Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2016 21:46 - БЕШЕ МИ ТИ - ЛЮБОВТА! - ЕВГЕНИЯ ТОДОРОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 04.10.2016 21:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
БЕШЕ  МИ  ТИ  -  ЛЮБОВТА!

БЕШЕ  МИ  ТИ  -  ЛЮБОВТА.
БЕШЕ  МИ  ТИ  ГРЕШКАТА,  БОЛКАТА,  ПРОШКАТА.
БЕШЕ  МИ  СЛЪНЦЕТО,  МЪГЛАТА,  ДЪЖДА.
БЕШЕ  ОЧИТЕ,  СЪРЦЕТО,  ДУШАТА.
БЕШЕ  НАЙ-ЧИСТАТА  МОЯ  СЪЛЗА.

ДЕН  НЕ  ДЕНУВАХ,  ВСЕ  СЪН  СЪНУВАХ,
В  КОЙТО  ЛЕТЯХ  СЪС  КРИЛА
ВСЕ  КЪМ  ВИСОКОТО,  СИНЬОТО,  ВЕЧНОТО,
КЪМ  НЕОБЯТНОТО  НА  ЛЮБОВТА.

БЕШЕ.  ОСТАНА  СИ  ВСИЧКОТО,  МОЕТО.
ВЕЧЕ  НЕ  ИСКАМ  ИЛЮЗИИ,  ИСКАМ  РЪКА,
И  КОГАТО  ОБЪРКАМ  ПАК  ПЪТЯ,
ДА  СЕ  ОБЛЕГНА  И  ДА  ПОСПРА.

ДО  РАЗПЕТИЯ  ПЕТЪК  ЛЮБОВТА  СЕ  ИЗКУПВА,
ПОСЛЕ  СЕ  РАЖДА  В  СМЪРТТА,
КОЛКОТО  ПЪТИ  С  ТЕБЕ  УМИРАХ,
ВСЕ  СЕ  ПРЕРАЖДАХ  В  ДЪГА.

ЦВЕТНА  ПРИСТИГАХ  В  НЮАНСИ  ОТ  ОБИЧ,
В  ПОЛЕТ  НАД  МОИТЕ  БЕЛИ  САЛКЪМИ.
ЦЯЛА  НА  ПРОЛЕТ  УХАЕХ  РАЗЛИСТЕНА
В  ЛЯТО  НА  ТВОИТЕ  ТОПЛИ  ОЧИ,

БЕШЕ  МИ  ОЩЕ  ЛЮБОВНАТА  ПЕСЕН
С  ЧУДНА  МЕЛОДИЯ  ОТ  ВЛЮБЕНИ  НОТИ.
ПОСЛЕ  ТИ  СТАНАХ  ПРОСТО  ПОРЕДНАТА  -
СЛЯПА  НЕДЕЛЯ  ОТ  ЖЕНСКИ  ОЧИ.

В  СЪН  ДА  МЕ  ИМАШ,  БЕЗ  ДА  ДОКОСВАШ
МОИТЕ  УСТНИ,  РЪЦЕ  И  КОСИ.
ВСИЧКИТЕ  ПЕТЪЦИ  ДА  ТИ  НАПОМНЯТ
ЗА  МОИТЕ  ИЗВОРНИ,  ЧИСТИ  СЪЛЗИ.

АЗ  ЩЕ  ГО  ЯХНА  ПАК  МОЯ  СИ  ВЯТЪР,
НА  БЕЛИ  КОНЕ  ЩЕ  ЛЕТЯ  ОТ  МЕЧТИ.
ОГНЕНИ  ПЕТЪЦИ,  НЕСТИНАРСКИ  ПОЖАРИ
ТЕБ  ДА  ОБЛИВАТ  ВЪВ  МЪЖКИ  СЪЛЗИ.

image

Автор:  Евгения  Тодорова






Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12215053
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930