Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2012 13:23 - ПОСЛЕ - КАМЕЛИЯ КОНДОВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 661 Коментари: 0 Гласове:
0



                           ПОСЛЕ

                                    Къде  бе  тръгнала,  къде?  - 
                                    Той  щеше  да  те  изяде...
                                                     Недялко  Йорданов

       БЕЗ  МАЛКО  ДА  МЕ  ИЗЯДЕ  НАИСТИНА!
САМА  МУ  СЕ  ПРИГОТВИХ  ДА  МЕ  СХРУСКА.
НО  ДОКАТО  МЕ  ЧАКАЛ  И  МЕ  ИСКАЛ,
ПОПАДНАЛО  МУ  ДРУГО  ЗА  ЗАКУСКА.

       А  МЕНЕ  ЗА  ДЕСЕРТ  МЕ  Е  ОСТАВИЛ.
АЛА  КРЪВТА  МИ  Е  ТАКА  ГОРЧИВА,
ЧЕ  ВИЖДАМ  КАК  ОТ  УЖАС  СЕ  ИЗПРАВЯ
ВИНАТА  МУ  ПОД  КОЗИНАТА  СИВА.

       ОПЪРПАН  Е.  КЪДЕ  СА  МИ  ОЧИТЕ?!
НЕ  СЪМ  ЛИ  ЗАБЕЛЯЗАЛА,  ЧЕ  КУЦА?
ЧЕ  ГЛЕДА  ПРИМИРЕНО  И  СЪРДИТО.
КАКЪВ  ТИ  ВЪЛК  -  МАГАРЕ  ПРЕД  КАРУЦА.

       И  ВЛАЧИ  НАЙ-ИЗЛИШНИТЕ  СИ  ВЕЩИ.
НАЙ-ХУБАВИТЕ  В  БЛАТОТО  Е  ПРАТИЛ.
ГОРКИЧКИЯТ,  ТАКА  МУ  Е  ГОРЕЩО
ПОД  ПИТАЩИТЕ  ПОГЛЕДИ  НА  ЛЯТОТО...

       ГОРКИЧКИЯТ!  ОБАЧЕ  НЕ  МИ  СТИГА
ДА  Е  НЕЩАСТЕН  -  ЗА  ДА  ГО  ОБИЧАМ.
ПРОЧЕЛА  СЪМ  ТАКИВА  МНОГО  КНИГИ.
В  ТЯХ  ВЪЛЦИТЕ  ЗЛОКОБНО  СИ  ПРИЛИЧАТ.

       КОСТЮМИТЕ  ИМ  САМО  СА  РАЗЛИЧНИ  - 
ОТ  ДОЧЕНО-РАБОТНИ  ДО  КОПРИНЕНИ.
НО  СЛЕД  ТОВА,  КОГАТО  ГИ  СЪБЛИЧАТ
И  ГИ  ПРОСТРАТ  ДО  НЕЧИИ  БИКИНИ...

       КОГАТО  СЪС  ЦИГАРА  И  ВЪЗДИШКА,
И  С  ЧУЖДА  НЕЖНОСТ  ТИ  КОПАЯТ  ГРОБА  - 
ЕДНАКВИ  СА.  ЗАЩОТО  НЯМА  НИЩО,
КОЕТО  ДА  СЕ  КАЖЕ  -  ВМЕСТО  СБОГОМ...

image

Камелия  Кондова




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12199698
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80725
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930