Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2016 11:20 - РАЗМЕННО - ИЛИАНА ФОНЧЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 501 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РАЗМЕННО

ЖИВЕЕМ  РАЗМЕННО.  ВЪВ  МИСЛИТЕ  ВЕЧЕ.
АЗ  ТВОЯ  СВЯТ  НОСЯ  В  ДУШАТА  И  ЗНАМ,
ЧЕ  ТВОЙТО  ОТСЪСТВИЕ  БЯГА  ДАЛЕЧЕ
И  ДЪЛЪГ  Е  ПЪТЯ  СЪС  МИСЛИ  ДО  ТАМ.

ТИ  МОЯ  СМЯХ  ПАЗИШ  В  ОЧИТЕ  СИ  ОЩЕ.
И  ОЩЕ  ТРЕПТИ  ВЪВ  СЪРЦЕТО  ТИ,  СТРАХ.
ВЪВ  ДНИТЕ  САМОТНИ  И  ТВОИТЕ  НОЩИ,
ДАЛИ,  С  МОЯ  ГЛАС  СЪМ,  НЕВИДИМА  В  ТЯХ.

АЗ  ТВОЯ  СЪН  ТЪРСЯ  В  ЗВЕЗДИТЕ  МИ  ВЕЧЕР.
И  ЧАКАМ  ЛУНАТА  ТИ,  С  МЕН  ДА  ТЪЖИ.
А  В  УТРОТО  БУДЯ  ЗОРАТА  ТИ  С  ТРЕПЕТ,
ЧЕ  В  НЕГО,  С  ЛЪЧИ  ЩЕ  МЕ  ГАЛИШ  И  ТИ.

ТИ  МОЯ  БЛЯН  НОСИШ  В  СЪРЦЕТО  СИ  ОЩЕ,
ЗА  ТВОЯТА  НЕЖНОСТ  В  КРАСИВИ  УТРА.
И  ДЪЛГО  МЕ  ТЪРСИШ  ВЪВ  СЪНИЩА  НОЩЕМ,
СЪБУЖДАЙКИ,  В  УТРОТО  ВСЯКА  МЕЧТА.

АЗ  ТВОЙТЕ  ЦЕЛУВКИ  УСЕЩАМ  ПО  МЕНЕ,
ВЪВ  МИСЛИ  САМОТНИ,  ПО  МЕН  ДА  ГОРЯТ.
РЪЦЕТЕ  ТИ,  ТЪРСЯТ  ВЪВ  УТРО  СТУДЕНО,
В  ЛЕГЛОТО  МИ,  МОЙТЕ  РЪЦЕ  ДА  ДЪРЖАТ.

ТИ  С  МОЯТА  ОБИЧ  РАЗГАРЯШ  КОПНЕЖИ,
ЗА  ЧУЖДИ  ВЪЗДИШКИ  И  ЧУЖДИ  СЛОВА.
И  ГАЛИШ  ГИ  ТИХО  СЪС  МОЯТА  НЕЖНОСТ,
А  ПОСЛЕ,  САМОТЕН  ПРОКЛИНАШ  СВЕТА.

ЖИВЕЕМ  РАЗМЕННО!  САМОТНО  В  СЪДБАТА.
НО  В  МИСЛИТЕ  СВОИ,  СМЕ  ОЩЕ  МИГА.
И  ВРЕМЕ  Е  ВЕЧЕ  СЪС  ЧУВСТВА  СЪРЦАТА,
ОТНОВО  ДА  ВЪРНАТ  ВЪВ  НАС,  ЛЮБОВТА!

image

Автор:  Илиана  Фончева



Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12151789
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80260
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031