Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2012 14:43 - НОКТЮРНО - КЕРКА ХУБЕНОВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
1



                                           НОКТЮРНО

       И  НЕКА  МЪКА  В  СЪНЯ  ДО  СМЪРТ  ДА  МЕ ИЗМЪЧВА.
БЕЗСЪНИЦАТА  НА  СНЕГА  В  ЧЕЛОТО  МИ  ДА  ПРЪСКА
СТУДЕНИ  КАПЧИЦИ  И  ТЕ...  ДА  СЪХНАТ.  КАТО  ЛАВА
ДА  СЕ  РАЗСИПЕ  ВЪРХУ  МЕН  ОЧАКВАНЕТО  БЯЛО.

       И МОЖЕ  УТРЕ  ПО  СТЪКЛА  ДА  СТЪПВАМ  КАТО  ЛУДА
ЩОМ  МЕ  ОКЪПЕШ  В  НЕЖНОСТТА  НА  ГОЛОТО  СИ  ЧУВСТВО.
А  ПОСЛЕ  В  МОЯТА  РЪКА  СВЕТУЛКА  ДА  ОСТАВИШ  - 
ДА  СИ  ПЛАТИШ  ЗА  ПЕСЕНТА,  С  КОЯТО  ОСВЕТЯВАХ

       БЕЗВЕТРИЕТО  НА  НОЩТА  КРАЙ  ЧЕРНАТА  ТИ  РИЗА.
И...  ПОЛУНОЩНАТА  ВИНА  КРАЙ  НАС  ДА  СЕ  ИЗНИЖЕ.
А  ПОСЛЕ  МОЖЕ,  БОЖЕ  МОЙ,  ДА  СТАНА  ЧЕРНА  КОТКА!  - 
ЩОМ  СЕ  ДОПРА  ДО  ТЕБЕ,  МОЙ  ЕДИНСТВЕН  -  ДА  Е  ТОПЛО:

       ДА  ПРЕМИНАВАТ  В  ТВОЙТА  КРЪВ  ФЛУИДНИТЕ  ЗАРЯДИ
НА  ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА  СТРЪВ  ОТ  ЖЕНСКОТО  МИ  ТЯЛО.
...НОЩТА  КАТО  ЗМИЯ  ДУШИ  ВЪЗДИШКИТЕ  ГОРЕЩИ.
И  АЗ  НЕ  МОГА  ДА  ЛИША  ОТ  ПЛАМЪК  ТЕЗИ  СВЕЩИ,

       КОИТО  КАТО  В  ГРОБ  ГОРЯТ  НАД  ТЪМНИТЕ  МИ  МИСЛИ.
О-О-О,  УТРОТО  ЩЕ  МЕ  СПАСИ!  ДЪХЪТ  МИ  ЩЕ  ПРЕЧИСТИ
СЪС  ТАВОРНАТА  СВЕТЛИНА  НА  ТАЗИ  ОБИЧ  КРЪСТНА,
ИЛИ  С  ОНАЗИ  ТИШИНА,  В  КОЯТО  СЕ  ВЪЗКРЪСВА?!

                                 image

Керка  Хубенова





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12214304
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80771
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930