Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2012 08:19 - САНТИМЕНТАЛЕН МОНОЛОГ - АЛЕКСАНДЪР ВУТИМСКИ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 341 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.06.2012 08:20


                                         САНТИМЕНТАЛЕН   МОНОЛОГ

       КОГАТО  СИ  СПОМНЯМ  ЗА  ТЕБЕ,  АЗ  ВИЖДАМ  КИТАРАТА,  КНИГИТЕ,
ОГЛЕДАЛОТО  КРОТКО  ВЪВ  ЪГЪЛА,  ИЗКРИВЕНИЯ,  НИСЪК  ПОТОН,
ТВОЙТО  ТЪМНО  ЛИЦЕ  ДО  ПРОЗОРЕЦА,  ОЗАРЕНО  ОТ  СЛЪНЦЕТО  ПРИВЕЧЕР,
ВИЖДАМ  КАК  СЕ  УСМИХВАШ  ВЪВ  ЗДРАЧА,  КАК  ПРИСЯДАШ  ТИХО  НА  СТОЛА.

       ПОГЛЕДНИ  МЕ.  ПОДАЙ  МИ  БЕЗМЪЛВНО  РЪЦЕТЕ  СИ.  ОЩЕ  ВЕДНЪЖ.  ОЩЕ  ВЕДНЪЖ.
АЗ  ЩЕ  СЕДНА  ДО  ТЕБЕ  ВЪВ ЗДРАЧА.  ЩЕ  ВЪЗДИШАМ  ДО ТЕБ, ЩЕ  СЕ РАДВАМ.
ДА  СЕ  ТЪТРЯ  ПИЯН,  МИ  ДОДЕЯ,  КАТО  ПРОСЯК  ПО  КРЪЧМИТЕ  НОЩЕМ;
ДА  СЕ  КАРАМ  ПО  ЪГЛИТЕ  НОЩЕМ  СЪС  СТРАЖАРИТЕ И НЕПОЗНАТИ  ПИЯНИЦИ.

       АЗ ТРЪГВАМ  ЗА  ТЕБЕ. НЕ  ВИЖДАШ  ЛИ? АЗ  СЪМ  САМ, ОСТАРЯВАМ БЕЗШУМНО.
И  ОТДАВНА  РАЗБРАХ,  И  ОТДАВНА  УЗНАХ,  НЕВЪЗМОЖНО  Е
ДА  СЕ  БОРЯ,  ДА  СТРАДАМ,  ДА  СЕ  РАДВАМ  ТАКА,  КАКТО  ДРУГИТЕ,
ДА  НЕ  БЪДА  БЕЗПОЛЕЗЕН  ПИЯНИЦА,  ПРОПАДНАЛ  МЛАДЕЖ  И  БЕЗДЕЛНИК.

       ЗАТОВА,  В  ТИХА  УТРИН,  КОГАТО  СЕ  СЪМВА  НАД  КЪЩИТЕ,
АЗ  ЩЕ  СЕДНА  НА  ПРАГА,  ЩЕ  ГЛЕДАМ  ДЪРВЕТАТА,  СЛЪНЦЕТО.
ЩЕ  ПОМИЛВАМ  ПРОЗОРЕЦА  ТИХО,  ПОСЛЕ  САМ  ЩЕ  НАЛАПАМ  ДУЛОТО...
И  ЩЕ  ЧУЯ  ЗА  СЕТЕН  ПЪТ  ЗВУК,  КЪРВАВ  ЗВУК...  КОГАТО  ПОЛЕКА  СЕ  СЪМВА...

Александър Вутимски




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12193874
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80661
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930