Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2017 09:01 - Повикай ме'
Автор: stih Категория: Поезия   
Прочетен: 2685 Коментари: 9 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   

Ще те примамва всеки кръстопът

и всичките посоки ще са твои.

Под сенки на жени ще се рушат

на дните ти измамните устои.


Не бях принцеса, нито Пепеляшка.

И Спящата красавица не бях.

Избирах пътища трънливи, прашни -

към теб вървях. И падах, и пълзях.


И чакам още... Както лист отронен,

се лутам в есенния листопад.

В пръстта ще легна - семенце от спомен.

Повикай ме - и ще поникна пак.




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - За повиците...
15.05.2017 11:40
Повиците на душата не питат...
Летят през пространството и достигат адресатите си...
Отеквайки в дълбокото повикът резонира и връща смълчания отговор,
за да просъществува едно обичане отвъд времето и пространството....

Повикай ме…

в лъчистите посоки на небето
аз още диря твоите следи
и всичко в мен от теб на заем взето
през времето неистово тупти

рисувам те вълшебен и далечен
бездумна птица с парещи криле
а пламъкът ти вятърен и вечен
гори със устрем в моето сърце

Повикай ме' и тихо ще се сбъдна
сред утрото когато завали
със кротка нежност пак ще те прегърна
потъвайки във твоите очи

15.05.2017г.
Елица

И една любима песен и клип,
която е често съпорт на стихотворните ми мисли:
Dare - Circles
https://youtu/EcksS0E8gn0

Хубава нова седмица, Ели!
Продължавай да вдъхновяваш! <3
Топла прегръдка от мен,

Ели
цитирай
2. delfins - Красив и докосващ стих! Душата ти е като птица бяла, разливаш обич, топлина!
16.05.2017 01:15
Като вълшебна фея ти се появи,
феерия от нежност, музика, лъчи.
И нещо дивно в тебе ме зове,
потапям се в едно Небе, в твоите очи.

Душата ти е като птица бяла,
разливаш обич, топлина.
Дори когато си незрима, от разстояния
усещам твойте чувства и желания.

Пред мен изплува образа ти мил,
с нозете бели, снагата ти игрива,
косите водопадни, на самодива,
и две очи които ме зоват.

Повикай ме,
за теб ще бъда слънце,
а ти за мене - изворна вода.
***
Имам коментар и на твоя хубав и топъл стих "Миниатюри"!
Поздрави и усмивки, Ели!:)))))))))
цитирай
3. tryn - Изумяваш ме, Елица!
16.05.2017 02:10
Нямам думи да изразя своята възхита от тези прекрасни импровизации по мои мотиви.
Ти си самороден талант и аз ти се покланям.
Благодаря за песенния поздрав и за милите пожелания.
Бъди здрава, вдъхновена и все така сърдечна и щедра!
Прегръщам те през разстоянията!
Елица Ангелова
цитирай
4. tryn - Приятелю Сашо,
16.05.2017 02:13
Благодаря за подарения ми стих, за хубавия коментар, за милото отношение към мен.
Отговорих и на другия ти коментар.
Поздрави и усмивки за теб :)))
цитирай
5. stela50 - Прекрасно е...
16.05.2017 19:40
Поздравления, Ели !
цитирай
6. missana - Впечатлен съм!
17.05.2017 00:21
И има от какво:

"Избирах пътища трънливи, прашни -
към теб вървях. И падах, и пълзях...
В пръстта ще легна - семенце от спомен.
Повикай ме - и ще поникна пак."



цитирай
7. stih - Здравей, Таня!
17.05.2017 01:25
Винаги се радвам на присъствието ти и благодаря!
цитирай
8. stih - Благодаря, Мисана,
17.05.2017 01:51
но цитираните двустишия са от различни куплети, а ти ги даваш
в кавички като едно цяло. Така римите се губят.
цитирай
9. missana - Моля за извинение, Стих!
19.05.2017 20:42
Аз наричам подобни смесителни извадки ОКО на поетичния текст. Въведох това понятие още през 2013г. в сайт Хулите и му дадох обстойно пояснение. Оттогава обичам да "вадя" ОЧИ в коментарите, които правя. Длъжен бях да дам горното разяснение и ти благодаря, че ми предостави тази възможност.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih
Категория: Поезия
Прочетен: 1324074
Постинги: 654
Коментари: 1666
Гласове: 3387
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930