Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2021 10:51 - Мини пинчер..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 534 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Беше Любов от пръв поглед..поне при мен де, на него май не му пукаше много, защото беше гушнат от Човека си... : ))) Очичките му бяха големи и кафяви..нослето влажно..гледаше ме с любопитство и лека досада..тая пък какво иска от мен..: ))) Погалих го..е не замърка де..ама явно му стана хбаво..защото примижа и искаше още. Та от дума на дума..стопанина му ми предложи да ми го подари, имал още две в къщи. Това е просто прекрасно..обаче в момента имам семейство котки..мама, татко и две бебета. Пинчера е колкото малките котета..а Бебка е гигант спрямо него..и ще го бие..как да съчетая животинките?
Единия вариант е да се откажа от Любовта си, за негово добро, амааа това май не е вариант..не се отказвам лесно.. Другият вариант е да го нося само в себе си, ама пак не става, защото работя, а и на пинчера едва ли ще му е гот.
Третия вариант е бавно и полека да свикнат заедно..
А четвъртия най-правилния може би, е да опитам и да разбера...: ))) щото така само догадки, а нищо не се знае..ама с уговорката със собственика му, ако кученцето е нещастно да му го върна, пък аз ще му се радвам когато го доведе.. Или не..без уговорки..ще направя така, че да свикне..Мечтата ми за зоопарк в къщи се сбъдва...: ))) и ми напомня максимата..Внимавай, какво си пожелаваш..сбъдва се! 
Прекрасен ден желая...пак е Слънчице..
късно кафе и Скорпионс..






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
19.09.2021 14:19
Питат ме за мнение. Мнението ми за тези, които ми объркаха Блога, е лошо. Слава Богу, всичко се оправи.
Но ако става дума за постинга по-горе, какво да кажа. Подобри ми настроението, защото така е написан, че не е възможно добронамереният читател да не си представи милите сцени и настроения, които живите същества ни сервират, а ние реагираме спонтанно.
Третият вариант е най-приемлив. Ще започнат да си споделят. Навярно кучето ще облазява котето и ще му говори: "Ех, добре си си ти до камината. Цял ден се излежаваш, а аз трябва сутрин и вечер да водя стопанката на разходка..." Ревността при тях е от Адамово време.
П и е р
цитирай
2. pvdaskalov - * ! ! *
20.09.2021 09:50
Този втори коментар е само за проверка оправил ли се е Блог.бг от вчерашния ден. Един одобрен коментар при мен вчера се появи под черта с 2 часа закъснение, сякаш се е возил на самолет от, да кажем, Лондон. Тук пък коментар 1 не е преброен. С тези "дефекти" Светът не свършва, но ако сме бдителни, България може да стане втора Швейцария. Та целта на занятието е да видя този постинг ще бъде ли преброен и отразен в началото на постинга.
И все пак, за да не разочаровам бъдещата собственичка на зоопарк, ще добавя, че пинчерите, макар и да са джобен формат, са много умни или поне гледат много умно.
П и е р
цитирай
3. anetta - Ми...никой и нищо не може да обърка..
20.09.2021 10:31
pvdaskalov написа:
Питат ме за мнение. Мнението ми за тези, които ми объркаха Блога, е лошо. Слава Богу, всичко се оправи.

П и е р

освен ние самите. Замислих се, дали тая към някого или нещо, лошо мнение. Ми не успях да се сетя. Има хора, които сами се разяждат отвътре...изпитват злоба, ярост, желание да наранят..представяш ли си те в какъв ад живеят?! Ад със себе си.. На мен ми е лесно и уютно със себе си..: ))
А пинчерите да..за пръв път ще ми е с такова малко куче..свикнала съм с немски овчарки..ама то винаги има първи път..Единственото ми по-силно притеснение, е дали няма да тъгува за стопанина си..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313878
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031