Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2013 12:05 - АДРЕС - ГАЛЕНА ВОРОТИНЦЕВА
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
3



                              АДРЕС

        НЕ  ЗНАМ  КЪДЕ  Е  РОДНИЯТ  МИ  ГРАД,
КОЯ  СЪМ  АЗ  И  ЗА  КАКВО  СЕ  БОРЯ.
ПО-ВАЖНОТО  Е,  ЧЕ  СВЕТЪТ  Е  МЛАД,
И  ОЩЕ  НА  ЧОВЕШКИ  МИ  ГОВОРИ.

       НЕ  ЗНАМ  КАКВО  РАБОТИХ  И  ЗАЩО,
ДАЛИ  ИЗОБЩО  ВЪРЗАХ  ДВАТА  КРАЯ,
НО  ЗНАМ,  ЧЕ  ЗА  ДОБРО  ИЛИ  ЗА  ЗЛО  - 
СВЕТЕЦЪТ  ПЕТЪР  МЕ  ОЧАКВА  В  РАЯ.

        ЩЕ  ИДА  ДА  ГО  ПИТАМ  НАСАМЕ:
ДОМ  ПРАВЯТ  ЛИ  -  КЛЮЧАЛКА  И  ОГРАДА?  - 
ЗАЩОТО  ВСЕКИ  МОЙ  КЛЮЧ  ПРИЖИВЕ
ОТКЛЮЧВАШЕ  ДЕВЕТИ  КРЪГ  НА  АДА...

       СЕГА  МИ  СЕ  ПОЛАГА  МАЛКО  РАЙ.
И  ПРАВО  ТАМ  ОТИВАМ  -  ДА  СЕ  ЗНАЕ!
ДВАНАЙСЕТ  МЕСЕЦА  ДА  БЪДЕ  МОЙ  - 
ДАНО  МИ  СТАНЕ  ТОПЛО  НАЙ-НАКРАЯ.

       ЗИМОРНИЧАВ  МИ  БЕШЕ  ТОЗИ  СВЯТ,
НО  Е  ДОБРЕ,  ЧЕ  СТИГНАХ  НА  ПРЕДЕЛА.
НЕ  ЗНАМ  КЪДЕ  Е  РОДНИЯТ  МИ  ГРАД,
НО  ЧУХ,  ЧЕ  МЕНЕ  ЧУМАТА  МЕ  ВЗЕЛА.

       ОТТАТЪК  ВЕЧЕ  ЩЕ  СИ  ИМАМ  ДОМ.
СВЕТЕЦО  ПЕТРЕ,  ВСЕКИ  МИГ  ПРИСТИГАМ.
ЩЕ  КАРАМ  СКРОМНО  -  ДАЙ  ЕДИН  КАШОН
И  ДА  СИ  СИГУРЕН  -  ЧЕ  ДОМ  ЩЕ  ИМАМ...

               image
                  
Галена  Воротинцева



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12214512
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80771
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930