Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2012 09:42 - ДЕТСКО - ВАЛЕРИ ПЕТРОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
0



                                       ДЕТСКО

                                                              На госпожиците:
                                                     Ева, Ема, Ида и Катерина

       С  ВЕСЕЛИ  ТЕМИ
ШЕГИЧКИ  И  СЛУЧКИ
ЧЕТИРИТЕ  МИ
ЛЮБИМИ  ПРАВНУЧКИ

       МЕ  СНАБДЯВАТ  РЕДОВНО.  НО  СЛУЧАЯТ  ДНЕС
ПРЕДСТАВЛЯВА  НАУЧЕН  -  КАЗАЛ  БИХ  -  ИНТЕРЕС;
ПОНЕЖЕ  ОТ  НЕГО  ЧОВЕК  МОЖЕ  ДА  ВИДИ,
ЧЕ  СЪЩЕСТВУВАТ  ПРЕНОСВАЧИ  -  ФЛУИДИ,

       ПОЗВОЛЯВАЩИ  СТРАННАТА  ОСМОЗА  НА  ТЕМИТЕ
ОТ  СВЕТА  НА  ХЛАПЕТАТА  -  КЪМ  СВЕТА  НА  ГОЛЕМИТЕ.
НО  КЪМ  ФАКТА:  ДНЕС  ВИХЪРЪТ  ОТ  БЕЗУМНИ  ИГРИ,
НЕПОСИЛЕН  ЗА  МЕНЕ,  МЕ  ТАКА  УМОРИ,

       ЧЕ  ЗАСПАЛ  ПОДИР  ТЯХ,
ВЪВ  СЪНЯ  СЕ  ВИДЯХ
НА  КАЛЯСКА  ОТ  ТИКВА  ПО  ЗЕЛЕНИ  АЛЕИ
ВЪВ  ПРИЯТНА  КОМПАНИЯ  ОТ  ДЖУДЖЕТА  И  ФЕИ,

       И  НЕ  СТИГА  ТОВА,  НО  ЧУХ  ГЛАС  ДА  МИ  ВИКА,
КАКТО  ВИКАТ  НА  БЕБЕ  -  НА  МЕНЕ,  СТАРИКА!  - 
ЧЕ  АКО  ВСЕ  ТАКА  БЕЗ  ПРИЧИНА  СЪМ  ПЛАКАЛО,
ТО  ГОЛЯМО  ПЛЯС-ПЛЯС  ПО  ДУПЕТО  МЕ  ЧАКАЛО!...

                                       image

Валери  Петров



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12155327
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80272
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031