Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2017 10:53 - КавгЪта-- видео
Автор: uragannnn Категория: Поезия   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
0



 КавгЪта
Лирическия ми герой избяга -- не бил доволен от сюжета, искал той пари веднага и мазни да яде кюфтета!

А аз съм карал го да вярвал и нямал хич слободна воля, от мене бил се натоварвал, не сакал той скопена роля!
Припев 2х
Как съм сляп да се излагам, треало еротика да вкарам, интрига, кръв, парА, облага, тва е то, по-тъй да барам!

Читателите ми били китюци, не чаткали от висшето искузтво, роден съм бил да копам буци, а верата й каръшко чувство!

КавгЪта 2
 И музата ми се разсърди -- що не съм я уважавал, щяла да ми се разгърди, без нея бил поет не ставал!

Що не съм се й се кланял, както нягогаш"с преди, а брутално съм тъпанял, наред ся съчки и греди?
pauza
Туй не чакала от мене -- тя високо ма ценяла, кай, помнела, когато на колене, в миналто съм молил:"Дай!".

Давала ми тя и ся ша дава, самота с блуждаеща либоф и цялата ш"ми са отдава, уйдисам ли на тозий зов!
Припев:2x Хайде, шепне, ти върни се, тоя Бог те е объркал яко, поет си, стига, развърти се и ще текнат мед и мляко!
pauza
Инак, с болка ш"ма остави и в пустини без вода ша бяга и другите поети ще прослави и без срам със тях ша ляга!

Много, вика, ма ядосваш, с тоз Христос несъществуващ, я земи да Го пръждосваш и при мен да си добруваш!

Жените тъй не ме ценяли и лиричността била ми чужда, искали си те пиедестали и даже виели отга от нужда!

Низко падна ми в очите, за тебе имах ярка слава, затуй, ми казва, ся тълпите, щели да ма подиграват!
Припев 2х
Как съм сляп да се излагам, треало еротика да вкарам, интрига, кръв, парА, облага, тва е то, по-тъй да барам!
Хайде, шепне, ти върни се, тоя Бог те е объркал яко, поет си, стига, развърти се и ще текнат мед и мляко!
Тъй музата ми се разсърди, с лирическия ми герой избяга, останах с мойте си лакърди и на ураганннна тяга!

24. 12. 2012 г.
Прага
 



Тагове:   кавга,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: uragannnn
Категория: Поезия
Прочетен: 987154
Постинги: 711
Коментари: 307
Гласове: 1468
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031