Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2015 08:53 - БЕЗВРЕМИЕ - НАДЕЖДА АВРАМОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 539 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
БЕЗВРЕМИЕ

ПРЕКОСИЛА  ВСИЧКИ  БОЛКИ  НА  ВРЕМЕТО,
ЛЮБОВНА  ПЕПЕЛ,  ЖИТЕЙСКИ  УЖАСИИ,
ИЗПАДНАХ  НА  ЖИВОТА  ТЕЖЪК  ОТ  СТРЕМЕТО,
ПОПАДНАХ  ВСРЕД  КАЛ,  ПЕПЕЛ,  МРЪСОТИИ.

КЛАДА  В  ДУШАТА  МИ  ЖАДНА  СЕ  РАЗПАЛИ,
ГОТОВА  БЕЗМИЛОСТНО  ДА  МЕ  ИЗПЕПЕЛИ.
ЛЮБОВТА  МИ  УПЛАШЕНА  МЕ  ОСТАВИ,
ПРОРОНИ  НА  ПРАГА  ГОРЧИВИ  СЪЛЗИ.

ПРОВРЯХ СЕ  ПОД  МИШЦИТЕ  НА  СВЕТЛИНАТА
И  ПОТЪНАХ  В  ЧЕРЕН  МРАК  НЕПРОГЛЕДЕН,
ТАМ  КЪДЕТО  СЕТИВАТА  И  ДУШАТА
СА  НЕНУЖНИ  -  НЯМА  НОЩ,  НЯМА  СВЕТЪЛ  ДЕН.

ТИШИНАТА  СМУЧЕ  ТЕЖКИТЕ  МИ  МИСЛИ,
ЕЧАЩИ  КАТО  ЗОВ  И  ЕК  ТЪЖЕН  КАМБАНЕН.
ОРИСНИЦАТА,  КОЯТО  МЕ  ОРИСАЛА,
МЕ  СЛЕДИ  С  ПОГЛЕД  СВЕТЕЩ,  МНОГО  СТРАНЕН.

НЕ  ГИ  ПОГЛЕЖДАМ.  НЯМА  СМИСЪЛ.  НЯМА.
НАЛИ  ЗАТОВА  ВЪРВЯХ,  ПРЕМИНАХ  В  МРАКА
БЕЗ  ЧАСОВНИК,  В  БЕЗВРЕМИЕТО  -  ТЪМНА  ЯМА,
В  КОЯТО  ПРОСТО  ВСИЧКО  Е  ОЧАКВАНЕ.

НО  СЪРЦЕТО  МИ  НЕ  МОЖА  ДА  СЕ  СПРАВИ.
ТОПЛА  КРЪВТА  ЗАКИПЯ,  РАЗБИРА  СЕ,
ПО  ЦЯЛОТО  ТЯЛО  РАЗПРЪСНА  ЖАРАВА
И  ОТ  СВОЕТО  БЕЗСИЛИЕ  СРАМУВА  СЕ.

НЕ  Е  БЕЗВРЕМИЕТО  МОЯ  ПРИСТАН  КРОТЪК
ЗА  СЪРЦЕТО  ВЛЮБЕНО  И  ЗА  ДУШАТА.
ТЕ  ПО-РАНЕНИ  СА  И  МНОГО  ПО-ДЪЛБОКО.
РАЗУМЪТ  В  СВОЯ  ДОМ  ЗАПЛЕТЕН  СЕ  МЯТА.

ЗАВЪРНАХ  СЕ.  ПОЕХ  ДЪХА  СИ  СВЕТЛООК.
ВЪРНАХ  СИ  ЛЮБОВТА  И  СВЕТЛИ  СЪЛЗИТЕ.
ДА  НЕ  ОБИЧАШ,  ЗА  СЪРЦЕТО  Е  ЖЕСТОКО.
ОТНОВО  ЛЮБОВТА  ПОНИКВА  В  ОЧИТЕ.

ЩЕ  ОБИЧАМ,  НАПУК  НА  ТОВА,  ЧЕ  БОЛИ.
БЕЗ  ЛЮБОВТА  МИ  ДУШАТА  ЩЕ  ЗАГИНЕ.
ВЪРВИ,  ЖИВОТ,  СРЕЩУ  НЕПРАВДИТЕ  ВЪРВИ!
ОБИЧТА  МИ  НАВСЯКЪДЕ  ЩЕ  ТЕ  СТИГНЕ.

image

Автор:  Надежда  Аврамова



Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - Горко ти, ако изпаднеш "НА ...
23.09.2015 22:08
Горко ти, ако изпаднеш "НА ЖИВОТА ТЕЖЪК ОТ СТРЕМЕТО".
Трудно е да яхнеш живота отново, както преди.
цитирай
2. ambroziia - Горко ти, ако изпаднеш "НА ...
24.09.2015 11:41
kvg55 написа:
Горко ти, ако изпаднеш "НА ЖИВОТА ТЕЖЪК ОТ СТРЕМЕТО".
Трудно е да яхнеш живота отново, както преди.


Често пъти се оказва невъзможно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12218578
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80786
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930