Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2012 14:14 - ПЛАЧ ПО МАМА - НЕДЯЛКО ЙОРДАНОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2283 Коментари: 0 Гласове:
2



                               ПЛАЧ    ПО    МАМА


ИЗПЛАКАХ  ВСИЧКО  ВЕЧЕ.  ДУШАТА  МИ  Е  СУХА.
       НО  ЗНАМ,  ЧЕ  ВСИЧКИ  МЪРТВИ,  В  ОТВЪДНОТО  МЕ  ЧУХА..

ТИ  КАК  СИ  ГОРЕ,  МАМО?  КАК  ДА  НАДНИКНА  В  МРАКА?
       СЛЕД  ПЕТДЕСЕТ  ГОДИНИ,  БАЩА  МИ  ТЕ  ДОЧАКА.

В  НАЙ-СВЕТЛАТА  МУ  МЛАДОСТ,  ГО  ВЗЕ  СМЪРТТА  КОВАРНА,
       НО  ПЕТДЕСЕТ  ГОДИНИ,  ТИ  МУ  ОСТАНА  ВЯРНА.

И  ЕТО  -  ТИ  СИ  ТРЪГНА ...  ЗАЩО  ТАКА  НАБЪРЗО?
       НАВРЕМЕ  ЛИ? ...  ЗА  МАЙКИТЕ  ИЗОБЩО  НЯМА  ВЪЗРАСТ ...

ТАКА  ЛИ  БЕ  РЕШИЛА?...  ДА  НИ  СПЕСТИШ  ТРЕВОГА?
       И  КУФАРЧЕТО,  С  ДРЕХИТЕ  СИ  СТЕГНАЛА,  ЗА  БОГА!

ПАРИТЕ  ЗА  КОВЧЕГА  В  НАЙЛОНОВА  ТОРБИЧКА ...
       КАК  ДА  ТЕ  ВРАЗУМЯВАМ,  ОХ,   МАЙЧИЦЕ  ЕДНИЧКА!

ОХ,  МАМО!  МАЙКО!  МАЙЧИЦЕ!  ЗАЩО  МЕ  ИЗОСТАВИ!
       С  ГОДИНИТЕ  СЪРЦАТА  НИ,  УЖ  СТАВАТ  ПО-КОРАВИ ...

С  ГОДИНИТЕ  СЪРЦАТА  НИ,  УЖ  СТАВАТ  ПО-СТУДЕНИ.
       АЗ  ЩЕ  СЕ  СПРАВЯ,  МАЙЧИЦЕ.  ТИ  НЕ  МИСЛИ  ЗА  МЕНЕ.

НЕ  Е  ВЪЗМОЖНА  ВСЪЩНОСТ,  НАШАТА  РАЗДЯЛА.
       ТИ  ПРОДЪЛЖАВАШ  В  МЕНЕ.  -  ТИ  СЪЩЕСТВУВАШ  ЦЯЛА.

АЗ  ЦЯЛ  ЖИВОТ  ОПИТВАМ,  НА  ТЕБ  ДА  ЗАПРИЛИЧАМ  - 
       И  СЪЩО  КАТО  ТЕБЕ,  СЕ  УЧА  ДА  ОБИЧАМ.

Недялко Йорданов



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12190939
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80648
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930