Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2015 07:01 - ЩРИХИ НА ЕДНА ЛЮБОВ - НИКОЛАЙ МИЛЧЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1391 Коментари: 0 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЩРИХИ  НА  ЕДНА  ЛЮБОВ

ЗАЩОТО  ЛЮБОВТА  Е  ТЪНЪК  СЛОЙ
И  ХУМУСЪТ  НА  ЧУВСТВАТА  Е  ПЛИТЪК,
АЗ  НЯМА  КАК  ДА  СЪМ  ДЪЛБОКО  ТВОЙ,
АКО  ГОВОРИШ  С  ТРЪНЧЕ  НА  ЕЗИКА.

ЕЗИКЪТ  ТИ  НАПОМНЯ  НА  ЛАЛЕ,
КОЕТО  КЪСА  БАЛНАТА  СИ  РОКЛЯ.
И  КАТО  БЯЛО  СЪНЕНО  ДЕТЕ...
С  КАПРИЗНАТА  СИ  СЛЮНЧИЦА  МЕ  МОКРИ.

УХОТО  ТИ  Е  С  ОБЕЦА  ОТ  СНЯГ  -
СТОПЯВА  СЕ,  ПРЕДИ  ДА  СЕ  ЗАСЛУША.
И  ДУМИТЕ  -  СТО  КАПЧИЦИ  ЖИВАК,
ПОДСКАЧАТ  В  ОГЛУШИТЕЛНАТА  СУША.

ЗА  ПРЪСТИТЕ  ТИ  Е  КАТО  МАГНИТ
ДА  ПРИТЕЖАВАТ  ЖЕСТОВЕ  НА  РЕВНОСТ.
И  АЗ  ЗАХВЪРЛЯМ  ТЪЖНИЯ  КИБРИТ,
ПРЕДИ  ДА  МЕ  ОПАРИ  ЗА  ПОСЛЕДНО.

НОЗЕТЕ  ТИ  ПРИСТЪПЯТ,  НО  НЕ  ТАМ,
КЪДЕТО  ХОДЯТ  ЧЕТИРИ  ОБУВКИ.
И  ЗАТОВА  НА  ПЕЙКАТА  СЪМ  САМ.
И  ЗАКОПЧАВАМ  БЛУЗАТА  НА  КУКЛА.

И  МИ  Е  ТИХО.  ТВОИТЕ  КОСИ
ОТДАВНА  СА  КОСИ  НАПОЛОВИНА.
УЖАСНО  Е...  НО  ДЖАНКАТА  ЦЪФТИ
И  МЕ  ЗАСИПВА  ЦВЕТНАТА  ЛАВИНА.

АКО  УСПЕЯ  ДА  ПОЕМА  ДЪХ
И  ДА  НЕ  ДИШАМ  НЯКОЛКО  ГОДИНИ,
ЩЕ  СЕ  СПАСЯ.  И  С  ПИПАЛЦА  НА  МЪХ
ЩЕ  ОБИКАЛЯМ  ТАЙНАТА  ГРАДИНА.

НЕ  МЕ  ОБИЧАЙ...  ПАК  МИ  ГОВОРИ
И  ЗАБРАВИ,  ЧЕ  ДУМИТЕ  СА  ЧАША.
ТАКА  СЪМ  ЖАДЕН,  ЧЕ  СЛЕД  ТЕБ  ДОРИ
ПОСЛЕДНАТА  ОТ  БУКВИТЕ  МЕ  ПЛАШИ.

image

Автор:  Николай  Милчев



Гласувай:
11


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12202259
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80742
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930