Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2016 08:06 - ЗДРАЧ II - ВАЛЕНТИН ЧЕРНЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 420 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗДРАЧ  II

„... дълбока  сутрин,  всъщност  още  нощ..."
Анелия  Гешева

НАД  МЕН  ПИЛЕЕ  КУМОВАТА  СЛАМА
ЕДИН  ПРОДЪНЕН  ЯРЪК  ЗВЕЗДЕН  КОШ  -
И  ПОМЕН  ОТ  ЗОРАТА  ОЩЕ  НЯМА,
ДЪЛБОКА  СУТРИН,  ВСЪЩНОСТ  ОЩЕ  НОЩ...

КАКВО  МЕ  СТРЕСТНА?  ИЗГРЕВА  ЛИ  ЧАКАМ?
ЗАЩО  ПО  ТЪМНО  ПОЧВА  МОЯТ  ДЕН?
НЕ  СЕЛСКИТЕ  ПЕТЛИ  МЕ  БУДЯТ  В  МРАКА,
А  НЕЗАСПАЛАТА  ТРЕВОГА  В  МЕН.

ТРЕВОГА  ОТ  КАКВО?  АЗ  НЯМАМ  ГРИЖИ!
ДАЛИ  ЗАЩОТО  СВЪРШИ  МОЯТ  БЯГ
И  ДНИТЕ  МИ  КЪМ  ЗИМАТА  СЕ  НИЖАТ
В  ДЪЛБОКА  ЕСЕН,  ВСЪЩНОСТ  ВЕЧЕ  СНЯГ...

ДАЛИ  ЗАЩОТО  НЕ  РАЗСЪМВА  ВЕЧЕ
И  ЖАРКОТО  МИ  ПЛАДНЕ  БЕШЕ  МИГ,
А  САМО  НЯКАКЪВ  СВЕТЛИК  ДАЛЕЧЕН
РАЗРЕЖДА  МРАКА?  ВСЪЩНОСТ  НЕ  СВЕТЛИК,

НЕ  УТРИННА  ЗОРА,  НЕ  СЛЪНЦЕ  ЖАРКО,
НЕ  ЗЛАТЕН  ВОДОПАД,  НЕ  ДЕН  КРАСИВ  -
ЕДНА  МЪЖДИВА  СВЕТЛИНА  НЕЯРКА,
ДОВЕЛА  В  ИЗГРЕВИТЕ  ЗДРАЧА  СИВ.

НАВЯРНО  ЗАТОВА  ТРЕВОЖЕН  ЗДРАЧА
ПОД  ЯРКИЯ  ПРОДЪНЕН  ЗВЕЗДЕН  КОШ  -
ЗАЩОТО  В  МЕН  РАЗСЪМВА  ВЕЧЕ  В  ЗДРАЧА,
В  ДЪЛБОК  СЛЕДОБЕД.  ВСЪЩНОСТ  ВЕЧЕ  НОЩ...

image
Автор:  Валентин  Чернев



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12209476
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80761
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930