Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2012 11:52 - ОБИЧАМ СНЯГ - ЕЛИСАВЕТА БАГРЯНА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 441 Коментари: 0 Гласове:
1



                                 ОБИЧАМ   СНЯГ

       ОБИЧАМ  СНЯГ  ДА  НАТРУПВА  ПРАГЪТ  И  ВРАТАТА  МИ.
КОГАТО  ВЪН  МЕ  ЗАСТИГНЕ  ВИЕЛИЦАТА,
ЗАШИБА  МЕ,  ВЯТЪРА  И  СТУДА  СЛЕПИ  НОЗДРИТЕ  МИ,
ДА  СЛЯЗА  И  СГРЕЯ  РЪЦЕТЕ  СИ  ПРЕД  КАМИНАТА
НА  ПРОСТА  ГОРСКА  ХИЖИЦА.

       КАТО  ЛУД  СКИОР  ЛЕТЯ  МОЯ  ЖИВОТ
НАД  ПРОПАСТИТЕ,  ВЪРХОВЕТЕ,  ПРЕСПИТЕ  И  СИПЕИТЕ.
ТРОШЕХА  СЕ  СКИТЕ,  ПРЕМРЪЗВАХА  РЪЦЕТЕ,
АЛЕНИ,  ТОПЛИ  КАПКИ  КРЪВ  ОТ  РАЗБИТО  ЧЕЛО
ОРОСЯВАХА  БЕЛИЯ  СНЯГ.  ВСИЧКО  МИНАВА.

       ЩЕ  ПОБЕЛЕЯТ  МОИТЕ  КОСИ  КАТО  ПЛАНИНАТА  ОТ  СНЕГА.
ГЛЕДАШ  РАВНАТА  БЯЛА  ПОКРИВКА  -  А  МИСЛИШ  ТИ
КАКВИ  ПУКНАТИНИ  Е  ИЗПЪЛНИЛА,
КАКВИ  ПРОПАСТИ  Е  ЗАСИПАЛА
И  ОСТРИ  СКАЛИ  ЗАОБЛИЛА?

       ПО  НЕЯ  СА  МИНАЛИ  ПОТОЦИТЕ,
ЦВЕТЯТА  И  ПТИЦИТЕ  НА  ПРОЛЕТТА,
ПАСБИЩАТА  И  СТАДАТА  НА  ЛЯТОТО,
ЗЛАТОТО  НА  ЕСЕНТА...

       ПОД  НЕЯ  СА  УСТРЕМИ  И  ПОДВИЗИ,
СМЪРТНИ  ВРАГОВЕ  И  ЖЕРТВИ  ПОГРЕБАНИ.
МЪЛЧИ  КАТО  МРАМОРНА  БОГИНЯ,  БЯЛАТА  СТИХИЯ.
А  ТИ  ИЗВАДИШ  ДЖЕБНОТО  СИ  ОГЛЕДАЛЦЕ  И  ВИДИШ  - 
НЕГАТИВА  НА  НЯКОГАШНИЯ  СИ  ОБРАЗ...

Елисавета Багряна



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12213113
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80767
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930