Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2019 14:36 - ОГРОМНАТА ЦИГАНСКА РАЖДАЕМОСТ РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ БЛОКИРА ВСИЧКИ ЕВРОПЕЙСКИ ИНВЕСТИЦИИ В БЪЛГАРИЯ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 10051 Коментари: 42 Гласове:
20

Последна промяна: 23.03.2019 19:38


ОГРОМНАТА ЦИГАНСКА РАЖДАЕМОСТ РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ БЛОКИРА ВСИЧКИ ЕВРОПЕЙСКИ ИНВЕСТИЦИИ В БЪЛГАРИЯ


   Не съм против циганите- не съм расист,клаустрофоб и шовинист. Държа обаче на едно: всяка "жаба" да си знае гьола и да не гледа в канчето на ближния. Това означава: всеки народ да стои в своята си страна и да не влиза в страните на други народи,за да не обърква нормалното им развитие.

  Страната на Българите вече знаем къде е: това са онези части на Балканския п-в,които са затворени между Карпатите, Тесалия, Черно море и Адриатика. Днес тя е разделена на много части и нови народи претендират за нея,но има пътища за компромиси. По тях обаче трябва да се върви разумно- не да се харизва Българско национално землище на ислямисти и македонисти.

  Страната на циганите също знаем къде е: тя е в Африка,Централна и Източна Латинска Америка,Централна Австралия и Южна Азия. Площта на Българското национално землище е към 260 000 кв.км а на циганското- 66 млн. кв.км (около 260 пъти повече)!!! Това означава,че място за такива хора у нас няма- ние ги търпим с добрата си воля макар те да имат хиляди възможности да живеят в собствените си страни,без да пречат на нас и без да се оплакват постоянно!

  Те обаче не искат в собствените си страни- там няма кого да крадат,а над половината от тях не искат да се трудят- искат само да взимат. Интегрирането на такива хора при нашите условия е невъзможно- то става само при техните условия сиреч- те искат всичко за себе си. Днес те на наши гости,но искат утре да станат наши стопани и да ни диктуват своите условия- не да изпълняват нашите!
      image

  Червената система учеше че всички са равни от което следва,че гостите на страната са равни със стопаните на страната. Естественото състояние на нещата в национална страна като нашата обаче няма нищо общо с това "равенство"- България е страна на Българите- не е страна на циганите или турците и не е публичен дом,в който всеки може да влиза и остава когато и колкото поиска. Гостите на страната са винаги добре дошли,но това се отнася за конструктивните малцинства- "славянски" народи, евреи, арменци, западняци и пр. Неконструктивните малцинства (турци, цигани, ислямисти, комунисти и пр.) не са добре дошли у нас- те си имат много десетки държави т.е. десетки домове,в които да останат и не е законно нито морално да претендират за нашия дом,който е единствен!

                                     image

  Сегашната пародийна "социална" политика обаче води страната към сигурна циганизация а това означава само едно- бъдещето на европейските инвестиции у нас е застрашено! Ако България се циганизира (опазил Бог!),европейските инвестиции в нея ще секнат напълно и от време на време ще има само социални помощи- нищо друго! Това е напълно логичен процес понеже няма богата фирма,която ще иска да строи заводи сред бунища и цигански махали,най-малко пък да очаква печалби от тях!

  Световната практика и опит показват,че добрите печалби идват от разумни решения и действия,а да влагаш огромни инвестиции в бунища и цигански махали определено не е добро решение,кой каквото и да си говори! Няма свестен човек който да очаква,че богатите страни ще правят глупости и ще си хвърлят парите на бунището. Това означава само едно: пълзящата циганизация на страната рано или късно ще спре всички чужди инвестиции- всички освен турските. Единствено те няма да секнат,понеже Турция има интерес да превземе България по мирен път и пълна с население,което няма да се бунтува за своята свобода така,както правеха Българите!

  Циганската перспектива в крайна сметка ще съсипе и туризма- вижте колко от богатите туристи мечтаят да посетят цигански страни като Сомалия,Етиопия и Пакистан и сами ще се сетите защо! Тя за сметка на това ще потенцира нови вълни от афразийски "туризъм" а все повече неконтруктивни емигранти ще искат да остават у нас,насърчени от финансиращата светлото им бъдеще "наша" социална политика и поблазнени от бъдещата ни "слава" на Първа циганска страна в Европа!...

  Който вярва че богати фирми като Тошиба,Форд,Адидас и пр. ще поемат риска да строят големи заводи в страна,чиято перспектива е да стане турска провинция,той жестоко се лъже! Циганизацията е най-прекия път към трайното завладяване на България от турците и те няма да се откажат от своите планове заради нашата наивност,нито ще се поколебаят да вкарат армия у нас,ако растящите цигански махали започнат да вдигат бунтове. Те са поели грижа да въоръжават циганите съвсем неслучайно: нашата земя им трябва за да стане база,която да послужи за повторно завладяване на Балканите от исляма.

  Сравнено с другите европейски страни,процентите циганско население са най-високи у нас което означава,че рискът от спиране на европейските инвестиции е най-голям точно в България. Процентите са най-високи у нас по една причина: 15-те процента циганско население в Турция и Гърция остават скрити зад тюркизма и гърцизма и много цигани там минават за турци,респ.гърци. Тук обаче не става така- много малко цигани могат да минат за Българи така,както негъра не може да мине за автохтонен швед или норвежец.

        image      

  Тези проценти (4,7 а според цвета на картата към 10% - кликни за да увеличиш) са толкова високи у нас и по друга причина: 70-годишната антинародна "социална" политика на "Партията",която не пропуска да ни наложи подобна и сега . Ликвидацията на Българите като народ е най-изгодна за Русия,а БСП като нейна партия най-вярно изпълнява точно тази политика. Затова дойде време да видим турски партии у нас: по времето на царете е било абсурд такова нещо да се появи! Такива партии не може да съществуват без етническо напрежение а руснаците са стари "спецове" в етническите въпроси и това им е пределно ясно. Затова ДПС размахва етническото "напрежение" у нас всеки път,когато руската политика в България зацикли а негова верна маша в случая е създадената от комунистите ДПС!

  Новото завладяване от турците обаче няма да бъде като старото: в новите Балкански провинции на Турция няма да има никакво място за християни,без значение гърци или Българи- ще има място само за ислямци а когато Турция стане достатъчно силна,за да й тежи думата в Европа цивилизационните й маски ще паднат и под тях ще лъсне истинското й лице- преден фронт на сатанизма,целящ ликвидация на другите религии и пълна ислямизация на Европа,а после и на света!

  Днес България е най-слабото звено в този фронт- затова е "на топа на устата" и наша задача е да се преборим- няма кой да ни отмени! Апетитите на исляма никога няма да секнат- дори да преодолеем сегашната криза,рано или късно ще последва нова! Атаките на исляма срещу Европа не са от вчера,а от 1300 години- днес той разчита на демографията,утре на ядреното оръжие и на диктата. Сегашната криза обаче е тежка и турците няма да се откажат да ни циганизират,понеже циганите вяра в нас нямат а на турците имат. Те са в пъти по-съгласни да минат към Турция отколко да са към България,макар че там няма да бъдат галени с перце. Турция обаче не ги приема в своите земи- държи те да си останат у нас и дори ни праща още понеже знае,че циганизацията е верен път към потурчването на Балканите и на Европа,а турците не са от вчера тарикати и са усетили това преди нас!

  Печално очертаващата се циганизация застрашава европейското бъдеще на България. Тя е сигурен път към Анадола и Евразия а да не забравяме,че Русия не се е отказала от Проливите- окупацията на Крим е сигурен признак за това,а той доближава в огромна степен руските граници до нас. За да реализира тези си цели,тя има нужда от общи граници с Турция а изумително слабата днешна България може да й ги осигури. Затова е почти сигурно,че Русия има планове да раздели Южна България между турци и "македонци" а Северна- между сърби и руснаци. Тогава лелеяната обща граница ще стане факт и тя трайно ще доближи Проливите по начина,по който мислела да го направи след Първата световна война.

  Ако ние обаче спрем процеса на циганизация със специални закони и оправим Българската раждаемост,което е напълно възможно,руско-турските планове ще пропаднат напълно и ще им останат само два варианта: да чакат нова криза или да водят неравна война срещу света. Изборът е ясен- те ще чакат нова демографска криза да ни притисне до стената,но дотогава я камилата я камиларя!



П.П. (23.03.2019 г.- 19,00 ч.) Статутът "НАЙ-ПОПУЛЯРЕН" на статията,който си бе извоювала още в 16,30 ч. вчера със своите хиляди прочити й бе отнет днес в 14,40 ч. а знаците за "най-популярен",които бе получила автоматично още вчера- снети от нея (вероятно изтрити ръчно от "модераторите"). Това изглежда е станало по изрично настояване на руския татарин,който държи съответната медия или на назначени от него в сайта приближени темподобници с несъмнен анти-Български произход. Те са се подразнили най-вече от две неща:

1. Правдивите думи,отправени чрез статията към криминално проявените им близки а по косвен начин- и към самите тях.
2. Липсата на обиден тон към същите червенеещи лумпени и проявената търпимост към тях,което не им позволява да лепнат на материала любимите тям квалификации като "расизъм","клаустрофобия" и "фашизъм".



Гласувай:
22


Вълнообразно


1. planinitenabulgaria - Тази електорална маса по същество е причината най-простите хора в България
22.03.2019 15:28
да се докопат до властта, Нинова/Радев. Без тях те са загубени. Затова целта им е да опростачват хората и да множат популаците на необразовани и не можещи да мислят, но се явяват продажни електорални маси, които се ловват на подмятаните към тях националпопулистки / б. м. с,перпросташки, орбанистки/ пениси. А не мислят, че етническото равновесие се нарушава, че България се циганизира и няма от къде да идват парите за "детски", от които днес живеят родителите. Пример давам с циганката с 14-те деца, като си ги преброила, едно липсвало. Та полиция, доброволци, хеликоптери.
цитирай
2. radostinalassa - Циганите не идват от...
22.03.2019 18:39
Африка, Латинска Америка и Австралия. Това е интересно твърдение. Те са от Индия.
Били са изгонени оттам, защото са предали своите на Ал. Македонски. Вярно е , че са се размножили твърде много, както правят и в Индия.
В Западна Европа докарват целенасочено мигранти, а тук дават пари на циганите за раждане на колкото искат деца, без мисъл и планиране. Трябва да се изчисли какви доходи дават те на държавата и колко изразходват. И да се дават техните пари на българките да раждат деца, а циганите да работят и да не раждат.
цитирай
3. bojil - да се докопат до властта, ...
22.03.2019 19:17
planinitenabulgaria написа:
да се докопат до властта, Нинова/Радев. Без тях те са загубени. Затова целта им е да опростачват хората и да множат популаците на необразовани и не можещи да мислят, но се явяват продажни електорални маси, които се ловват на подмятаните към тях националпопулистки / б. м. с,перпросташки, орбанистки/ пениси. А не мислят, че етническото равновесие се нарушава, че България се циганизира и няма от къде да идват парите за "детски", от които днес живеят родителите. Пример давам с циганката с 14-те деца, като си ги преброила, едно липсвало. Та полиция, доброволци, хеликоптери.

Който почне да се занимава активно с комунизъм и русофилство и не се откаже навреме,рано или късно става продажник- изключения няма!
цитирай
4. bojil - Африка, Латинска Америка и Авст...
22.03.2019 19:35
radostinalassa написа:
Африка, Латинска Америка и Австралия. Това е интересно твърдение. Те са от Индия.
Били са изгонени оттам, защото са предали своите на Ал. Македонски. Вярно е , че са се размножили твърде много, както правят и в Индия.
В Западна Европа докарват целенасочено мигранти, а тук дават пари на циганите за раждане на колкото искат деца, без мисъл и планиране. Трябва да се изчисли какви доходи дават те на държавата и колко изразходват. И да се дават техните пари на българките да раждат деца, а циганите да работят и да не раждат.

Индийската връзка на циганите е известна,но всички индуси са африкански пришълци. "Игюптите" пък говорят,че има и африканска връзка- жителите на Египет не са пришълци от Индия знаеш. Реалните проценти в Испания например са няколко пъти повече макар да е много далече от Индия,но тя 7 века е владяна от африкански маври,които са на практика цигани. Част от циганите там са напълно асимилирани и превърнати в испанци но не с молби за "модерна" интеграция,а с енергични многовековни действия на Инквизицията. По-високите й проценти личат и на картата- те няма как да са от Индия разбира се. Не знам дали си виждала достатъчно същински испанци но много от тях са толкова черни,че могат да съперничат само на гърците!

Александър Велики не е замесен в тяхното пристигане- замесени са арабите и тюрките. Арабите се добират "сефте" до Европа през втората половина на VII в.,но благодарение на Тервел не оставят значими следи в нея. Испания почва да се пълни с маври т.е. цигани в началото на VIII в. а "Византия"- през X-XI в.,когато си връща някои завладени от арабите територии. В 1072-1073 г. първите цигани стъпват у нас,което е документирано- довежда ги римския император,за да ги ползва като наемници срещу Българските въстаници в Ниш и Скопие. Те се оказват слаби бойци разбира се но Българското въстание не успява,понеже повечето боляри не са искали то да успее: на тях им било по-добре при императора отколкото при царя,имали са повече привилегии така да се каже.
цитирай
5. radostinalassa - Ти си имаш други понятия
22.03.2019 19:38
Циганите и индийците са кръстоска между дравидите / негри / и жълти хора. И днес циганите жълтеят. Къде в Африка има монголоиди?
Гърците са семити - смес между негри и бели и едва ли са толкова черни.
цитирай
6. radostinalassa - Не съм съгласна маврите да са цигани
22.03.2019 19:52
Те са си негри. А циганите жълтеят, когато са в лошо състояние.Жълтите хора не са живели в Африка.Те са стигнали до Англия, където са се смесили със живеещите там брити.
цитирай
7. krumbelosvet - Драги Божиле,
22.03.2019 20:52
Ти пишеш "Неконструктивните малцинства (турци, цигани, ислямисти, комунисти и пр." И "забравяш", че НИКОГА в историята на България, освен при комунистите, не е имало по-голямо строителство и по-голям ръст на производството. А индустрията на практика беше създадена от нула, до дял близо 80% от БВП. А на село, добивът на пшеница от декар например нарасна около 4 пъти. Тракторът в българското село го докараха комунистите. Това съм видял с очите си. Помня дървеното рало преди колективизацията...
Че мразиш "комунистите" го знаем. Знаем и защо. Но това не те оправдава да лъжеш толкова грубо.
Тая омраза на теб подобните, разделя българите и им отнема малкия шанс да работят за спасението си от глобалните унищожители.
цитирай
8. bojil - Циганите и индийците са кръстоска ...
22.03.2019 20:56
radostinalassa написа:
Циганите и индийците са кръстоска между дравидите / негри / и жълти хора. И днес циганите жълтеят. Къде в Африка има монголоиди?
Гърците са семити - смес между негри и бели и едва ли са толкова черни.

Те изобщо не са такава кръстоска по една проста причина: жълтите произлизат от мутирали дравиди а не обратното,дравидите нямат грам монголоидност а почти всички монголоиди имат и дравидски ген. У нас тук-там ще видиш такива кръстоски по друга проста причина: 15-20 годишно виетнамско и севернокорейско "гостуване" с договори за работа,след които в много циг.махали се появи монголоиден ген.
цитирай
9. get - Циганите и индийците са кръстоска ...
22.03.2019 21:10
bojil написа:
radostinalassa написа:
Циганите и индийците са кръстоска между дравидите / негри / и жълти хора. И днес циганите жълтеят. Къде в Африка има монголоиди?
Гърците са семити - смес между негри и бели и едва ли са толкова черни.

Те изобщо не са такава кръстоска по една проста причина: жълтите произлизат от мутирали дравиди а не обратното,дравидите нямат грам монголоидност а почти всички монголоиди имат и дравидски ген. У нас тук-там ще видиш такива кръстоски по друга проста причина: 15-20 годишно виетнамско и севернокорейско "гостуване" с договори за работа,след които в много циг.махали се появи монголоиден ген.


- Циганите в миналото са им казали "агюпти" (египтяни) за неразбралите?
Не вярвам нашите предци да се "объркали" наричайки тази категория хора така - тъй като са били МНОГО ПО-НАЯСНО с миграционните процеси довели тези хора по нашите земи?

П.П.
Не пропускайте, че едно от последните плавания на Тур Хеердал, бе с цел ДОКАЗВАНЕ НА ПАЛЕОКОНТАКТИ МЕЖДУ ИНДИЯ И ИЗТОЧНА АФРИКА? Казано на разбираем език МИГРАЦИЯ НА НАСЕЛЕНИЕ ПО МОРЕ - ОТ ИНДУСТАН КЪМ АФРИКА?

П.П.П.
Една част от тези хора С ТЪМЕН ЦВЯТ НА КОЖАТА НЕ ГОВОРЯТ НА ЕЗИК ОТ ИНДО-АРИЙСКАТА ГРУПА ... а тези от ГРУПАТА ЕЗИЦИ НА ДРАВИДСКИТЕ НАРОДИ? Народи населяващи централна и южна Индия!
цитирай
10. radostinalassa - Жълтата раса е основна раса.
22.03.2019 21:12
Циганите са смес между негри и жълти. Ако не си съгласен, значи много бъркаш.
цитирай
11. radostinalassa - И аз ще ви образовам,
22.03.2019 21:30
Професорката по молекулярна генетика в Университета на Западна Австралия д-р Люба Калайджиева успя за първи път да потвърди с генетични изследвания теорията на лингвистите, че циганите произхождат от Индия.
Проф. Калайджиева установява, че
максимум 1000 души
са напуснали прародината преди около 1000 г.
Изселили са се наведнъж, а не на няколко миграционни вълни и са се разпаднали на многобройните групи, които знаем днес, чак след като са пристигнали в Европа.
Индийският произход на циганите вече се смята за безспорен, след като екипът на д-р Калайджиева установи и по генетичен път родството им с индийците.
При циганите с голяма честота се срещат специфики в У-хромозомата (наследявана по бащина линия) и в митохондриалната ДНК (предавана от майката), каквито има само у населениетона Индийския субконтинент.
47,3% от мъжете цигани спадат към хаплогрупа, която извън Индия се среща изключително рядко. 30 на сто от циганската популация пък принадлежи на митохондриалната хаплогрупа M - най-разпространената майчина линия сред индийците.
С изследване на гените д-р Калайджиева доказва и единния произход на всички цигани.
цитирай
12. bojil - Те са ...
22.03.2019 21:35
radostinalassa написа:
Те са си негри. А циганите жълтеят, когато са в лошо състояние.Жълтите хора не са живели в Африка.Те са стигнали до Англия, където са се смесили със живеещите там брити.

Аз пък съм виждал маври (жители на Мароко),които досущ приличат на цигани и ако ги сложиш насред Столипиново,всеки ще ги приеме за свои. Мароканците също приемат циганите за свои- виждал съм мароканци да се обиждат когато им кажеш някои истини за циганите,а това е добър пример за огромното общо между тях. Запазени са рисунки на древни египтяни от римско време във Фаюм- погледни ги и ще се уплашиш- те толкова много приличат на цигани,че всяка прилика е съвсем неслучайна! Погледни и първата снимка на цигани,която съм сложил- ще видиш мнозина да приличат на негри и нито един- на китаец!

Имам и друг ясен пример: първия циганин,който видях през живота си бе в детската ми възраст. Бях на 5-6 години и гледах през прозореца към улицата,а там премина един доста черен и къдрокос циганин. Аз викнах на майка ми:
–Гледай,минава един негър! Тя отговори със смях:
–Това не е негър,това е циганин!
Аз отначало се засрамих но после видях,че не е имало защо. Моите близки дълги години след това разказваха тази случка на свои приятели и роднини и всеки който я чуеше се смееше и казваше:
–Детето е било право: те са досущ като негри!
цитирай
13. radostinalassa - Аз говоря за генетика, не за ...
22.03.2019 21:41
външен вид. Египтяните имат ли нещо жълто в цвета си? Май нямат.
цитирай
14. bojil - Ти пишеш "Неконструктивните ...
22.03.2019 21:52
krumbelosvet написа:
Ти пишеш "Неконструктивните малцинства (турци, цигани, ислямисти, комунисти и пр." И "забравяш", че НИКОГА в историята на България, освен при комунистите, не е имало по-голямо строителство и по-голям ръст на производството. А индустрията на практика беше създадена от нула, до дял близо 80% от БВП. А на село, добивът на пшеница от декар например нарасна около 4 пъти. Тракторът в българското село го докараха комунистите. Това съм видял с очите си. Помня дървеното рало преди колективизацията...
Че мразиш "комунистите" го знаем. Знаем и защо. Но това не те оправдава да лъжеш толкова грубо.
Тая омраза на теб подобните, разделя българите и им отнема малкия шанс да работят за спасението си от глобалните унищожители.

Комунизмът бе сигурен път към глобализма но това проличава,когато видиш младите Българи да бягат от разорителното му наследство и охотно да стават чужденци! Похвалите които му спрягаш са незаслужени: трактори у нас е имало и преди "Девети",имало е и комбайни! Тяхното навлизане обаче било бавно,защото населението не искало да развали старите си порядки- не защото властта не го е искала! Царските власти прекалено много уважавали нашето население и не смеели да нарушат неговите порядки,а комунизмът цинично и арогантно ги разруши! Той даде цялата икономика в ръцете на "Партията" която искаше просперитет дори и изкуствен (с цената на неизплатими заеми),за да има какво да даде на своите "братушки",когато дойде време за реформите (събитията от 1989 г. са предварително планувани от тях). Разграбването,което те спретнаха на България с подставени от тях "демократи" показа посоката,в която отиде всичко ограбено- Русия,руски офшорки като Сейшелите и руски сателити като Сърбия! Затова комунизма-кретенизма не ми го хвали- той разори България така,както само турци са я разорявали!

И още нещо: тази "омраза" за която говориш не разделя Българите а им показва техните унищожители,които обслужваха чужди интереси и съсипваха България дори тогава,когато за целта трябваше да продадат майка си и баща си,т.е. нашите майки и бащи!
цитирай
15. bojil - Циганите и индийците са кръстоска ...
22.03.2019 22:03
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Циганите и индийците са кръстоска между дравидите / негри / и жълти хора. И днес циганите жълтеят. Къде в Африка има монголоиди?
Гърците са семити - смес между негри и бели и едва ли са толкова черни.

Те изобщо не са такава кръстоска по една проста причина: жълтите произлизат от мутирали дравиди а не обратното,дравидите нямат грам монголоидност а почти всички монголоиди имат и дравидски ген. У нас тук-там ще видиш такива кръстоски по друга проста причина: 15-20 годишно виетнамско и севернокорейско "гостуване" с договори за работа,след които в много циг.махали се появи монголоиден ген.


- Циганите в миналото са им казали "агюпти" (египтяни) за неразбралите?
Не вярвам нашите предци да се "объркали" наричайки тази категория хора така - тъй като са били МНОГО ПО-НАЯСНО с миграционните процеси довели тези хора по нашите земи?

П.П.
Не пропускайте, че едно от последните плавания на Тур Хеердал, бе с цел ДОКАЗВАНЕ НА ПАЛЕОКОНТАКТИ МЕЖДУ ИНДИЯ И ИЗТОЧНА АФРИКА? Казано на разбираем език МИГРАЦИЯ НА НАСЕЛЕНИЕ ПО МОРЕ - ОТ ИНДУСТАН КЪМ АФРИКА?

П.П.П.
Една част от тези хора С ТЪМЕН ЦВЯТ НА КОЖАТА НЕ ГОВОРЯТ НА ЕЗИК ОТ ИНДО-АРИЙСКАТА ГРУПА ... а тези от ГРУПАТА ЕЗИЦИ НА ДРАВИДСКИТЕ НАРОДИ? Народи населяващи централна и южна Индия!

Ален Даниелу в своята история на Индия неслучайно пише че приликата между индуси,етиопци и йеменци (респ. саудитци,йорданци и пр.) е не само ясно забележима- тя е генетичен и антропологичен факт!
цитирай
16. bojil - Циганите са смес между ...
22.03.2019 22:06
radostinalassa написа:
Циганите са смес между негри и жълти. Ако не си съгласен, значи много бъркаш.

Чистите оригинални цигани имат толкова общо с жълтите,колкото и с норвежците!
цитирай
17. radostinalassa - Каква хаплогрупа имат циганите?
22.03.2019 22:11
Сигурно знаеш? Те са подраса. От кои раси са се получили?
цитирай
18. bojil - Професорката по молекулярна ге...
22.03.2019 22:31
radostinalassa написа:
Професорката по молекулярна генетика в Университета на Западна Австралия д-р Люба Калайджиева успя за първи път да потвърди с генетични изследвания теорията на лингвистите, че циганите произхождат от Индия.
Проф. Калайджиева установява, че
максимум 1000 души
са напуснали прародината преди около 1000 г.
Изселили са се наведнъж, а не на няколко миграционни вълни и са се разпаднали на многобройните групи, които знаем днес, чак след като са пристигнали в Европа.
Индийският произход на циганите вече се смята за безспорен, след като екипът на д-р Калайджиева установи и по генетичен път родството им с индийците.
При циганите с голяма честота се срещат специфики в У-хромозомата (наследявана по бащина линия) и в митохондриалната ДНК (предавана от майката), каквито има само у населениетона Индийския субконтинент.
47,3% от мъжете цигани спадат към хаплогрупа, която извън Индия се среща изключително рядко. 30 на сто от циганската популация пък принадлежи на митохондриалната хаплогрупа M - най-разпространената майчина линия сред индийците.
С изследване на гените д-р Калайджиева доказва и единния произход на всички цигани.

Проф. Калайджиева (с подозрителна фамилия впрочем!) се е трудила достойно но недостатъчно: тя не е изследвала достатъчен брой цигани и не е сравнила техния ген с онзи на етиопците и египтяните,за да видиш колко съм прав! Ти самата също си противоречиш- преди малко каза,че циганите напуснали Индия при Александър Велики и бързо се разселили навсякъде а сега казваш,че са напуснали Индия преди 1000 години! Това означава че информационните източници,на които разчиташ са твърде ненадеждни и лъжливи!
цитирай
19. bojil - външен вид. Египтяните имат ли нещо ...
22.03.2019 22:38
radostinalassa написа:
външен вид. Египтяните имат ли нещо жълто в цвета си? Май нямат.

Египтяните нямат нищо жълто точно защото са роднини на циганите- някои от тях направо синеят от черноча така,както синеят много гърци и някои цигани! Синеещи по този начин китайци никога няма да видиш дори сред онези,които са смесени с предкитайското население на източна Азия,а то било съставено най-вече от дравиди и предци на полинезийци!
цитирай
20. get - Циганите и индийците са кръстоска ...
22.03.2019 22:40
bojil написа:
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Циганите и индийците са кръстоска между дравидите / негри / и жълти хора. И днес циганите жълтеят. Къде в Африка има монголоиди?
Гърците са семити - смес между негри и бели и едва ли са толкова черни.

Те изобщо не са такава кръстоска по една проста причина: жълтите произлизат от мутирали дравиди а не обратното,дравидите нямат грам монголоидност а почти всички монголоиди имат и дравидски ген. У нас тук-там ще видиш такива кръстоски по друга проста причина: 15-20 годишно виетнамско и севернокорейско "гостуване" с договори за работа,след които в много циг.махали се появи монголоиден ген.


- Циганите в миналото са им казали "агюпти" (египтяни) за неразбралите?
Не вярвам нашите предци да се "объркали" наричайки тази категория хора така - тъй като са били МНОГО ПО-НАЯСНО с миграционните процеси довели тези хора по нашите земи?

П.П.
Не пропускайте, че едно от последните плавания на Тур Хеердал, бе с цел ДОКАЗВАНЕ НА ПАЛЕОКОНТАКТИ МЕЖДУ ИНДИЯ И ИЗТОЧНА АФРИКА? Казано на разбираем език МИГРАЦИЯ НА НАСЕЛЕНИЕ ПО МОРЕ - ОТ ИНДУСТАН КЪМ АФРИКА?

П.П.П.
Една част от тези хора С ТЪМЕН ЦВЯТ НА КОЖАТА НЕ ГОВОРЯТ НА ЕЗИК ОТ ИНДО-АРИЙСКАТА ГРУПА ... а тези от ГРУПАТА ЕЗИЦИ НА ДРАВИДСКИТЕ НАРОДИ? Народи населяващи централна и южна Индия!

Ален Даниелу в своята история на Индия неслучайно пише че приликата между индуси,етиопци и йеменци (респ. саудитци,йорданци и пр.) е не само ясно забележима- тя е генетичен и антропологичен факт!


Именно!
Поради тази причина, при гърците, тоест тази част която се явяват преки потомци на "агюптските .(?).:))) при генетичните изследвания бе намерен маркер според който би следвало да имат предци, така наричаните "австразийци"(тоест: австрало-азиатци ?)!
А именно, имаме наличност на такава генетична близост у населението на централна и южнна Индия с Поленезийско и австрало-азиатско население?
- Есхил писал за Данай - ще се окаже, вероятно прав!
цитирай
21. bojil - Сигурно знаеш? Те са подраса. От кои ...
22.03.2019 22:43
radostinalassa написа:
Сигурно знаеш? Те са подраса. От кои раси са се получили?

Те не са подраса,а вторично мелезирана дравидско-етиопска група: за общото между дравиди и етиопи вече говорих.
цитирай
22. radostinalassa - А ти бъркаш циганите с всички черни хора
22.03.2019 22:45
Прочети Ведите и ще разбереш, откъде взимам информация. Тогава ще ти се изяснят много тъмни неща.
цитирай
23. bojil - Прочети Ведите и ще разбереш, от...
22.03.2019 22:49
radostinalassa написа:
Прочети Ведите и ще разбереш, откъде взимам информация. Тогава ще ти се изяснят много тъмни неща.

Във Ведите със сигурност не пише за никакви цигани- това поне е гарантирано!
цитирай
24. bojil - Циганите и индийците са ...
22.03.2019 22:56
get написа:
bojil написа:
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Циганите и индийците са кръстоска между дравидите / негри / и жълти хора. И днес циганите жълтеят. Къде в Африка има монголоиди?
Гърците са семити - смес между негри и бели и едва ли са толкова черни.

Те изобщо не са такава кръстоска по една проста причина: жълтите произлизат от мутирали дравиди а не обратното,дравидите нямат грам монголоидност а почти всички монголоиди имат и дравидски ген. У нас тук-там ще видиш такива кръстоски по друга проста причина: 15-20 годишно виетнамско и севернокорейско "гостуване" с договори за работа,след които в много циг.махали се появи монголоиден ген.


- Циганите в миналото са им казали "агюпти" (египтяни) за неразбралите?
Не вярвам нашите предци да се "объркали" наричайки тази категория хора така - тъй като са били МНОГО ПО-НАЯСНО с миграционните процеси довели тези хора по нашите земи?

П.П.
Не пропускайте, че едно от последните плавания на Тур Хеердал, бе с цел ДОКАЗВАНЕ НА ПАЛЕОКОНТАКТИ МЕЖДУ ИНДИЯ И ИЗТОЧНА АФРИКА? Казано на разбираем език МИГРАЦИЯ НА НАСЕЛЕНИЕ ПО МОРЕ - ОТ ИНДУСТАН КЪМ АФРИКА?

П.П.П.
Една част от тези хора С ТЪМЕН ЦВЯТ НА КОЖАТА НЕ ГОВОРЯТ НА ЕЗИК ОТ ИНДО-АРИЙСКАТА ГРУПА ... а тези от ГРУПАТА ЕЗИЦИ НА ДРАВИДСКИТЕ НАРОДИ? Народи населяващи централна и южна Индия!

Ален Даниелу в своята история на Индия неслучайно пише че приликата между индуси,етиопци и йеменци (респ. саудитци,йорданци и пр.) е не само ясно забележима- тя е генетичен и антропологичен факт!


Именно!
Поради тази причина, при гърците, тоест тази част която се явяват преки потомци на "агюптските .(?).:))) при генетичните изследвания бе намерен маркер според който би следвало да имат предци, така наричаните "австразийци"(тоест: австрало-азиатци ?)!
А именно, имаме наличност на такава генетична близост у населението на централна и южнна Индия с Поленезийско и австрало-азиатско население?
- Есхил писал за Данай - ще се окаже, вероятно прав!

Това е друг чудесен пример: днешната наука слага австразийците към негроидната раса без никакво съмнение а точно такива са дравидите,аборигените и истинските цигани! Руската "наука" обаче слагаше всички индуси към европеидната раса,а в това проличава нейната лъжливост и лицемерие- помня една руска карта на расите,която съм гледал към седми-осми клас в училище и учудено коментирах с мойте съученици как е възможно това! Има и друго- предците на дравидите са с десетки хиляди години по-стари от предците на жълтата раса включително китайците: това разбива на пух и прах всеки опит циганите да бъдат свързани с китайци като изключим това,че в Китай има значителен дравидски (значи и цигански) субстрат!
цитирай
25. grainis - Гюпти
23.03.2019 00:07
Английската дума за ЦИГАНИН - GIPSY (ДЖИПСИ), идва от EGYPTIAN (ИДЖИПШЪН)
- ЕГИПТЯНИН, защото много от циганите са дошли от Индия през Египет, оттам през Мароко в Испания и в цяла Европа. Част от тези египетски цигани са ГЮПТИТЕ, много от които които живеят в Косово и Сърбия. https://bg.wikipedia/wiki/%D0%93%D1%8E%D0%BF%D1%82%D0%B8
цитирай
26. grainis - ЗАЩО В ЗАПАДНА ЕВРОПА НЯМА ЦИГАНСКО НАСЕЛЕНИЕ ?
23.03.2019 00:17
През ХІІІ в циганите се появяват в днешна Гърция и Италия и преминават ведно с пълчищата на османските турци. Бидейки съставна част от военната и стопанската система на нашествениците, те са ползвали присъщите на ислямската религиозна доктрина възможности за насилия и грабежи над поробените християнски народи. Проникването им продължава на вълни през XIV в. във Влахия, Бохемия, а след 1407г. а цяла западна Европа - Австрия, Саксония, Бавария, Дания, Франция, Испания. Макар и малобройни, циганските табуни достигат Португалия, Уелс, Шотландия, Скадинавските страни. Още по онова време те се превръщат в постоянна грижа и заплаха за установения обществен ред. От непрестанните набези на нямащите дом и отечество пришълци страдат не само феодалните владетели, но и крепостните селяни и градски еснафи. Всички те търсели и намирали какви ли не средства за да ги прогонят или унищожат. Спонтанно възникналите изстъпления станали повсеместни, като в тях се включила и католическата църква. През цялата си история циганите от всчки възрасти, проникнали в западната половина на континвента, са подлагани на жестоки гонения, експулсиране и съпътстващите ги наказания и мъчения - от убийства, каторга до разпъване. С една дума - на тотален геноцид. Средновековните хроникьори списват циганите като най-долни същества, по-скоро животни. Това убеждение в съзнанието на тогашното общество се превръщат по-късно в закони, които остават непроменени дори до средата на XX столетие. Свиканият през 1496, 1497 н 1498 г. в Ландау и Фрибург Райхстаг обявява всички цигани за престъпници, турски шпиони, и приносители на чумата. Обвинени са в грабителство, магьосничество, отвличане на деца. Император Максимилян І наредил те да не бъдат търпяни на германска земя и разрешава избиването им. В Саксония, електорът Георг ІІ издава декрет за смъртно наказание на всеки заловен циганин. През 1721 г. император Фридрих Вилхелм І наредил всеки хванат да бъде обесен. Обесв
цитирай
27. grainis - Обесването през ХVІІ век било по...
23.03.2019 00:18
Обесването през ХVІІ век било популярно в чешките земи, Бохемия и на други места. В 1504 г.
Луи ХІІ заповядва изгонването им от Франция. През 1539 г. Франсоа І отсъжда да бъдат обесвани, а след 1647 то се замени с каторга. От 1716 до 1721 г. циганите в Лотарингия са подложена на опозоряване, жигосване и изгонване. Подобни мерки са прилагани от император Бонапарт и в други райони, на Пиринеите и баските провинции. В Холандия през 1525 г. Карл V издава едикт за бичуване, жигосване, изгонване и изпращането им в каторга. По-късно (ХVІІ-ХVІІІ в.) войската е извършила ужасна сеч, а и на всеки друг е разрешено да ги убива. Това довело до пълното им изчезване. В Австрия ловците на цигани са получавали парични и материални награди. В Швеция след 1637 г. с кралска заповед циганите са изгонени, а ако някой е останал - разстрелван. Чак до 1954 г. са били в сила разпоредбите на Крнстиян V (от 1687 г.,) за изгонването им, а главатарите - екзекутирани. В Дания Кристиян ІІІ издава през 1563 г. заповед ца изгонването от кралството на циганите, а при залавяне на главатарите - екзекутиране. Заповедта се повтаря през 1643 г. В Швейцария от началото на ХVІ до края на ХVІІ в е организиран лов на цигани по територията на цялата конфедерация. В 1723 г. управителят на Берн нарежда на населението залавяните цигани да се осъждат на смърт. От втората половина на XVI до началото на ХVІІІ в. католическата църква се откроява с особена активност срещу циганите - най-вече в Италия. Това са само някои примери за предприеманите през средновековието в западната част от континента мерки за ликвидиране на проникналите там цигани. В завладените през Втората световна война от Германия страни вермахтът, СС и Гестапо предприемаха системно изтребване на циганското население. Далеч преди това обаче през 1905 г. в Бавария е проведено преброяване на циганите и номадите. С твърдението, че те представляват “напаст”, за проявите на която следвало да се информира създаденото в Мюнхен през 1899 г. специално бюро.
цитирай
28. grainis - В 1926 г баварският парламент пр...
23.03.2019 00:19
В 1926 г баварският парламент приема закон за борба срещу циганите, номадите и лентяите, а от 1928 г. те са поставени под строг полицейки контрол. В лагерите в Дахау, Аушвиц, Биркенау, Бухенвалд са ликвидирани повече от 500 хиляди цигани.
Депортирането на българските цигани в германските лагери на смъртта - наред с това на евреите, е предотвратено от мащабното противодействие на обществеността. Обстоятелство, което днес е напълно пренебрегнато и не само неоценено, но използвано срещу сторилите това благодеяние и високохуманен акт българи.
цитирай
29. bojil - Английската дума за ...
23.03.2019 00:52
grainis написа:
Английската дума за ЦИГАНИН - GIPSY (ДЖИПСИ), идва от EGYPTIAN (ИДЖИПШЪН)
- ЕГИПТЯНИН, защото много от циганите са дошли от Индия през Египет, оттам през Мароко в Испания и в цяла Европа. Част от тези египетски цигани са ГЮПТИТЕ, много от които които живеят в Косово и Сърбия. https://bg/wiki/%D0%93%D1%8E%D0%BF%D1%82%D0%B8

Това е възможно на теория,но не е възможно на практика циганите да пресекат цяла северна Африка, пълна с родствени тям народи и никъде да не се смесят с тях! Те със сигурност са се смесили но ние ще забележим това толкова,колкото те ще забележат "смеската" между украинец и руснак,между Българин и сърбин!
цитирай
30. bojil - През ХІІІ в циганите се появяват в ...
23.03.2019 00:54
grainis написа:
През ХІІІ в циганите се появяват в днешна Гърция и Италия и преминават ведно с пълчищата на османските турци. Бидейки съставна част от военната и стопанската система на нашествениците, те са ползвали присъщите на ислямската религиозна доктрина възможности за насилия и грабежи над поробените християнски народи. Проникването им продължава на вълни през XIV в. във Влахия, Бохемия, а след 1407г. а цяла западна Европа - Австрия, Саксония, Бавария, Дания, Франция, Испания. Макар и малобройни, циганските табуни достигат Португалия, Уелс, Шотландия, Скадинавските страни. Още по онова време те се превръщат в постоянна грижа и заплаха за установения обществен ред. От непрестанните набези на нямащите дом и отечество пришълци страдат не само феодалните владетели, но и крепостните селяни и градски еснафи. Всички те търсели и намирали какви ли не средства за да ги прогонят или унищожат. Спонтанно възникналите изстъпления станали повсеместни, като в тях се включила и католическата църква. През цялата си история циганите от всчки възрасти, проникнали в западната половина на континвента, са подлагани на жестоки гонения, експулсиране и съпътстващите ги наказания и мъчения - от убийства, каторга до разпъване. С една дума - на тотален геноцид. Средновековните хроникьори списват циганите като най-долни същества, по-скоро животни. Това убеждение в съзнанието на тогашното общество се превръщат по-късно в закони, които остават непроменени дори до средата на XX столетие. Свиканият през 1496, 1497 н 1498 г. в Ландау и Фрибург Райхстаг обявява всички цигани за престъпници, турски шпиони, и приносители на чумата. Обвинени са в грабителство, магьосничество, отвличане на деца. Император Максимилян І наредил те да не бъдат търпяни на германска земя и разрешава избиването им. В Саксония, електорът Георг ІІ издава декрет за смъртно наказание на всеки заловен циганин. През 1721 г. император Фридрих Вилхелм І наредил всеки хванат да бъде обесен. Обесв

Много интересни факти,а това за турските шпиони е феноменално попадение в десятката!
цитирай
31. bojil - Обесването през ХVІІ век било ...
23.03.2019 00:58
grainis написа:
Обесването през ХVІІ век било популярно в чешките земи, Бохемия и на други места. В 1504 г.
Луи ХІІ заповядва изгонването им от Франция. През 1539 г. Франсоа І отсъжда да бъдат обесвани, а след 1647 то се замени с каторга. От 1716 до 1721 г. циганите в Лотарингия са подложена на опозоряване, жигосване и изгонване. Подобни мерки са прилагани от император Бонапарт и в други райони, на Пиринеите и баските провинции. В Холандия през 1525 г. Карл V издава едикт за бичуване, жигосване, изгонване и изпращането им в каторга. По-късно (ХVІІ-ХVІІІ в.) войската е извършила ужасна сеч, а и на всеки друг е разрешено да ги убива. Това довело до пълното им изчезване. В Австрия ловците на цигани са получавали парични и материални награди. В Швеция след 1637 г. с кралска заповед циганите са изгонени, а ако някой е останал - разстрелван. Чак до 1954 г. са били в сила разпоредбите на Крнстиян V (от 1687 г.,) за изгонването им, а главатарите - екзекутирани. В Дания Кристиян ІІІ издава през 1563 г. заповед ца изгонването от кралството на циганите, а при залавяне на главатарите - екзекутиране. Заповедта се повтаря през 1643 г. В Швейцария от началото на ХVІ до края на ХVІІ в е организиран лов на цигани по територията на цялата конфедерация. В 1723 г. управителят на Берн нарежда на населението залавяните цигани да се осъждат на смърт. От втората половина на XVI до началото на ХVІІІ в. католическата църква се откроява с особена активност срещу циганите - най-вече в Италия. Това са само някои примери за предприеманите през средновековието в западната част от континента мерки за ликвидиране на проникналите там цигани. В завладените през Втората световна война от Германия страни вермахтът, СС и Гестапо предприемаха системно изтребване на циганското население. Далеч преди това обаче през 1905 г. в Бавария е проведено преброяване на циганите и номадите. С твърдението, че те представляват “напаст”, за проявите на която следвало да се информира създаденото в Мюнхен през 1899 г. специално бюро.

Чел съм подобно нещо и за Англия- през XVII в. някакъв тамошен крал наредил всички цигани да бъдат избесени и заповедта му била най-съвестно изпълнена. От тогава впрочем в страната започва подем- дали е случайно съвпадение не знам.
цитирай
32. bojil - В 1926 г баварският парламент ...
23.03.2019 01:01
grainis написа:
В 1926 г баварският парламент приема закон за борба срещу циганите, номадите и лентяите, а от 1928 г. те са поставени под строг полицейки контрол. В лагерите в Дахау, Аушвиц, Биркенау, Бухенвалд са ликвидирани повече от 500 хиляди цигани.
Депортирането на българските цигани в германските лагери на смъртта - наред с това на евреите, е предотвратено от мащабното противодействие на обществеността. Обстоятелство, което днес е напълно пренебрегнато и не само неоценено, но използвано срещу сторилите това благодеяние и високохуманен акт българи.

1926 г.- Ваймарската демокрация преборвала енергично всички фактори,които дърпали икономиката й назад.
цитирай
33. radostinalassa - 23. bojil
23.03.2019 09:06
Разбира се, че пише. Когато на Земята идват сивите, свободно място е имало в Шри Ланка. Те са хермафродити и се смесват с местното население, което се явява черни племена.
цитирай
34. vitalian4v - Когато държавата отсъства е така!
23.03.2019 09:08
Здравей!
Когато държавата отсъства е така-всички техни престъпления биват ненаказани, а ужастните им убийтсва и изнасилвания биват наричани '' битовизми'', обаче много искам да ги видя тия същите, които дрънкат това да попаднат в ситуацията на такъв '' битовизъм''.
Циганите са проблем, но нека не говорим, че са проблем просто защото са цигани (в определени случаи това важи), но в нашия случай циганите са докарани до това положение с цел дестабилизация, именно защото са най-долната част на човешкото общество.
Бих ви посъветвал да разучите защо им са делегирани толкова права и кой им го делегира - един намек - не е единствено и главно заради електоралната маса.
Решението-може би както словаците през 2009, когато им спряха всякакви пари и ги затвориха зад бетонни стени, без право на излизане освен в някои случаи.
Поздрави!
цитирай
35. radostinalassa - Видя ли като не ми пусна коментара...
23.03.2019 15:48
какво стана. Някой иска циганите да станат повече от нас и да ни избият, иска втори Майдан.
цитирай
36. bojil - Разбира се, че ...
23.03.2019 22:36
radostinalassa написа:
Разбира се, че пише. Когато на Земята идват сивите, свободно място е имало в Шри Ланка. Те са хермафродити и се смесват с местното население, което се явява черни племена.

Явно си чела изопачен превод на Ведите,дирижиран от ловки мошеници.
цитирай
37. bojil - Здравей! Когато държавата от...
23.03.2019 22:44
vitalian4v написа:
Здравей!
Когато държавата отсъства е така-всички техни престъпления биват ненаказани, а ужастните им убийтсва и изнасилвания биват наричани '' битовизми'', обаче много искам да ги видя тия същите, които дрънкат това да попаднат в ситуацията на такъв '' битовизъм''.
Циганите са проблем, но нека не говорим, че са проблем просто защото са цигани (в определени случаи това важи), но в нашия случай циганите са докарани до това положение с цел дестабилизация, именно защото са най-долната част на човешкото общество.
Бих ви посъветвал да разучите защо им са делегирани толкова права и кой им го делегира - един намек - не е единствено и главно заради електоралната маса.
Решението-може би както словаците през 2009, когато им спряха всякакви пари и ги затвориха зад бетонни стени, без право на излизане освен в някои случаи.
Поздрави!

Напълно си прав: перманентна дестабилизация на България- основна цел на червените заговорници и словашки пример- евентуално решение на проблема!
цитирай
38. bojil - какво стана. Някой иска ...
23.03.2019 22:47
radostinalassa написа:
какво стана. Някой иска циганите да станат повече от нас и да ни избият, иска втори Майдан.

Е,Майдан няма да стане защото съм ти забавил коментара а защото мургавите приятели на твоята партия са така капризни,че никой не може да им угоди!
цитирай
39. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
24.03.2019 06:32
Много точно си изразил един основен проблем на България и аз подкрепям мнението ти. Според мен е крайно време да се въведе у нас основен, ясен и точен закон, според който помощи от държавата могат да получават само хора с доказана инвалидност и хора от малцинствата, които се интегрират или доказват с делата си желание да се интегрират, проявявайки ангажираност в цивилизационния избор на страната, като работят и бъдат полезни, кой с каквото може, за осъществяването на този цивилизационен избор. Тези, които отказват да се интегрират и да бъдат полезни за цялото, по никакъв повод не трябва да получават помощи, а когато умишлено пречат и вредят, да изпитват цялата строгост на закона. Само така циганите ще могат да направят сами своя избор дали да останат в България, като съобразят начина си на живот с този на обществото или да напуснат страната и да си търсят късмета другаде по света.
Поздрави за подхванатата актуална тема, Божо!
цитирай
40. bojil - Много точно си ...
24.03.2019 08:53
batogo написа:
Много точно си изразил един основен проблем на България и аз подкрепям мнението ти. Според мен е крайно време да се въведе у нас основен, ясен и точен закон, според който помощи от държавата могат да получават само хора с доказана инвалидност и хора от малцинствата, които се интегрират или доказват с делата си желание да се интегрират, проявявайки ангажираност в цивилизационния избор на страната, като работят и бъдат полезни, кой с каквото може, за осъществяването на този цивилизационен избор. Тези, които отказват да се интегрират и да бъдат полезни за цялото, по никакъв повод не трябва да получават помощи, а когато умишлено пречат и вредят, да изпитват цялата строгост на закона. Само така циганите ще могат да направят сами своя избор дали да останат в България, като съобразят начина си на живот с този на обществото или да напуснат страната и да си търсят късмета другаде по света.
Поздрави за подхванатата актуална тема, Божо!

Напълно те подкрепям- примерът който си дал е ярък тест за интеграция и никой от нас няма да пренебрегне хора,които са избрали европейската цивилизация пред анадолската!
цитирай
41. krumbelosvet - Твоята майка, Божиле, къде я продадоха комунистите?
24.03.2019 15:34
А баща ти къде го продадоха? Кажи ми едно име на продаден?
А ти не знам дали си се продал или безплатно си се навел.
цитирай
42. bojil - А баща ти къде го продадоха? Кажи ми ...
25.03.2019 03:02
krumbelosvet написа:
А баща ти къде го продадоха? Кажи ми едно име на продаден?
А ти не знам дали си се продал или безплатно си се навел.

Правилния въпрос не е "къде",а "как"- мястото където са ги продали е ясно: България под съветски васалитет.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772056
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64245
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада