Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2015 09:13 - ЖАДУВАМ ЗА ЖИВОТ! - ЛЕВ ОЗЕРОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 432 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЖАДУВАМ  ЗА  ЖИВОТ!

ЖАДУВАМ  ЗА  ЖИВОТ.  СМЪРТТА  НЕ  Е  ЗА  МЕН.
АЗ  ИСКАМ  ДА  МЕ  РАДВА  ВСЕКИ  БОЖИ  ДЕН.
И  ЛЯСТОВИЧКАТА,  РАЗСЯКЛА  ВЪЗДУХА  С  ГЪРДИТЕ.
И  КАПКАТА  РОСА,  ЗАРЕЯЛА  СЕ  СРЕД  ЗВЕЗДИТЕ.

ПОМИСЛЯ  ЛИ,  ЧЕ  ЩЕ  НАСТЪПИ  ОНЯ  ЧАС
И  „ХАЙДЕ,  СТЯГАЙ  СЕ!"  ЩЕ  МИ  РЕЧЕ,  ТОГАЗ
ПАРДОН,  НАЗАД!  -  ДУШАТА  МИ  ТЪГУВА,  НО  Е  ЖИВА.
И  ПОДМИНАВАНАТА  ДОСЕГА  КРАЙПЪТНА  НИВА

ЩЕ  МИ  СЕ  СТОРИ  ПРЕЛЕСТ,  А  СЪСЕДЪТ  МОЙ
И  ПАКОСТИЛ,  И  МЪЧИЛ  МЕ  С  БЕДИ  БЕЗБРОЙ,
ЩЕ  МИ  ИЗГЛЕЖДА  ИЗНЕНАДВАЩО  ДОРИ  ЧОВЕЧЕН.
ЗДРАВЕЙ,  СЪСЕДЕ  МОЙ!  ПРОТИВОРЕЧИЯТА  ВЕЧЕ

ЗАБРАВЯМЕ!...  А  КАК  УДОБНА  -  ПОГЛЕДНИ!  -
Е  МАСАТА,  ДОШЛА  ПРИ  МЕН  НА  СТАРИНИ.
АЗ  ЗНАМ,  ЧЕ  С  НЕЯ  ТУК  ОЧАКВАТ  МЕ  ДЕЛА  ЧУДЕСНИ.
И  НИЕ  С  ПИЛОТАЖ  ВИСОК  В  ИЗКУСТВОТО  ЩЕ  БЛЕСНЕМ,

И  ОТ  ВЪРХА,  КЪДЕТО  ПЪРВИ  СМЕ  БИЛИ
ВРАБЧЕТА  ЩЕ  ИЗГЛЕЖДАТ  ГОРДИТЕ  ОРЛИ.
НО  НЯМА  ПОВОД  ЗА  ХВАЛБА,  ПРИЧИНИ  СЪЩО  НЯМА  -
ОЧАКВА  МЕ  НА  МАСАТА  ПАК  РАБОТА  ГОЛЯМА.

ПРЕСЯГАМ  КЪМ  ПЕРОТО  ЧИСТ  И  ВДЪХНОВЕН.
ЖАДУВАМ  ЗА  ЖИВОТ.  СМЪРТТА  НЕ  Е  ЗА  МЕН.

image
Превод:  Иван  Карадачки



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12154308
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80270
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031