Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2015 09:00 - ЕСЕНТА Е ПЪСТРОЦВЕТНО ИЗРЕЧЕНИЕ - ЕКАТЕРИНА ПЕНЧЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 611 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕСЕНТА  Е  ПЪСТРОЦВЕТНО  ИЗРЕЧЕНИЕ

ЗАЩО  ДА  ОБВИНЯВАМ  ЕСЕНТА?
АЗ  ПРОСТО  СЪМ  РАЗЛИЧНА  ПО  ПРИРОДА.
И  ВСЯКО  ПАДНАЛО  ЛИСТО
ДА  ВДИГНА  ОТ  ЗЕМЯТА  -  НЕ,  НЕ  МОГА.

ЗАЩО  ДА   СЕ  ЯДОСВАМ  НА  ДЪЖДА?
НЕКА  РИСУВА  ПО  СТЪКЛОТО  ВОДОПАДИ.
ДНЕС  СЛЪНЦЕТО  ДОНЕСЕ  МИ  ЕДНА
ЗАБРАВЕНА  ОТДАВНА  РАДОСТ  -

ЧЕ  ЖИВА  СЪМ,  ЧЕ  СЪМ  ДОБРЕ
И  Е  НАХРАНЕНО  ПЕРОТО  МИ  С  МАСТИЛО.
ЗАЩО  ДА  ОБВИНЯВАМ  ЕСЕНТА?
РАЗЛИЧНА  СЪМ...  ТОВА  МИ  СТИГА

ДА  ВИДЯ  МНОГОЦВЕТНИЯ  ПРАШЕЦ
ПО  ТИЧИНКИТЕ  НА  КЪРПИКОЖУХА
И  ДА  СЕ  ВГЛЕДАМ  В  ТИХИЯ  ДЪЖДЕЦ,
ДА  СЕ  ПЪРЗАЛЯ  МОЯ  СМЯХ  В  ОЛУКА.

ЗАЩО  ПО  ЕСЕННО  МИ  ТРЯБВА  ДА  СКЪРБЯ?
НИМА  НЕ  Е  РАЗУМНОТО  РЕШЕНИЕ
ДА  ХРАНЯ  ГЪЛЪБИТЕ,  ДА  СЕ  РАДВАМ  НА  СВЕТА.
ЗАЩО  ДА  СЕ  ЗАЛЪГВАМ  СЪС  ХИМЕРИ?

НИМА  ВИНОВНА  Е  НЕЛЕПАТА  СЪДБА
ЗА  ГЛУПАВОТО  И  НЕЛЕПО  НЕДОРАЗУМЕНИЕ?
ЩАСТЛИВА  СЪМ,  ЗАЩОТО  ЯБЪЛКАТА  ПАК  УЗРЯ.
А  ЕСЕНТА  Е  ПЪСТРОЦВЕТНО  ИЗРЕЧЕНИЕ.

НЕ  МОГА  ДА  ВИНЯ  СЕЗОНИТЕ  И  ДНИТЕ.
ТЕ  ИДВАТ  И  ВНЕЗАПНО  СИ  ОТИВАТ.
КАКВО,  ЧЕ  УВОЛНИ  МЕ  ЛЮБОВТА...
ДА  ПИША  ИСКАМ.  ВСИЧКО  ДРУГО  ИМАМ.

ЗРЯЛ  КЕСТЕН  ТУПНА  В  КРАЧКИТЕ  МИ.
МАМА  МИ  СВАРИ  КАКАО  С  МЛЯКО,
ОТЧУПИ  БЛОКЧЕ  ШОКОЛАД...
ПО  ШЕКСПИР  -  ОСТАНАЛОТО  Е  МЪЛЧАНИЕ.

ОСТАНАЛОТО  Е  ОЧИ  -  СИЯЙНИТЕ  ЗВЕЗДИ  НА  МАМА.
МНОГОЦВЕТНИТЕ  ТРЕВИ  В  ПОЛЕТО  И  БАЛКАНА...
ОСТАНАЛОТО  Е  РЪЦЕ  -
ЗДРАВЕЦ  ОТ  ГРАДИНАТА  НА  МАМА.

image

Автор:  Екатерина  Пенчева




Гласувай:
8


Вълнообразно


1. kvg55 - "А ЕСЕНТА Е ПЪСТРОЦВЕТНО И...
26.09.2015 22:57
"А ЕСЕНТА Е ПЪСТРОЦВЕТНО ИЗРЕЧЕНИЕ." - оригинално,
но бих казал, че не е само изречение, а цял роман.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12155327
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80272
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031