Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2015 09:10 - ПЪТНИК БЕЗСЛАВЕН - ЯСЕН ВЕДРИН
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 667 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПЪТНИК  БЕЗСЛАВЕН

„Какво  с  мене  ще  стане,  не  зная,
но  едва  ли  пак  пътник  ще  стана!..."
Пеньо  Пенев

КАКТО  СТАНАХ  ЗА  ПЪТНИЦИ  ЯВЕН
НАСРЕД  ПЪСТРИЯ  СВЯТ  НА  МНОЗИНА,
ТЪЙ  НАВЯРНО  ЩЕ  БЪДА  ЗАБРАВЕН
И  НА  СВОЯ  СИ  РЕД  ЩЕ  ОТМИНА.

КАТО  БУЕН  ВЪРТОП  БИТИЕТО
ГДЕ  ЩО  ПИСАХ  -  ПОГЪЛНА,  ЗАВЛЕЧЕ.
УМОРИХА  ГО  С  БОЛКА  ПОЕТА
И  НА  ДРИПА  ЗАМЯЗАЛ  Е  ВЕЧЕ.

ТЪМНИ  САЖДИ  ПО  БЕЛИТЕ  ДЛАНИ.
ТЪЙ  СЕ  СЛУЧВА  В  ЖИВОТ  БЕЗЛЮБОВЕН.
ГАСНЕШ  САМ.  С  НЕЗАРАСНАЛИ  РАНИ.
УЖ  ПОЧИТАН,  А  ВСЪЩНОСТ  ОТРОВЕН.

ПОДАРЯВАН.  И  ЧЕСТО  ЦИТИРАН.
ВЕЛИЧАВ  -  ДО  КОРИЧКАТА  С  ПЛЕСЕН.
СКЪСА  СТРУНИТЕ  МОЯТА  ЛИРА
И  НЕ  СТАВА  ЗА  НИКАКВА  ПЕСЕН.

НАГРАДИХА  МЕ  С  ЩЕДРА  ИЗМАМА.
А  В  ДУШАТА  Е  ПРАЗНО  ОТКОЛЕ...
ИМАМ  ВСИЧКО.  А  НИЩИЧКО  НЯМАМ.
И  ОТ  ПОЗДРАВИ  ОЩЕ  СЪМ  БОЛЕН.

НЕ  ИЗСТРАДАХ  ДОКРАЙ  СЕМЕНАТА,
ПОСАДЕНИ  У  ПОЧВИ  БЕЗВЕРНИ.
С  ЧЕРНИ  ТРЪНИ  ПОКРИ  СЕ  ЗЕМЯТА.
И  ОЧИТЕ  МИ  ПЛАКАХА  ЧЕРНИ.

КАКТО  СТАНАХ  ПО  ПЪТЯ  СИ  ЯВЕН  -
ТЪЙ  ЩЕ  МОЯТ  БОГ  ДА  МЕ  ВЗЕМЕ.
ИЗНУРИХ  СЕ  В  ЖИВОТА  БЕЗСЛАВЕН
И  НАПУСТО  ЖИВЯНОТО  ВРЕМЕ.

КАТО  ОНЯ  ПОЕТ  В  ТИШИНАТА,
ПРЕЖИВЯЛ  САМОТА  И  ИЗМЯНА,
ДА  УСЕТЯ  ЗА  МИГ  НАД  ЖИТАТА
СВЕТОЗАРНАТА  СРЕБЪРНА  ПЯНА.

image

Автор:  Ясен  Ведрин,  Из  „Тленен  остатък"



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12210931
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80763
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930