Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2012 10:37 - ЗАБОЛЕЯ ЛИ АЗ - ЯРОСЛАВ СМЕЛЯКОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 456 Коментари: 0 Гласове:
0



            ЗАБОЛЕЯ   ЛИ   АЗ

       ЗАБОЛЕЯ  ЛИ  АЗ,
НЕ  МИ  ТРЯБВАТ:  НИ  ЛЕКАР,
НИ  ВРАЧ-ЧУДОТВОРЕЦ!
ВИЕ,  ВЕРНИ  ДРУГАРИ,
/ НЕ  МИСЛЕТЕ,  ЧЕ  ГОВОРЯ  В  НЕСВЯСТ!/,
ПОСТЕЛЕТЕ  МИ  СТЕП  И  СМЪГЛА.
ЗАТЪМНЕТЕ  МОЯ  ПРОЗОРЕЦ,
ПОЛУНОЩНА  ЗВЕЗДА  МИ  СЛОЖЕТЕ  - 
ЗА  ВЪЗГЛАВЕ  НАД  ЦЕЛИЯ  СВЯТ!...

       АЗ  НАПРАВО  ВЪРВЯХ,  И  НАДМЕНЕН
АЗ  НЕ  БЯХ,  В  УЧАСТТА  СИ  НЕЛЕКА.
АКО  УТРЕ  РАНЯТ  МЕ  И  МЕНЕ
В  СПРАВЕДЛИВИЯ  ЯРОСТЕН  БОЙ,
ПРЕВЪРЖЕТЕ  ТОГАВА  ГЛАВАТА  МИ
С  ОСНЕЖЕНА  ПЛАНИНСКА  ПЪТЕКА,
НАМЕТНЕТЕ  МИ  ПОКРИВАЛО
ОТ  МАКОВЕ  И  ШИБОЙ!

       СЪС  СИРОПИ  ГОРЧИВИ  И  ХАПОВЕ
КУРШУМЕНА   РАНА  НЕ  СТИНЕ,
НЕКА  БУЙНО  В  КРЪВТА  МИ  НАЙ-СЕТНЕ,
ВСЕЛЕНАТА  ПРОИСКРИ!
ВОДОПАДИ  СРЕБРИСТИ  И  ЗВЪНКИ,
ВИХРОВИТИЯ  ВЯТЪР  ПУСТИНЕН  - 
ЕТО,  ТЕ  СА  ЦЕЛЕБНИ  ЗА  МЕНЕ:
ДЕНЕМ,  НОЩЕМ  И  В  РАННИ  ЗОРИ!

       ОТ  МОРЕТАТА  И  ПЛАНИНИТЕ
ВЕЧНО  ВРЕМЕ  ТРЕПТИ  И  СВЕТЛЕЕ,
ПОГЛЕДНЕТЕ,  ПОЧУВСТВАЙТЕ:  НЯМА,
ДА,  НАИСТИНА  НЯМА  СМЪРТ!
И  НЕ  В  БОЛНИЧНИ  БЕЛИ  ОДЕЖДИ
СЪРЦЕТО  МИ  ЩЕ  ИЗТЛЕЕ,
НЕ  ПО  БОЛНИЧЕН  КОРИДОР  СИ  ОТИВАМ,
А  ПО  МЛЕЧНИЯ  ПЪТ!

1935,  Превод:
Никола Инджов



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12193309
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80660
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930