Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2012 15:00 - ДО УТРОТО - ПЕТЯ ДУБАРОВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 331 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.08.2012 15:06


                             ДО  УТРОТО

       ЕДИН  ДАЛЕЧЕН  ФАР,  КАТО  ОКО  НА  ГЛАРУС,
НАПЪЛНЕНО  СЪС  МОРСКА  СВЕТЛИНА,
ПОВИКА  МЕ  ПРИ  СЕБЕ  СИ.
НЕ  ЗНАЯ  -  ДА  ИДА  ИЛИ  ТУКА  ДА  СТОЯ.

       ПОГЛЕЖДАМ  КЪМ  МОРЕТО.
ТО  ЛЮЛЕЕ  И  СЕБЕ  СИ  И  ХИЛЯДИ  ЗВЕЗДИ
КАТО  ЗЛАТНИ  ОТПЕЧАТЪЦИ  НА  ПРЪСТИ...
ТО  МОЛИ  МЕ  ПРИ  НЕГО  ДА  СТОЯ.

       УСЕЩАМ  КАК  И  МИДИТЕ  ПОД  МЕНЕ
ЧЕРУПКИ  И  ТРЕВИ  СА  МИ  ПОСТЛАЛИ.
„ПОСТОЙ  ПРИ  НАС!  СЪС  ТЕБ  НИ  Е  ДОБРЕ!
НИЙ  ВСИЧКИ  МОРСКИ  ТАЙНИ  ЩЕ  ТИ  КАЖЕМ."

       КЪДЕ  ДА  ИДА?
ТОЛКОВА  НЕЩА  МЕ  ВИКАТ  ИЛИ  МОЛЯТ  ДА  ОСТАНА.
ДАЛИ  ПРИ  ФАРА  ИЛИ  ТУКА  ДА  СТОЯ
И  С  МИДИТЕ  ДОБРИ  ДА  РАЗГОВАРЯМ?

       ДАЛИ  СЪС  ГЛАРУСИТЕ  БЕЛИ
ИЛИ  С  ЧАЙКИТЕ
ДА  ДИШАМ  НА  НЕБЕТО  ВЕТРОВЕТЕ?
ДАЛИ  ПЪК  ДА  ОТИДА  ТАМ,  ПРИ  РИБИТЕ,

       ЗА  ДА  МИ  ПОКАЖАТ  СВОЙТО  ПЛУВАНЕ?
О,  ТУКА  ЩЕ  ОСТАНА  ЧАК  ДО  УТРОТО
И  ТИХО  ЩЕ  ИЗСЛУШАМ  ТОЗИ  РАЗКАЗ
НА  МИДИТЕ,  ПОСТЛАЛИ  ГЪРБОВЕТЕ  СИ.

       НЕ  ЩЕ  ЗАБРАВЯ  ДА  ЦЕЛУНА  ФАРА
ПО  ЧЕЛОТОУ  ПРЕПЪЛНЕНО  ОТ  БЛЯСЪЦИ.
АЗ  СВОЕТО  ПРИСЪСТВИЕ  НА  ПТИЦИТЕ
ПОНЕ  ДО  УТРОТО  ЩЕ  ПРЕДОСТАВЯ.
НЕ  ЩЕ  ОБИДЯ  АЗ  СЪС  ОТКАЗ  РИБИТЕ
И  С  ТЯХ  ДО  УТРОТО  ЩЕ  ПОИГРАЯ.

                          image

Петя Дубарова



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12199671
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80725
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930