Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2012 08:58 - РОДИНА - ПЕЙО ЯВОРОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 375 Коментари: 0 Гласове:
0



                                РОДИНА

ОБИЧАМ  ТЕ,  РОДИНО,  И  МЕ  ТРОВИ
       ПОРАДИ  ТЕБЕ,  ЧЕСТО  ЕДНА  СКРЪБ,
ПОД  ГНЕТ  СТОИМЕНЕН  ПРЕВИВАМ  ГРЪБ
       И  ВЛАЧА  АЗ,  НЕВОЛНИК,  ТВОИТЕ  ОКОВИ...

НО  ЩО  СИ  ТИ?  ЗЕМЯ  ЛИ  В  НЯКОИ  ПРЕДЕЛИ?
       ПРЪСТТА  НА  ТОЯ  ДЕН,  НА  ОНЯ  ХЪЛМ,
ЕДНАКВО  МЪРТВА  В  ЗНОЙ,  ПОД  ДЪЖД  И  ГРЪМ,
       КОЯТО  ДНЕС  ЕДИН  -  ДРУГ  УТРЕ  ЩЕ  НАСЕЛИ?

КЪДЕ  СИ  ТИ,  КЪДЕ,  РОДИНО  МОЯ?
       НИМА  СРЕД  ТАЯ  ПОВИЛНЯЛА  СБИР
ОТ  ВЪЛЦИ  И  КОЗИ  -  НАДЛЪЖ  И  ШИР
       ПОТИРЕНА,  ЧИЕТО  ИМЕ  Е  БЕЗБРОЯ?

НЕ  СИ  ЛИ  ТИ  НА  МАЙЧИНОТО  СЛОВО,
       ЩО  НАЙ-НАПРЕД  ПОГАЛИ  МОЯ  СЛУХ,
НЕ  СИ  ЛИ  ОТКРОВИТЕЛНИЯ  ДУХ:
       НА  СЛОВОТО  -  НА  БИТИЕТО  ВЕЧНО  НОВО?

НО  ТО...  НО  ТО  Е  В  МЕНЕ,  ТУК,  КЪДЕТО
       РИДАЕ  МИНАЛОТО  -  ТЪМЕН  ЕК,
И  ДЕТО  БЪДАЩЕТО  -  ЗОВ  ДАЛЕК,
       НАШЕПВА  СЪНИЩАТА  ЗДРАЧНИ  НА  СЪРЦЕТО.

И  ТИ  СИ  В  МЕНЕ  -  ТИ,  РОДИНО  МОЯ!
       И  АЗ  ТЕ  ИМАМ:  РАДОСТТА  Е  СКРЪБ...
ЧЕ  ПОД  НЕВОЛНО  БРЕМЕ  ВИЯ  ГРЪБ.
       И  АЗ  ТЕ  ИМАМ  -  ЗА  ДА  БЪДА  САМ  В  БЕЗБРОЯ.

Пейо Яворов



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12194332
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80662
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930