Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2015 10:06 - СЕПТЕМВРИ СЛИЗА КАТО ЖАДЕН БОГ! - ИЛКО ИЛИЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 767 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
СЕПТЕМВРИ  СЛИЗА  КАТО  ЖАДЕН  БОГ!

СЕПТЕМВРИ  СЛИЗА  КАТО  ЖАДЕН  БОГ!
ПРИВЕЖДА  СЕ  НАД  ПОКРИВИ  И  НИВИ.
ОТПИВА  ЧАША  БИСЕР  -  ГРОЗДОВ  СОК.
УСМИХВА  СЕ,  ПРИГАЛВА  ВСИЧКИ  ЖИВИ.

БУКЕТ  СЪЗДАВА,  ПОСЛЕ  ГО  РЕДИ...
ОТ  ЦВЯТ  НА  ЕСЕН  И  ОТ  ВСЯКА  МИЛОСТ.
СЕПТЕМВРИ  ИДЕ  КАТО  СВИДЕН  СТИХ
И  ТАМ,  В  ДУШАТА  МИ  НАБИРА  СИЛИ.

НЕ  СЪМ  ЖИВЯЛ,  НЕ  СЪМ  РОДЕН  ДА  СЪМ,
АКО  СЕПТЕМВРИ  В  МЕН  НЕ  ЗАИГРАЕ.
ОТГОРЕ  ИДЕ  КАТО  ТЕЧЕН  СЪН
И  МЕ  ПРОБУЖДА,  И  ЛЕТЯ  В  БЕЗКРАЯ...

СЕПТЕМВРИ  Е  ЦЕЛУВКА  ПОД  ДЪЖДА
И  Е  В  НЕВЕСТИНО  НЕБЕСНО  БУЛО.
А  АЗ,  ГОВОРЯ  СИ  СЪС  ЕСЕНТА,
В  ОЧАКВАНЕ  ДА  Й  ПОМИЛВАМ  СКУЛИТЕ...

image

Автор:  Илко  Илиев



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - Септември, септември. Спомени от ...
11.09.2015 19:42
Септември, септември.
Спомени от детството - тъга, че лятото и ваканцията свършват,
първият учебен ден, ученическите бригади в помощ на ТКЗС-то.
Вечер брояхме звездите по небето и гадаехме дали утре ще е
слънчево, за да сме на бригада, или ще е дъждовно и ще сме на училище.
Такива ми ти работи.
цитирай
2. ambroziia - Септември, септември. Спомени от ...
11.09.2015 22:27
kvg55 написа:
Септември, септември.
Спомени от детството - тъга, че лятото и ваканцията свършват,
първият учебен ден, ученическите бригади в помощ на ТКЗС-то.
Вечер брояхме звездите по небето и гадаехме дали утре ще е
слънчево, за да сме на бригада, или ще е дъждовно и ще сме на училище.
Такива ми ти работи.


Беше различно нашето детство и нашия месец септември.
Спомени много, но един от тях е незабравим -
Първият Учебен Ден!
За него мечтаехме, вълнувахме се, бяхме нетърпеливи.
Нямаше дете, което да не се радва, че тръгва на училище.
Сега от различни места чувам, че има деца, които
не желаят да тръгват на училище в Първи клас...

цитирай
3. kvg55 - Още в детската градина децата ис...
12.09.2015 20:03
Още в детската градина децата искат
да имат пари, коли, а не знание.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12217717
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80783
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930