Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2012 11:39 - СЛЕДОБЕДНО КАФЕ - БОРИС ХРИСТОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 343 Коментари: 0 Гласове:
1



                         СЛЕДОБЕДНО   КАФЕ

       ВЪВ  МОЯ  ДОМ,  ВЪВ  ТАЯ  БОЛНИЦА  ЗЪБЧАТА,
ОСТАНАЛ,  И  -  ЗАБРАВЯМ  ЧЕ  ЖИВЕЯ,  ЧЕ  ОБИЧАМ.
ПРИЯТЕЛЯТ  МИ  СЕ  ИЗМЪКНА  ПО  КИНАТА,
ЗА  ДА  ЦЕЛУВА  ТАМ  ДОБРОТО  СИ  МОМИЧЕ.

       ИЗЛЕЗЕ  МАЙКА  МИ  -  НАВЯРНО  ДА  ПОГЛЕДА
ЖИВОТЪТ  КАК  ТЕЧЕ  И  КАК-КОЙ  НЕЯ  ОТМИНАВА.
ОТ  НОЩНА  СМЯНА  СЕ  Е  ВЪРНАЛ  ПАК  СЪСЕДА  - 
ЩЕ  СПИ  ДО  ВЕЧЕРТА,  СЪВСЕМ  ЩЕ  МЕ  ЗАБРАВИ.

       ПОТЪНА  В  ПАМЕТТА  МИ,  В  ТАЯ  СКЪСАНА  ОБУВКА
ЗАПОЧНАТИЯ  СТИХ  -  ДОБРЕ  Е  ТАМ  НА  СЯНКА.
А  КОТКАТА  ВЪРХУ  ЧЕРЕШАТА  ПИСУКА  - 
ВЪРТИ  ОПАШКАТА  СИ  И  С  ВРАБЧЕТО  СЕ  ЗАНАСЯ.

       НЕ  Е  ПРИСТИГНАЛА  ЖЕНА  МИ  И  НЕ  ЗНАЯ
КЪДЕ  СЕ  БАВИ  И  КАКВО  Я  СПИРА  ДА  СЕ  ВЪРНЕ.
ДОРИ  ПРОЗОРЕЦА  ДВУКРИЛ  НА  МОЙТА  СТАЯ
ОЧИТЕ  СИ  КЪМ  УЛИЦАТА  Е  ОБЪРНАЛ.

       ЩЕ  ТРЯБВА  САМ  ГРАДИНАТА  ДА  ПРЕКОПАВАМ
И  САМ  ВОДА  ДА  МЪКНА  КЪМ  ИЗПРЪХНАЛАТА  СУША.
А  КАК  БИХ  ИСКАЛ  С  НЯКОГО  ДА  РАЗГОВАРЯМ,
КАФЕ  ДА  МУ  ВАРЯ  И  В  БОЛКИТЕ  МУ  ДА  СЕ  ВСЛУШВАМ.

Борис Христов



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12202451
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80743
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930