Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2013 11:11 - СЪН - АНА АЛЕКСАНДРОВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 04.01.2013 11:26


                                 СЪН

       ПРЕПУСКАТ  ЖАДНО  МОИТЕ  ОЧИ...
СЛУХЪТ  МИ  ДЕБНЕ  УЛИЦАТА  НЯМА.
СТАЕНА  НЕЙДЕ  -  ПРОЛЕТТА  МЪЛЧИ.

       И  САМО  ПРЕДИ  ЧАС  НИЙ  БЯХМЕ  ДВАМА,
И  ТВОЯТА,  И  МОЯТА  РЪКА
ПРЕСЕЧЕНИ  ВЪВ  ЪГЪЛ  БЯХА  СБРАЛИ
РЕКА  ОТ  ПЛАХА  НЕЖНОСТ...  И  ТАКА

       ОТ  СЛАДКА  СЛАБОСТ  БЯХА  НАТЕЖАЛИ,
ЧЕ  РАМЕНЕТЕ  СИЛНИ  В  ТРЕПЕТ  ПЛАХ
ПОДИРИХА  ЧЕЛАТА...  И  ПРИТИСНАТА

       ДО  ТЕБ  В  РАЗИСКРЕН  ПЛАМЪК  ИЗГОРЯХ...
АХ,  ЩАСТИЕТО  БЕШЕ  ПРОСТА  ИСТИНА.
СЕГА  СИВЕЕ  ПРОЛЕТТА  НАВЪН.

       ЕКРАН  НЕБЕСЕН  ТЪМНИ  КЛОНИ  СПЛИТА
И  ОТГОВОР  ПОДСКАЗВА:  „БЕШЕ  СЪН!"
И  ЩАСТИЕТО,  КАТО  СЪН  -  ОТЛИТА...!

 

* * *
ВЕЧЕ  НИКОГО  НЕ  МОЛЯ.  ВЕЧЕ  НИКОГО  НЕ  ЧАКАМ.
И  СЪЛЗИ,  ПРЕРЯЗАН  СВОЛА  НА  СЪРЦЕТО  МИ...  КЪДЕ  СТЕ
ЛИТНАЛИ,  ЗВЕЗДИЦИ  МОИ?  В  МЛЕЧЕН  ПЪТ  ВИ  ВПЛЕТЕ  МРАКЪТ,
А  В  СТЪКЛАТА  ПОТЪМНЕЛИ  СЕ  ПРИСМИВА  ТЪНЪК  МЕСЕЦ.

       ГРЪМ  ПОНЕ  ДА  БЕШЕ  ПАДНАЛ,  ТА  ОТ  КОРЕН  ДА  ОПАЛИ
ЖИВОТО  СТЪБЛО  ОТ  ЧУВСТВА,  ОСЛАНЕНИТЕ  МУ  КЛОНИ.
ВИХЪР  ЕСЕНЕН  МЕ  ГОНИ  ПЛОДОВЕТЕ  НЕ  ПОЖАЛИ
ЗЛАТНИ  ЯБЪЛЧИЦИ  МОИ,  БЕЗ  ПОЩАДА  ВИ  ИЗРОНИ.

       И  СЕ  СКИТАМ.  И  СЕ  СПЪВАМ  В  БЕЗПРЕДМЕТНИТЕ  СИ  ЦЕЛИ.
ПОВЕЙ  ЛЕДЕН.  ЗАСТУДЯВА.  ПРОДЪЛЖАВАМ  МЪЛЧАЛИВА.
СВРАКА  ПЪТЯ  МИ  ПРЕСИЧА.  ГРАКА  ЗЛОСТНО:  НАКЪДЕ  ЛИ
ПАК  СЕ  ЛУТАШ  БЕЗ  ПОСОКА?...  НО  СЕ  РАДВАЙ,  ЧЕ  СИ  ЖИВА!

       ДА  СЕ  РАДВАМ?  НА  КАКВО  ЛИ?  АЗ  ОТ  ОБИЧ  БОЛЕДУВАМ.
ОМАГЬОСА  ЛИ  МЕ  НЯКОЙ?  КОЙ  МИ  ШЕПНЕ?  КОЙ  МЕ  МОЛИ
ДА  РИСУВАМ  С  ЦВЕТЕН  МОЛИВ?...  АЛА  ЗВУЦИТЕ  НЕ  ЧУВАМ,
И  ДУШАТА  ОНЕМЯЛА  МЕЖДУ  КАМЪНИТЕ  ГОЛИ...

                                    image

Ана  Александрова



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12192915
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80656
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930