Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2012 12:06 - МОЯТ ПЪРВИ ЮЛИ - ЛЮБОМИР НИКОЛОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 727 Коментари: 2 Гласове:
1



                                         МОЯТ   ПЪРВИ   ЮЛИ

...  ТИЧАМ,  ТИЧАМ  ПО  ВЛАЖНИЯ  ПЯСЪК,  ОЧИТЕ  МИ  СА  РАЗТВОРЕНИ,  КОСАТА  МИ  Е  РАЗПИЛЯНА,  БРАДАТА  МИ  Е  ЧЕРНА,  СЪРЦЕТО  МИ  Е  ПЪЛНО.

МОРЕТО  СЕ  Е  ЗАИГРАЛО  КАТО  НА  ШЕГА  С  ЧАЙКИ  И  ГЛАРУСИ.
СИНКАВИТЕ  МЕДУЗИ  ГИ  ПРЕСКАЧАМ  ЛЕКО,  ЧЕРВЕНИЯТ  ДИСК  СЕ  Е  ПОДАЛ  НАД  ХОРИЗОНТА,  СКОРО  ЩЕ  СТАНЕ  ЯРКО-ЖЪЛТ.

ВЯТЪРЪТ  МЕ  ГАЛИ  С  ХЛАДНИЯ  СИ  ДЪХ,  ДВЕ  СИНИ  ОЧИ  ОЩЕ  СПЯТ  В  БУНГАЛОТО.  ИДЕ  МИ  ДА  ЛИТНА,  ПРЕПЪВАМ  СЕ  В  ИЗОСТАВЕНИТЕ  ДВОРЦИ  ОТ  ПЯСЪК.

ОСТРИТЕ  МИДЕНИ  ЧЕРУПКИ  МЕ  ОТПРАЩАТ  ПО-ВСТРАНИ  ОТ  РАЗХВЪРЛЯНИТЕ  ПРЪСКИ  НА  ВЪЛНИТЕ.  КУЧЕ  СЕ  ВЪРГАЛЯ  В  ПЛИТКОТО,  СМОКИНИТЕ,  ЛИПИТЕ  И  КАВАЦИТЕ  ЗЕЛЕНЕЯТ.

ВСТРАНИ  И  ПО-ГОРЕ,  ПОРАСНАЛО  МОМИЧЕ  Е  ОБГЪРНАЛО  ТЪНКИТЕ  СИ  КРАКА  И  ГЛЕДА  НАПРЕД  КЪМ  БЕЗКРАЯ.

СТАРЕЦ  И  СТАРИЦА  ТРУДНО  ПРИСТЪПЯТ  КЪМ  ДЮНИТЕ.   ВОДОРАСЛИТЕ  СЕ  ОПЛИТАТ  ОКОЛО  ПРЪСТИТЕ  НА  ХОДИЛАТА  МИ,  ШЕЗЛОНГИТЕ  ПРАВЯТ  ПЪРВИТЕ  ДИРИ  ПО  ГЛАДКОТО.

ВИКОВЕТЕ  НА  ЦАРЕВИЧАРИТЕ  СА  ОЩЕ  В  КЪСНИТЕ  ИМ  СЪНИЩА.  МУЗИКА  НАПИРА  В  ГЪРДИТЕ  МИ.

ВТУРВАМ  СЕ  С  ВДИГНАТИ  КОЛЕНЕ  ПРЕЗ  КАМЕНИСТОТО  ДЪНО,  ВЕЧЕ  ПЛУВАМ  КАТО  ДЕЛФИН  КЪМ  ШАМАНДУРАТА.  ОБРЪЩАМ  СЕ  ПО  ГРЪБ,  ЗА  ДА  ВИДЯ  ПТИЦИТЕ  КАК  ЛЕТЯТ  ВИСОКО  В  БЕЗБРЕЖИЕТО,  ПОСЛЕ  ОТНОВО  ПОТАПЯМ  ГЛАВА  В  СИНЬО-ЗЕЛЕНАТА  ВОДА.

РАЗБИВАМ  С  ЧЕЛО  БЕЛИТЕ  ЗАЙЧЕТА.  САМ  СЪМ.  ОКОЛО  МЕН  НЯМА  НИКОЙ,  А  ИМАМ  ЦЕЛИЯ  СВЯТ,  И  СИ  КАЗВАМ...  :

„АХ,  ДАНО  НЕ  СЪНУВАМ!...  "

                                                      image

Любомир Николов



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Ако издам втора книга, това ще е н...
11.08.2012 14:29
Ако издам втора книга, това ще е началото.
цитирай
2. ambroziia - Ако издам втора книга, това ще е н...
11.08.2012 14:34
lubara написа:
Ако издам втора книга, това ще е началото.


Ще е чудесно начало.

Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12193765
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80660
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930