Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2016 17:22 - * * *
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 4193 Коментари: 12 Гласове:
33

Последна промяна: 21.04.2016 10:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                      * * *
                                       На Пиер
Старче духовито, много шеговито,
колко си ми драго, колко си ми мило!
Я кажи ми вчера ти къде си било,
че си толкоз младо, че си толкоз живо,
винаги бъбриво, винаги щастливо?
Много си живяло, доста си видяло
и по път вървяло - вряло и кипяло.
Весело живееш, над беди се смееш,
нерви си владееш, иде ти да пееш.
Но признай си, честно, никак не е лесно
с млади да се мериш и пред булки периш.
Днешните мадами ти не можеш мами
както беше вчера вечер на миндера.
Време е минало, но не си заспало.
Още ти си здраво, още ти си право.
С внуците щастлив си и ракийка пий си,
не мисли за дроба, нито пък за гроба.
Младите навярно ще ги сложиш в джоба.
И на твойта булка поздрав ази пращам,
болести и мъки горите да хващат!
Знам, че е добричка и ти е едничка!
Тя звезда е твоя, тя гори за тебе
и утре заран рано млекце ще ти налее.
Щом кахърен станеш, песен ще попее
и ще се усмихне с обич най-голяма.
Ето ти звездата, за теб друга няма.
Колко си ми драго, колко си ми мило,
Ти бъде все младо, ти бъди все живо!


ПС: Ти ме посъветва да пиша за звезди и аз се вслушах в твоя съвет.



Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
18.04.2016 22:50
Вальо, ако знаех, че ще обявиш жена ми за звезда, нямаше да съм толкова жесток към нея в последния си разказ, по-скоро фейлетон. Ще й прочета твоите стихове, а в Пловдив тя трябва да ни черпи, ако успеем да се видим на 21 или 22 т.м. На лични ми напомни телефона си, ако може.
Поздрави!
П и е р
ПС - Или в Скайпа...
цитирай
2. valben - Жесток ли?!
18.04.2016 23:51
pvdaskalov написа:
Вальо, ако знаех, че ще обявиш жена ми за звезда, нямаше да съм толкова жесток към нея в последния си разказ, по-скоро фейлетон. Ще й прочета твоите стихове, а в Пловдив тя трябва да ни черпи, ако успеем да се видим на 21 или 22 т.м. На лични ми напомни телефона си, ако може.
Поздрави!
П и е р
ПС - Или в Скайпа...


Как така жесток?! Странно ми звучи изговорено от твоята уста!
цитирай
3. pvdaskalov - * 2 *
19.04.2016 08:52
А това какво е?
"Засрамих се, че тичам да видя колата, вместо да проверя жена ми жива ли е в другата стая. Нея винаги поставях на първо място, докато един ден се сдоби с таблет и реши да се еманципира. Толкова съм преуморен от къщната работа, че сутрин, както видяхте, съм като пиян, залитам, бутам, чупя без да искам и се самосъжалявам после. Но не плача! Капне ли сълза на клавиатурата, току съм направил късо съединение. Може и да греша, но толкова са ми познанията по електротехника…"
Просто ми писна да съм внимателен с еманципирана жена. Жената трябва да е крехка, да гледа мъжа си в очите, а не снимки във Фейсбук. Да му прави крем-карамел...
Щом имам такива изисквания, значи съм с характер на жесток робовладелец...
Поздрави!
П и е р
цитирай
4. nalia - Блажен е, който опази детето в себе си!
19.04.2016 13:37
От мен имате катерушки-веселушки, птички-певички и ще се радвам да ви видя с Пиер в София на пясъчника в Южния парк.
С кофички и лопатки, момчета :-))))))))))))
цитирай
5. valben - Айде бе, Пиер!
19.04.2016 16:16
pvdaskalov написа:
А това какво е?
"Засрамих се, че тичам да видя колата, вместо да проверя жена ми жива ли е в другата стая. Нея винаги поставях на първо място, докато един ден се сдоби с таблет и реши да се еманципира. Толкова съм преуморен от къщната работа, че сутрин, както видяхте, съм като пиян, залитам, бутам, чупя без да искам и се самосъжалявам после. Но не плача! Капне ли сълза на клавиатурата, току съм направил късо съединение. Може и да греша, но толкова са ми познанията по електротехника…"
Просто ми писна да съм внимателен с еманципирана жена. Жената трябва да е крехка, да гледа мъжа си в очите, а не снимки във Фейсбук. Да му прави крем-карамел...
Щом имам такива изисквания, значи съм с характер на жесток робовладелец...
Поздрави!
П и е р


Я зарежи тези приказки. Колко ли си се ослушвал рано сутринта да чуеш дали звездата ти похърква в съседната стая? А след това си се ядосвал. Ама това е поради факта, че не си открил приготвен крем карамел. А не си спомняш, че го излапа още снощи... И за клавиатурата не си прав. От една сълза нищо няма да й стане. Моята клавиатура само какво ли не е видяла. Един приятел, в стремежа си да ме пита дали го уважавам, ми я заля с вино. Цял час я сушихме със сишуара на щерката. И тя се оправи.Цяла седмица вонеше на вино, но се оправи. А жената ми я заля с бира. Бях си отворил кенче до клавиатурата и се бях вглъбил в blogbg, а жената се опита да ме прасне по главата, но улучи бирата. И клавиатурата пак се оправи. Не стана късо съединение. :))) Така, че спокойно! Реви си на воля.
цитирай
6. valben - Супер!
19.04.2016 16:33
nalia написа:
От мен имате катерушки-веселушки, птички-певички и ще се радвам да ви видя с Пиер в София на пясъчника в Южния парк.
С кофички и лопатки, момчета :-))))))))))))


Ама ще има ли крем карамел?
цитирай
7. pvdaskalov - * 3 *
19.04.2016 19:49
nalia написа:
От мен имате катерушки-веселушки, птички-певички и ще се радвам да ви видя с Пиер в София на пясъчника в Южния парк.
С кофички и лопатки, момчета :-))))))))))))


Не може да не отреагирам на този сладък коментар.
Преди 18 години, почти точно преди 18 години, заведох внука си Стефчо, който сега отбива службата си като преводач в лекарски кабинет, да си играе в градинката пред спортната палата. Катери се той сам по стълбичката, за да се пусне по слончето-пързалка за съвсем малки и затова тутави дечица. Аз дебна отстрани да не падне. Писна му да чака на едно от стъпалата... Пред него - момиченце с голо гръбче. Наведе се нашият и го целуна.
Та ако с Вальо ще се връщаме на тази възраст, не знам какво ще ни е поведението в Южния парк...
П и е р
цитирай
8. valben - Ооооо, аз моето поведение си го знам!
19.04.2016 20:42
pvdaskalov написа:
nalia написа:
От мен имате катерушки-веселушки, птички-певички и ще се радвам да ви видя с Пиер в София на пясъчника в Южния парк.
С кофички и лопатки, момчета :-))))))))))))


Не може да не отреагирам на този сладък коментар.
Преди 18 години, почти точно преди 18 години, заведох внука си Стефчо, който сега отбива службата си като преводач в лекарски кабинет, да си играе в градинката пред спортната палата. Катери се той сам по стълбичката, за да се пусне по слончето-пързалка за съвсем малки и затова тутави дечица. Аз дебна отстрани да не падне. Писна му да чака на едно от стъпалата... Пред него - момиченце с голо гръбче. Наведе се нашият и го целуна.
Та ако с Вальо ще се връщаме на тази възраст, не знам какво ще ни е поведението в Южния парк...
П и е р


Целувка по голо гръбче е нещо прекрасно. А слончето-пързалка е нещо велико. Спомням си едно такова слонче от една градинка в Банишора. Близо до моята студентска квартира преди много време. Тогава в потайна доба се пързаляхме с една моя колежка... Ама не си спомням дали я целунах по голото гръбче... Ех, как вече започнах да забравям : - (
цитирай
9. katan - Поздрави за теб, Вал и за ПИЕР!
21.04.2016 08:02
Благодарение на теб го открих.
Той е "бисер между мъниста", точно като теб.
Има чудесно чувство за хумор, което ми допадна като "ръкавица":).
Твоето стихотворение е повече от достойно за него!
Бъдете здрави и щастливи!
цитирай
10. valben - Благодаря, Кате!
21.04.2016 15:46
katan написа:
Благодарение на теб го открих.
Той е "бисер между мъниста", точно като теб.
Има чудесно чувство за хумор, което ми допадна като "ръкавица":).
Твоето стихотворение е повече от достойно за него!
Бъдете здрави и щастливи!


Блгодаря за отношението ти към мен, а също така и към Пиер. Той наистина е "бисер" - умен и много добър. Но аз не съм "бисер". Много по-лош съм, а ми се иска да съм малко въгленче, готово да се разпали и да изпепелява. Уф, че глупости ти дрънкам!!! Извинявай, но аз съм си такъв!
Поздрави!
цитирай
11. stela50 - Поздрави, Вал... Чудесен стих, посветен на приятел !
21.04.2016 18:27
Всичко добро пожелавам на двамата от сърце.
Прекрасно е усещането след посещение на твоята
страница, на Пиер - също...
Прегръщам ви !
цитирай
12. valben - Поздрави, Таня!
22.04.2016 20:02
stela50 написа:
Всичко добро пожелавам на двамата от сърце.
Прекрасно е усещането след посещение на твоята
страница, на Пиер - също...
Прегръщам ви !

Поздрави и благодарности от мен и Пиер. От сърце, разбира се! Благодарим!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3518936
Постинги: 729
Коментари: 12307
Гласове: 106433
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930