Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2017 21:24 - ВЪПРОСИ И ОТГОВОР
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 4624 Коментари: 8 Гласове:
-11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Слънце се е свило,
чезнат уютните гнезда,
кое е правото мерило-
да си долу или звезда?

Да си змийското котило,
прикрито в светлина,
или да си всичко мило,
отритнато в света?

Да си сърце, изгнило,
щастливо в сатана,
или да си патило,
добило вечност от смъртта?

Казвам- изгрей на било
от мъка, възродило Любовта!





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Като един истински и достоен Рицар,
05.12.2017 23:04
браниш с този много силен стих, Влади, "отритнатото в света", защото негово е Небесното царство. Или, както правилно са забелязали древните:

"Lux umbra dei" /Светлината е сянката на Бога"/.

Поздравление за здравата десница!
цитирай
2. tikovpisane - Еххх, Младене! https://www.youtube.com/watch?v=9Q0ftyXFeSY
05.12.2017 23:12
missana написа:
браниш с този много силен стих, Влади, "отритнатото в света", защото негово е Небесното царство. Или, както правилно са забелязали древните:

"Lux umbra dei" /Светлината е сянката на Бога"/.

Поздравление за здравата десница!

Много ме трогна с този коментар! Наистина, и съм ти благодарен, Приятелю! Поздравявам те с любима песен- по- горе!
цитирай
3. stih - Добър отговор на финала!
05.12.2017 23:57
През всичко може да премине човек в живота си .
Едно е важно – да съхрани любовта, която осмисля дните му.
Поздрав!
цитирай
4. tikovpisane - Отново ти свалям шапка, Ели! https://www.youtube.com/watch?v=JmEmwJtSjrw
06.12.2017 00:45
stih написа:
През всичко може да премине човек в живота си .
Едно е важно – да съхрани любовта, която осмисля дните му.
Поздрав!

Поздрав с една любима песен, подходяща за тези часове! :)
цитирай
5. missana - Прекрасна песен, за която съм ти много благодарен, Влади!
06.12.2017 08:58
tikovpisane написа:
missana написа:
браниш с този много силен стих, Влади, "отритнатото в света", защото негово е Небесното царство. Или, както правилно са забелязали древните:

"Lux umbra dei" /Светлината е сянката на Бога"/.

Поздравление за здравата десница!

Много ме трогна с този коментар! Наистина, и съм ти благодарен, Приятелю! Поздравявам те с любима песен- по- горе!


И едно отлично начало за празник като Никулден. Честит да е и на теб и нека Свети Николай те закриля в твоите ментални плавания!

цитирай
6. tikovpisane - Много ти благодаря!
06.12.2017 11:25
missana написа:
tikovpisane написа:
missana написа:
браниш с този много силен стих, Влади, "отритнатото в света", защото негово е Небесното царство. Или, както правилно са забелязали древните:

"Lux umbra dei" /Светлината е сянката на Бога"/.

Поздравление за здравата десница!

Много ме трогна с този коментар! Наистина, и съм ти благодарен, Приятелю! Поздравявам те с любима песен- по- горе!


И едно отлично начало за празник като Никулден. Честит да е и на теб и нека Свети Николай те закриля в твоите ментални плавания!


Честит Никулден и на теб! Много здраве, положителни емоции и вдъхновение.
цитирай
7. andalutravel - Поздравления.
06.12.2017 22:13
Много "дълбока" поезия и определено ми хареса. Не мога да разбера минусите, които някои хора са Ви поставили (аз не съм от тях ;) ), но предполагам, че е на базата на нещо лично и няма нищо общо с написаното горе. Поставям Ви плюс...и не защото е изпросен......, а защото наистина ми хареса... ;)
цитирай
8. tikovpisane - Много Ви благодаря!
06.12.2017 23:11
andalutravel написа:
Много "дълбока" поезия и определено ми хареса. Не мога да разбера минусите, които някои хора са Ви поставили (аз не съм от тях ;) ), но предполагам, че е на базата на нещо лично и няма нищо общо с написаното горе. Поставям Ви плюс...и не защото е изпросен......, а защото наистина ми хареса... ;)

Хубава вечер от мен! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 701393
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031