Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2012 15:04 - ЗАВИСИМОСТ - КАМЕЛИЯ КОНДОВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 376 Коментари: 0 Гласове:
0



                                           ЗАВИСИМОСТ

НЕ  ПРИТЕЖАВАМ  ТОЗИ  МЪЖ.  И  СЕБЕ  СИ  НЕ  ПРИТЕЖАВАМ.
       И  ЗАТОВА  МИ  Е  ПОДАРЪК  ВСЕКИ  ДЕЛНИК,
ВЪВ  КОЙТО,  ПРЕМЪЛЧАНИ,  ПРОПАСТИТЕ  НИ  СБЛИЖАВАТ
       ДОТОЛКОВА,  ЧЕ  ДА  НИ  НЯМА  ПООТДЕЛНО.

СЪВСЕМ  БУКВАЛНО  ГО  РАЗБРАХ  -  ПРЕД  ОГЛЕДАЛОТО.
       ИЗПРАТИХ  ТОЗИ  МЪЖ  И  СЕ  ИЗПРАВИХ  ДА  СЕ  СРЕША.
ИЗПРАВИХ  СЕ  С  НАЙ-УБЕДИТЕЛНАТА  СИ  АНФАСНА  ЦЯЛОСТ.
       НО ...  МЕН  МЕ  НЯМАШЕ!  НО  МЕН  МЕ  НЯМАШЕ  ОТСРЕЩА!

И  БЕШЕ  ЗИМНО,  АЛА  БЕШЕ  СЛЪНЧЕВО  И  АЗ  СПАСИТЕЛНО
       ИЗЛЯЗОХ  ДА  СИ  ВИДЯ  СЯНКАТА  -  ТОВА  РАСТЯЩО  ЕГО.
ВИДЯХ  ВЪРХУ  АСФАЛТА  С  НЕГО  И  БЕЗ  НЕГО  ДНИТЕ  СИ,
       НО  СЯНКАТА  МИ,  СЯНКАТА  МИ  БЕШЕ  СИ  ОТИШЛА  С  НЕГО ...

ПРИБРА  СЕ  ВЕЧЕРТА,  НА  ПРАГА  ОЩЕ  МЕ  ПРЕГЪРНА.
       А  АЗ  -  НЕСЪЩЕСТВУВАЩА  -  СЕ  ВКОПЧИХ  ВЪВ  КОНКРЕТНАТА  ВЕЧЕРЯ.
       И  ВЪВ  КОНКРЕТНИТЕ  МУ  РИЗИ.  И  ЧЕРТИТЕ  МИ  СЕ  ВЪРНАХА.

И  ОТ  ТОГАВА,  ВСЯКА  ВЕЧЕР  ЧАКАМ!
                                                                                   ЗА  ДА  СЕ   НАМЕРЯ !...

Камелия Кодова



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12214343
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80771
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930