Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2014 11:13 - КОМИЧНО ПЕНСИОНЕРСКО - ХУХАВЕЛ КАЙЛЪШКИ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1759 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      КОМИЧНО  ПЕНСИОНЕРСКО

                 „Човек  и  добре  да  работи, 
      накрая  се  пенсионира...  Тогава  разбира, 
    колко  много  време  е  пропилял  в  работа."

    РЕШИЛ  СЪМ  ДНЕС  ДА  БЪДА  ПРОЗАИК.
      ТОВА  НА  ВСЕКИ  МАЙ  НЕ  СЕ  ОТДАВА.
        РАБОТИ  СИ  ЧОВЕК,  ЖИВОТЪТ  -  МИГ
           И  ХОП,  ПЕНСИОНИРАНЕ  ОСТАВА.

     ПРИЗНАЦИ,  ДАЛ  БОГ  ОТ  ДОСТА  ВРЕМЕ.
        БОЛЯТ  РЪЦЕТЕ,  КОЛЕНАТА,  РАМОТО.
„КЪДЕ  СИ  ТРЪГНАЛ,  ДЯВОЛ  ДА  ТЕ  ВЗЕМЕ?"  - 
     ПРОШЕПВА  МИ  СКЛЕРОЗАТА  ЗАСМЯНА.

       АРТРИТА  МИ  НАПОМНЯ  МЛАДИНИТЕ.
         ЗА  ТИЧАНЕ  И  ДУМА  ДА  НЕ  СТАВА.
        ОГЛЕДАЛОТО  БОЯДИСА  МИ  КОСИТЕ.
        НИКАКВИ  НЮАНСИ  -  СНЕЖНО-БЯЛО.

       КРЪВНОТО  ДО  ПАРКИНСОН  И  ИШИЯС.
        ОЧИТЕ  МИ  ПЪК,  СПУСНАЛИ  ПЕРДЕТА.
          ШИПОВЕ  РОДИХА  ВТОРОТО  МИ  АЗ,
             А  КОЖАТА  -  УВИСНАЛИ  ТАПЕТИ.

          ЖИВОТЪТ,  БОЖЕ,  Е  ГОЛЯМ  ЦИНИК.
          ТЪКМО  МИСЛЕХ  ДА  СИ  ПОЖИВЕЯ.
   ДОЧУВАМ  ЗАД  ГЪРБА  СИ  -  „СКЛЕРОТИК!".
       ДА  ВЯРВАМ  НА  УШИТЕ  СИ  НЕ  СМЕЯ.

         А  ПЪК  ЖЕНИТЕ...  ОХ,  КАКВИ  ЖЕНИ!
          ОТ  ХУБАВИ,  ПО-ХУБАВИ  МИНАВАТ.
„КЪДЕ  СИ  ТРЪГНАЛ?  -  НЕЩО В  МЕН  КРЕЩИ.  - 
   НЕ  ЩЕ  ПОМОГНЕ  -  КАЗВА  МИ  -  И  ВИАГРА".

В  ПОАНТАТА  КАКВО  ДА  ВИ  НАПИША?
ЖИВЕЙ  МИ  СЕ,  НО  ТЪЙ  ЛИ  СЕ  ЖИВЕЕ?
С  ПЕНСИЯТА  ПОЧВАШ  ДА  ИЗДИШАШ.
   КАК  ДИШАШ?  КАК   ДИШАШЕ...   -  СЕ  СМЕЯ.

Хухавел  Кайлъшки

 





Гласувай:
11


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12186692
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80626
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930