Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2012 22:31 - ФЛИРТ С НАРОДА - ВАЛЕРИ ИВАНОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 342 Коментари: 0 Гласове:
0



                  ФЛИРТ   С   НАРОДА

       НАВЪН  Е  УРАГАНЕН  ВЯТЪР.
ЕДНО  БЕЗКРАЙНО  ЛУТАНЕ  СРЕД  ПОЛУНОЩ.
И  С  УТРОТО  ВАМПИРСКО  ПО-НАТАТЪК
ЩЕ  ПРОДЪЛЖА  ДА  ПИЯ  -  ОЩЕ,  ОЩЕ...

       ОТДАВНА  МЪРТВИТЕ  НЕ  ЛЮБЯТ  ВЕЧЕ.
АЗ,  КАТО  ТЯХ  -  НА  ТЛЕЕНЕ  ОБРЕЧЕН  - 
ЩЕ  ПОФЛИРТУВАМ  С  ВЛЪХВИТЕ
В  САМОТНАТА  МИ  СТАЯ,
БЕЗ  ДАЖЕ  С  УСТНИ  ДА  ДОКОСНА  РАЯ.

       ВЪРНИ  ДУШАТА  МИ  НА  ДЯВОЛА,
О,  БОЖЕ  -  МОЙ  АНАТЕМОСАН  ВРАГ!
АЗ  ЗНАМ,  КАК  ТАТКО  СЕ  Е  ДАВИЛ
НА  МЪТНИЦА  В  НАСТРЪХНАЛИЯ  БРЯГ.

       ЗАВРЪЩАМ  СЕ  КЪМ  ТВОЕТО  НЕИЗРЕЧЕНО
И  СТИСКАМ  ТВЪРД  ПЕСТНИК  -  ЗА  РЕСТО...
АКО  ЖИВОТЪТ  МИ  НА  СМЪРТ  ЩЕ  Е  ОБРЕЧЕН,
НЕ  МЕ  ТЪРСИ  ЗА  ИЗКУПЛЕНИЯТА  СИ  ЧЕСТО!

       И  БОЛКАТА  В  СЪРЦЕТО,  НЕСПОДАВЕНА,
ОТДАВНА  СЪМ  ПРЕВЪРНАЛ  В  РЕХЪК  ГРОБ.
ДУШАТА  МИ  -  ПАЧАВРА  НЕОЩАВЕНА  - 
ОТСКОРО  Е  НА  СТРАСТИТЕ  МИ  РОБ...

       ОТ  ОБЕЩАНИЯ  И  КЛЕТВИ  МИ  СЕ  ГАДИ.
ЖИВОТЪТ  Е  ФЪШКИЯ  ВКИСНАТА.
УМИРАМЕ  ПО  СКЕЛЕТА  И  БАРИКАДИ  - 
ОТКРАЙ  ВРЕМЕ  СМЕ  ТАКА  ОРИСАНИ!

       НЕИЗВЕРГНАТИТЕ  -  ТУК  СА  ПРИРОДЕНИ,
КОПОИТЕ    -  РАЗДАВАТ  ПРАВОСЪДИЕ!
ИИСУСЕ,  ТИ  НЕ  СИ  ДО  МЕНЕ
И  АЗ  НЕ  ИСКАМ  ВЕЧЕ  МИЛОСЪРДИЕ!

       И  АЗ  НЕ  ИСКАМ  ДА  МИ  БЛИЖЕШ  РАНИТЕ!
ЩЕ  БЪДА,  -  АКО  И  ТЕБЕ  БЪДЕ!
БРАТОУБИЙСТВО  ВРИ  В  КАЗАНА  НА  БАЛКАНИТЕ...
А  ОТ  СВОИТЕ  МИРЯНИ  -  СИ  ПРОКУДЕН.

                                  image

1999, 24-ти март,
Начало на войната в Косово.
Валери Иванов



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12189074
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80641
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930