Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2015 09:51 - С МОЯ ГЛАС ДА ПОГИНА СИ ИСКАМ! - СПАСКА ГАЦЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 420 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
С  МОЯ  ГЛАС  ДА  ПОГИНА  СИ  ИСКАМ!

А  НА  МЕНЕ  ТАКА  МИ  СЕ  ПИШЕ  И  ПЕЕ,  А  НА  МЕНЕ  -  И  ДВЕТЕ.
НЯКОЙ  ДОЛУ  СВИРУКА  С  УСТА  МОЯ  ХРАБЪР  ШОПЕН.
НЯКОЙ  ДОЛУ  ТЪГУВА  ДА  ВИКНЕ  НА  ГОСТИ  ВСИЧКИ  ПОЕТИ.
И  НА  МЕНЕ  СЕ  ИСКА  -  ДА  МОЖЕХ.  ДО  СМЪРТ,  ДО  СЪВСЕМ!

ОТ  ЖИВОТА  СИ  ДИВ  И  ПОТАЕН,  КАТО  ЧЕРНО-БЯЛА  МАГИЯ,
СТРАХОВЕТЕ  СИ  ГОНЕХ  С  ДЪЖДОВНИ  КАМШИЦИ  И  СТРАХ.
ВСИЧКИ  ПЕЕЩИ  ПТИЦИ  ОТ  МОМЧЕШКИТЕ  ПРАШКИ  ГИ  КРИЕХ,
ОТ  ЧОВЕШКАТА  ГЛУПОСТ  И  МЪКА  -  ДОКОГАТО  ПОЧТИ  НЕ  УМРЯХ.

ЧЕ  ЗАШЛЕВИ  БАЩА  МИ  И  МАМА,  И  МЕНЕ,  ПИЯН,  ПРЕЗ  СЪРЦЕТО
И  ЗАПЛАКА  БЕЗ  СЪЛЗИ  -  ЗА  ХЛЯБА  -  НЕ  СТИГАЛ  ЗА  ТРИТЕ  ГЪРЛА.
ПРИТЪМНЯ  МИ,  НЕ  ЧУ  СВЕТЛИНАТА  МЪЛЧАЛИВИЯ  ПЛАЧ  НА  ДЕТЕТО,
ЗАЛИНЯХА  МЕЧТИТЕ,  ГЛАСЕЦЪТ  ИМ  ТЪНЪК  СЕ  СЧУПИ  И  ОНЕМЯ.

ЧУ  ЛИ  ГОСПОД,  НЕ  ЧУ  ЛИ,  ПРЕД  КЪЩУРКАТА  СПРЯ  С  КОЛЕСНИЦА
И  ОСТАВИ  В  КОМИНА  НИ  ПРАЗЕН  УТРОТО  ДА  ГНЕЗДИ.
НЯКОЙ  ДОЛУ  СВИРУКА  ШОПЕН,  А  ВЪВ  МЕНЕ  -  ОНАЯ  ПЛЕСНИЦА,
ДЕТО  ВСИЧКИ  НЕВИННИ  ЗВЪНЧЕТА,  С  НЕВИННА  РЪКА  ГИ  УБИ...

А  НА  МЕНЕ  ТАКА  МИ  СЕ  ПИШЕ  И  ПЕЕ,  ТАКА  МИ  СЕ  ПИШЕ.  И  ПЕЕ.
ЧЕ  В  ЕДИН  НЕПОКОРЕН,  ПО-СИЛЕН  ОТ  ТЪМНИТЕ  СПОМЕНИ  МИГ  -
ЩЕ  СЕ  ВЪРЖА  ЗА  КЛАДА,  ЩЕ  СЕ  ПАЛНА  ЗА  ПРОШКА,  ЩЕ  ОЖИВЕЯ  -
С  МОЯ  ГЛАС  ДА  ПОГИНА  СИ  ИСКАМ.  КАТО  МАЛЪК  ОЛОВЕН  ВОЙНИК.

image

Автор:  Спаска  Гацева



Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12198714
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80723
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930