Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2012 10:05 - ЦИГАНСКА ПЕСЕН - ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
0



                ЦИГАНСКА   ПЕСЕН

       МЪКА  -  КАМЪК  МИ  ТЕЖИ  И  ПОРОЙ  МЕ  НОСИ  - 
ВСЯКА  ДУМА  ДНЕС  РАНЯВА,  ЖИЛИ  РОЙ  ВЪПРОСИ.
ПРОСТО,  НЕЙДЕ  РЕДОМ  ТАБОР  ШАТРИ  РАЗПОЛОЖИ
И  ДУШАТА  ПРИВЕЧЕР  ТРЕВОЖИ.

       РЕД  ТОПОЛИ  ТАМ  ЗВЪНКО  ЗАПЯ.
ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ,  ЛЯ-ЛЯ,  ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ.ЛЯ.!
И  КИТАРА  С  ТАЯ  ЗЕМЯ.
ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ!

       МЪКАТА  УДАВИЛ  БИХ,  ТАЗИ  НОЩ  Е  МОЯ  - 
ОГЪН  В  ТАБОРА  ГОРИ  С  ПЛАМЪЦИ  ОМАЙНИ.
ЩЕ  РАЗКЪСАМ  АЗ  ДОРИ  И  ДУШАТА  СВОЯ  - 
ЦИГАНИНО,  ТИ  РЪКА  ПОДАЙ  МИ!

       ДНЕС  ДО  ГРОШ  АЗ  ЩЕ  СЕ  ВЕСЕЛЯ!
ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ!
ПЕЙ  МИ,  ЦИГАНКО  В  ТИЯ  ПОЛЯ!
ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ!

       ВСИЧКО  ДРЕМЕЩО  ВЪВ  МЕН,  СТРУНИ  ЩЕ  РАЗСЪНЯТ,
ВМЕСТО  БУРЕНИ  -  ЦВЕТЯ  ДНЕС  НЕКА  ДЪЖД  ПОЛЕЕ!
ЗНАМ  -  ДОБРИТЕ  ЩЕ  ПРОСТЯТ,  А  ЗЛИТЕ  -  ДА  МЕ  СЪДЯТ,
ЦИГАНИ,  ПРИ  ВАС  ЩЕ  ЗАЖИВЕЯ!

       ЗЛАТА  ПРИМКА  ОТ  МЕН  ЩЕ  СВАЛЯ!
ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ!
ЛЕЙ  СЕ,  ПЕСЕН,  ВИЖ  -  ДЪЖД  ЗАВАЛЯ!
ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ,   ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ-ЛЯ!

Превад:
Светлозар Ковачев



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12203828
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80745
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930