Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2015 21:52 - ПОСЛЕДНИЯ РИЦАР - ДИМИТЪР НИКИФОРОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1003 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПОСЛЕДНИЯ  РИЦАР

ЩЕ  НАДНИКНE  ЗАД  МОИТЕ  ТЪНКИ  ПЕРДЕТА  АВРОРА,
РАЗКОПЧАЛА  НА  ЛЕТНИЯ  ИЗГРЕВ  ПОСЛЕДНОТО  КОПЧЕ.
ТИШИНАТА  ОТ  МОЯТА  СТАЯ  ВРАТА  ЩЕ  ОТВОРИ
И  ЖИВОТА-УДАВНИК  ОТНОВО  ВЪВ  МЕН  ЩЕ  СЕ  ВКОПЧИ.

ЩЕ  МЕ  СТИСНЕ  ЗА  ГЪРЛОТО  ТОЗИ  БЕЗДЕЛНИК  ПРИПРЯНО
И  ОТ  ЛЯВО  ЩЕ  ДРАЩИ  СЪС  НОКТИ,  ПОЧТИ  КАТО  ТРЪНИ.
ЩЕ  РАЗСТЕЛЕ  ПРЕД  МЕНЕ  ТЪГА  ОТ  ДЕВЕТО  КОЛЯНО,
ТА  ВИНОВНО  ВЪВ  НЯКОЯ  ГЪНКА  ДАНО  ДА  СЕ  СПЪНА.

СВЕТЪЛ  ЛЪЧ  ЩЕ  ГРАВИРА  ПРЕДНАТА  БРЪЧКА  ДЪЛБОКА
ПО  ЧЕЛОТО  МИ,  ОСТАНАЛО  ВЕЧЕ  ИЗВЕСТНА  ГРАВЮРА.
И  НАРАМИЛ  НЕЯСНИЯ  СМИСЪЛ  НА  ВСЯКА  ПОСОКА
В  НАЙ-ДАЛЕЧНОТО  ТЪМНО  НА  СПОМЕН  МЪГЛИВ  ЩЕ  СЕ  ГМУРНА.

ЩЕ  ДОКОСНА  РЪКАТА  НА  МАМА,  НА  ТАТЕ  САКОТО:
ЩЕ  ИЗПУША  СЪС  БРАТ  МИ  ЦИГАРА  НА  ЧАША  МАСТИКА;
ДЯВОЛИТО  И  СИНЬО  ЩЕ  СМИГНЕ  НА  ДЯДО  ОКОТО;
ЗА  ВЕЧЕРЯ  ДОБРАТА  МИ  БАБА  ОТ  ПРАГА  ЩЕ  ВИКА...

И  ДОДЕТО  НА  ЗАЛЕЗА  ХИЩНАТА  ПАСТ  МЕ  ПОГЛЪЩА
И  С  ЛУКАВИ  КАИШКИ,  МЕ  ХАПЯТ  БЕЗЗЪБИТЕ  ПСЕТА,
АЗ  ОСАВАМ  ПОСЛЕДНИЯ  РИЦАР  НА  РОДНАТА  КЪЩА
И  НА  ТОЧИЛОТО  РОДОВО  -  ОСТРЯ  СВОЙТЕ  КУПЛЕТИ.

image

Автор:  Димитър  Никифоров



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12155423
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80272
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031