Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2015 06:55 - УТРЕ - ВАЛЕНТИН ЧЕРНЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 791 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
УТРЕ

ЗАЩО  СЪМ  ВЕСЕЛ?  ВСЪЩНОСТ  ПОВОД  НЯМАМ  -
И  ДНЕС  КЪСМЕТЪТ  ПАК  НЕ  МЕ  НАМЕРИ,
И  ДНЕС  МИ  ВЗЕХА  ПАК  ПАРИ  С  ИЗМАМА,
КРЪСТОСВАХ  ШПАГИ  С  ДВАМА  ЛИЦЕМЕРИ...

... И  ДНЕС  БЕ  КАКТО  ВСЕКИ  ДЕН.  ЗАЩО  ЛИ
ТОГАВА  МИ  Е  СВЕТЛО  НА  ДУШАТА?
НАВЪН  Е  ХЛАДНО,  ДЪЖД  ПО  КЛОНИ  ГОЛИ
СТУДЕНА  МОКРА  ПЕЛЕНА  ЗАМЯТА,

А  МИ  Е  ЛЕКО.  ОТ  КАКВО  -  НЕ  ЗНАЯ.
ЕДВА  ВЪРВЯ,  КРАКЪТ  МИ  НАБОЛЯВА,
ПАРИТЕ  СВЪРШВАТ,  ПАК  ЩЕ  ТЪРСЯ  ЗАЕМ,
А  СЕ  УСМИХВАМ.  И  МИ  СЕ  ПРИПЯВА.

А  НУЖНО  ЛИ  Е  ПОВОД  ДРУГ  ДА  ЧАКАМ,
ОСВЕН  ТОВА,  ЧЕ  ТОЗИ  ДЕН  ИЗТИЧА,
ЧЕ  ДОЖИВЯЛ  ОТ  ИЗГРЕВА  ДО  МРАКА,
ЧЕ  СЕ  ПРИБИРАМ  В  КЪЩИ,  ЧЕ  ОБИЧАМ?

НЕ  Е  ЛИ  ХУБАВ  ПОВОД  И  ТОВА,  ЧЕ
МОМИЧЕТО  ПРЕД  МЕН  Е  С  БЯЛА  БЛУЗКА,
ЧЕ  В  СКУЛИТЕ  МИ  ВЛАЖНО  ДИША  ЗДРАЧЪТ
И  ЧЕ  ОБУВКИТЕ  МИ  НЕ  ПРОПУСКАТ.

ОТИВАМ  СИ  ОТ „ ДНЕС",  НЕ  СЪЖАЛЯВАМ  -
ПРЕКРАСЕН  ПОВОД  ДА  СЪМ  ВЕСЕЛ  В  МРАКА,
МАКАР  ЧЕ  „УТРЕ"  ВЕЧЕ  СЕ  ЗАДАВА
И  АЗ  ГО  ЗНАМ,  И  ЗНАМ  КАКВО  МЕ  ЧАКА.

И  ПАК  ЩЕ  МЕ  БОЛИ,  ЩЕ  СРЕЩАМ  ЗЛОТО  -
НА  БЕЗНАДЕЖДНИ  „УТРЕ"  СЪМ  ОБРЕЧЕН.
НО  ДНЕС  ВЪРВЯ  ПОЧТИ  ЩАСТЛИВ.  ЗАЩОТО
ДО  УТРЕ  ВСЪЩНОСТ  Е  ТАКА  ДАЛЕЧЕ...

image

Автор:  Валентин  Чернев



Гласувай:
10


Вълнообразно


1. kvg55 - Ама че оптимист. Много е важно об...
22.11.2015 16:12
Ама че оптимист.
Много е важно обувките ти да не пропускат влага.
От мокрите крака идва разболяването и лошото настроение.
цитирай
2. ambroziia - Ама че оптимист. Много е важно об...
22.11.2015 18:42
kvg55 написа:
Ама че оптимист.
Много е важно обувките ти да не пропускат влага.
От мокрите крака идва разболяването и лошото настроение.


„Защо съм весел?"
......................
„Не е ли хубав повод и това, че
момичето пред мен е с бяла блузка..."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12211093
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80763
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930