Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2012 11:22 - БЛУДНИЯТ СИН - БОРИС ХРИСТОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 677 Коментари: 2 Гласове:
1



                             БЛУДНИЯТ   СИН

       ОБХОДИХ  СВЕТА  И  СЕ  ВЪРНАХ  С  ОБУВКИ  ПРОТРИТИ
В  ТРЕВАТА,  ПОГЪЛНАЛА  ВСИЧКО  НА  ДВОРА  - 
НЕЙНАТА  МЕЛНИЦА  БЕШЕ  ИЗМЛЯЛА  СТЕНИТЕ,
ДОБРИТЕ  РОДНИНИ  И  КОКАЛЕСТИЯ  ОРЕХ . . .

       ЖИВЯХ  КАТО  БОГ  -  И  ЖИВОТНО,  ИЗ  НОЩНИТЕ
ГРАДОВЕ  И  БЕЗУМНИТЕ  НОЩНИ  ПРИСТАНИЩА,
НО  ЗАЛУТАН,  ДАЛЕЧ  ОТ  СЕМЕЙНОТО  ГРОБИЩЕ,
АЗ  СЪМ  ЕДИН  ОДИСЕЙ,  ВЪРЗАН  ЗА  МАЧТАТА.

       КАКТО  ПОНИКВАТ  РОГЦАТА  НА  ЯРЕТО,
ТАКА  И  У  МЕНЕ  ТЪГАТА  НАПИРАШЕ,
ЗАЩОТО  ЕДИН  Е  ВКУСА  НА  ТРОХИТЕ  ОТ  СТАРОТО
СЛЪНЦЕ,  КОИТО  ДЕНЕМ  СЪБИРАМЕ.

       ЧОВЕКЪТ,  НАВСЯКЪДЕ  ЧАКА  СУТРИН  ЗА  МЛЯКОТО
И  МЪКНЕ  СТРАХА  ОТ  СМЪРТТА,  КАТО  РАНИЦА  - 
НА  МОЕТО  РАМО  ОТЧАЯНО  ПЛАКАХА
И  БЕДНИ  ЩАСТЛИВЦИ,  И  БОГАТИ  УДАВНИЦИ . . .

       ЛЕТИ  ПРЕЗ  ЛИВАДИТЕ  ЛЮБОПИТНАТА  ЖАБА,
НО  ПРЕМАЛЯВА,  И  В  ГЬОЛА  СЕ  ВРЪЩА  НАКРАЯ  - 
А  ЧОВЕКА  НЕ  МОЖЕ  С  РЪКА  ДА  ОТПОРИ  ПЕЙЗАЖА,
ИЛИ  БЪЧВАТА  С  ВИНО  ЛЮБИМО,  ПРЕЗ  СВЕТА  ДА  ТЪРКАЛЯ.

       МЕНЕ  МЕ  ЧАКАШЕ  В  СТАРАТА  КРЪЧМИЦА  МЯСТОТО,
ИЗДЪЛБАНО  С  ГОДИНИ,  ОТ  ЛАКТИТЕ  КЪРПЕНИ;
И  ПРАГА  НАЩЪРБЕН,  И  ХЛЯБА  НА  ЯСЛАТА,
КОЯТО  МОЯТА  ШИЯ  БЕШЕ  ИЗТЪРКАЛА.

       ДАЖЕ  КАМЪК  БЯЛ,  В  ПРЕЖЪЛТЕЛИЯ  АВГУСТ
СЕ  ОТМЕСТИ  -  ПОД  НЕГО  БЕ  КЛЮЧА.
АЗ  ПОЧУКАХ  С  БАСТУНА  СИ  И  ВИДЯХ,  ЧЕ  ТОВА  Е 
ОСЛЕПЯЛОТО  ОТ  ОЧАКВАНЕ  -  КУЧЕ . . .

Борис Христов



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. tili - Докосването до
03.05.2012 11:41
истинската поезия винаги ме просълзява.
Благодаря, отдавна не бях чела нещо такова из тоя сайт!
Хубав ден!:)
цитирай
2. ambroziia - истинската поезия винаги ме про...
05.05.2012 22:06
tili написа:
истинската поезия винаги ме просълзява.
Благодаря, отдавна не бях чела нещо такова из тоя сайт!
Хубав ден!:)


Благодаря за искрения коментар! Весел празник!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12212078
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80763
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930