Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2015 08:52 - КОЙ НЕ БИ ИСКАЛ, ДА ЗАБРАВИ?! - ЕВГЕНИЯ ТОДОРОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 518 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КОЙ  НЕ  БИ  ИСКАЛ,  ДА  ЗАБРАВИ?!

КОЙ  НЕ  БИ  ИСКАЛ,  ДА  ЗАБРАВИ,
АКО  МИНАЛОТО  НОСИ  МУ  БОЛКА?
ДА  ПОСИПЕ  С  ПЕПЕЛ  СПОМЕНИ,
И  ДА  ПРЕЖИВЕЕ  НОВИ  БЕЗ  ДА  ОХКА.

КОЙ  НЕ  БИ  ТРЪГНАЛ  ПО  ПЪТЕКИ  НОВИ,
КОИТО  СВЕТЛИНАТА  Е  ОБСИПАЛА  СЪС  ЦВЯТ?
АЗ  ЛИ?  БИХ  ИЗТРИЛА  ВСИЧКИ  СПОМЕНИ
ЗА  МИГ  СРЕД  РОЗИТЕ,  КОИТО  НА  ЛЮБОВ  УХАЯТ.

БИХ  ЗАБРАВИЛА.  БИХ  ИЗТРИЛА  МИНАЛО,
АКО  ЗА  МИГ  ЕДИНСТВЕН  НА  СЪРЦЕТО
СРЕЩУ  МИ  Е  ЗАСТАНАЛ,  ТОЗИ  КОЙТО
ПОВЕЛ  МЕ  БИ  КЪМ  БЪДЕЩЕТО...

ЩЕ  СИ  ОСТАВЯ  САМО  ЦВЕТОВЕТЕ
В  КОИТО  ДЪЩЕРЯ  МИ  РАСТНЕ  СРЕД  УХАНИЕ.
САМО  НЕЯ  НЕ  ИЗСТРИВАМ  ОТ  СПОМЕНИТЕ,
ЗАЩОТО  МИ  Е  ПЪТ  И  ВДЪХНОВЕНИЕ.

ОТ  ВСИЧКО  ДРУГО,  ЩЕ  СИ  ТРЪГНА
ПОЕЛА  ВЪЗДУХ,  ДИШАЩА,  И  ПЪЛНА
С  ДИХАНИЯ  НА  ОБИЧТА,  ИЗПЪЛНИЛА
ДУШАТА  МИ  НА  НЕЖНОСТ  СИТА...

И  ТРЪГВАЙКИ,  ЩЕ  СЕ  УСМИХВАМ,
ЗАЩОТО  МИНАЛОТО  -  ВСЕ  СЪЛЗИ  В  ОЧИТЕ.
И  АКО  ДАРИ  МЕ  БОГ  ПАК  ДА  ОБИЧАМ,
ЩЕ  СТИГНА  С  ДЛАНИТЕ  СИ  И  ЗВЕЗДИТЕ.

image

Автор:  Евгения  Тодорова



Гласувай:
8


Вълнообразно


1. kvg55 - Миналото не бива да се забравя, к...
17.11.2015 22:42
Миналото не бива да се забравя, каквито и болки да ни е носило.
цитирай
2. ambroziia - Миналото не бива да се забравя, к...
18.11.2015 10:32
kvg55 написа:
Миналото не бива да се забравя, каквито и болки да ни е носило.


Но, ако миналото пък носи „все сълзи в очите", би било добре
и да не се забрави, то поне на по-заден план да се остави.
А то - реално погледнато, нищо от живота не се забравя.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12220895
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80791
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930