЕБЕ  СИ.

И  ЗАРАВЯМ  ЛИЦЕ  НА  ГЪРДИТЕ  МУ  ТОПЛИ,
ПЪЛНЯ  В  ЖАДНИ  ОЧИ  СТО  НЮАНСА  НА  ЗЛАТОТО,
И  ДОВОЛНА  СЕ  СВИВАМ  НА  СКУТА  МУ  -  КОТКА
ПОД  НАЛЯНА  АСМА  В  АПОГЕЯ  НА  ЛЯТОТО.

КАТО  ДИНЯ  Е  АВГУСТ.  И  КАТО  ЛЕКАРСТВО.
СЛАДЪК  СОК  Е  КРЪВТА  МУ  И  ВРИ  МИ  ВЪВ  ВЕНИТЕ.
ЗА  ЖИВОТ  МЕ  ИЗВИКВА,  ОБИЧА  МЕ  ЦАРСТВЕН
И  МИ  ДАВА  ОТ  СЕБЕ  СИ  ЗНАК  ЗА  РОЖДЕНИЕ.

image

Радост  Даскалова



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12195105
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80663
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930